|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
gazz
Joined: 03 Jan 2004 Posts: 355 Location: Teika
|
Posted: Fri Apr 02, 2004 1:54 pm Post subject: |
|
nuu ja nuu ja - kursh te wispaar runaa par MFC?!? NEWIENS. Es wienmeer -CreateNewProject -> Empty... Tad piemetu failus ko gribu klaat bez jebkaadiem stdafx.h prekompileetajiem headeriem un paareejaam liekajaam huinjaam - un tad jau nu galiigi naw nekaadu probleemu. Kapeec tew VC++ asocieejas ar MFC? tad jau tikpat labi war nolikt MS Office deelj Access. Protams ka fiichas ir wisaadas bet tew jau taas naw jaaizmanto - uztaisi win32 tukshu projektu - taalak
#include <windows.h>
INT WINAPI WinMain(...) {
return 0;
}
un luuk tew ir windows aplikaacija! |
|
Back to top |
|
|
chaosman
Joined: 28 Oct 2003 Posts: 64 Location: Rīga
|
Posted: Fri Apr 02, 2004 2:15 pm Post subject: |
|
Bet prekompileetos headerus gan manupraat nav slikti izmantot. Liidzko projektaa ir vairaak par vienu vai diviem failiem. Milziigs jau tomeer laika ieraupiijums kompileejot.
P.S.
Quote: | #define morpheus TRUE |
Nevareeju notureeties nenokometeejis
Shis paraksts tomeer ir labaaks nekaa tas C un C++ ISO standartiem neatbilstoshais, kas kaadreiz m. bija cg.image forumaa
no offence... |
|
Back to top |
|
|
gazz
Joined: 03 Jan 2004 Posts: 355 Location: Teika
|
Posted: Fri Apr 02, 2004 2:18 pm Post subject: |
|
pagaidaam jau runa ir par wienkaarshiibu, bez liekaam grezniibaam/optimizaacijaam un citaam iesaaceejam mulsinoshaam lietaam |
|
Back to top |
|
|
chaosman
Joined: 28 Oct 2003 Posts: 64 Location: Rīga
|
Posted: Fri Apr 02, 2004 3:22 pm Post subject: |
|
mjaa, laikam atkal no teemas novirziijos.
Bet iesaaceejiem jau manupraat jebkura IDE ir deriiga, galvenais lai pasham buutu gribeeshana maaciities. |
|
Back to top |
|
|
BHC Guest
|
Posted: Fri Apr 02, 2004 4:15 pm Post subject: |
|
domāju api, ne mfc(kaut gan...) |
|
Back to top |
|
|
Anonymous Guest
|
Posted: Mon Apr 05, 2004 10:31 am Post subject: |
|
neesmu gan teicis, ka 2d vairs nav aktuaali |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Mon Apr 05, 2004 4:35 pm Post subject: |
|
personiibas dubultoshanaas?
Posted: Wed Dec 10, 2003 4:31 pm
morpheus wrote: | 2d vairs nav aktuaali |
_________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
BHC Guest
|
Posted: Mon Apr 05, 2004 4:41 pm Post subject: |
|
Kartupeļa žetonu par taviem vārdiem:
Quote: |
morpheus
Pievienojies: 14 Oct 2003
Posts: 92
Location: Valmiera
Posted: Mon Apr 05, 2004 8:31 am
neesmu gan teicis, ka 2d vairs nav aktuaali
_________________
#define morpheus TRUE
|
where is my mind...
Quote: |
morpheus
Pievienojies: 14 Oct 2003
Posts: 92
Location: Valmiera
Posted: Wed Dec 10, 2003 4:31 pm
2d vairs nav aktuaali
_________________
#define morpheus TRUE
|
Ak vai, cik neveikli:
Quote: |
crj.
Guest
Posted: Thu Feb 19, 2004 8:50 pm
Nu, pēc tavas izgāšanās CG froumā, kad publicēji svešu darbu zem sava vārda no CGtalk.com... man radās šaubas, ka tik šito neraksti, lai visiem liktos baigi "kruts".
|
Muahahaha...
Hallo no marsa. Ja tu neesi teicis, ka 2d nav aktuāti, tad es esmu daiļslidotāja!
Īstenībā, tagad ir richtig' laiks šo to secināt par tevi un tavu TZP. Cerēsim, ka tu tik knaši nemainīsi viedokli arī šajā jomā. Čau! |
|
Back to top |
|
|
Anonymous Guest
|
Posted: Tue Apr 06, 2004 9:42 am Post subject: |
|
vispaarzinaama patiesiiba - visvienkaarshaak ir apd**st citus un mekleet skabargas citu aciis, tikai seviskju jeegu no taa gan nesaredzu.
Quote: |
Īstenībā, tagad ir richtig' laiks šo to secināt par tevi un tavu TZP. Cerēsim, ka tu tik knaši nemainīsi viedokli arī šajā jomā.
|
nu ko - izdariit secinaajumus tu vari gan par mani, gan par manu speeli, bet pirms posto te savus domu graudus, padomaa, vai tu patieshaam zini kaut ko par mani vai TZP, ok?
P.S. veelu panaakumus dailjslidoshanaa, BHC!
Last edited by Anonymous on Tue Apr 06, 2004 9:48 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Anonymous Guest
|
Posted: Tue Apr 06, 2004 9:47 am Post subject: rec: chaosman' s comments about my signature |
|
ja tev manaa parakstaa liekas kas smiekliigs tad vari kaut vaartiities no smiekliem pa griidu vai dauziit ar kulaku pa monitoru, tachu nebaaz savus apvainojumus forumaa, jo piesieties var katram, pat tik tiirai un neaptraipiitai personiibai kaa tev |
|
Back to top |
|
|
BHC Guest
|
Posted: Tue Apr 06, 2004 3:11 pm Post subject: |
|
Labi, pieņemsim, ka morfejs ir pārāk ilgu laiku pavadījis matriksā ar divdesmitpiecu centimetru garu tērauda stienīti pakausī un ka viņam ir švaka atmiņa, kā nekā ~5 mēneši kopš iepriekšējā posteļa ir ilgs laiks.
Tomēr palieku neskaidrība par darbu "aizņemšanos" un postēšanos ar to Cg imagē. Svešu darbu zagšana tomēr vairs nepiederas pie "skabargas" statusa, vai ne?
Esi dzirdējis par tādu http://darkstar.nethackers.net komandu, kas sola uztaisīt savu ūberkruto OS? Man liekas, ka viens no viņu tīma bija 13 gadus vecs pokemonis, iespaidīgi. Pat savu lapu viņi nevar uzprogrammēt, šie izmanto kreisās engines.
http://www.virieshi.lv/index.php?kat=n&id=229
Savā ziņā, tu man atgādini viņus. Un tev ir drausmīgi paveicies, ka neesi izkārts kā apsmiekla objekts.
Jautā, kāpēc tavs paraksts liekas tik neparasts - vienkārši, rodas iespaids, ka kāds zīmējas, "krutojas" - pats tavs nikneims liek apšaubīt tavu psihisko stabilitāti - morfejs (krutuma etalons?), tumša kabīne, nekārtība, apgraustas picas strēmeles un kulminācija - C++ kods "#define morpheus TRUE"- zaļiem burtiem uz melna ekrāna, pilnīgi kā no kādas "hackers" filmas izrauts. Respect!
Rozīnīte: "i'm more than concept art"
Atgriežoties realitātē, noslēgumam gribu ieteikt tev vienu bestselleru - Aleksandra Lurija "Maza grāmata par lielu atmiņu". Un varbūt no tevis galu galā sanāks viens labs mnemonists un tu varēsi vismaz savu teikto atcerēties, veiksmi! |
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Tue Apr 06, 2004 9:26 pm Post subject: |
|
Caaaalm down gujzz... agri vai veelu, bet ikviens shai pasaulee sasmeereejas. Nu ok, morpheus bik nolaida lazhu cgi, ok, tas nebija smuki, ok, tas rada shaubas par TZP, bet -
peec manaam necilajaam domaam, shis forums ir diezgan elitaara vieta, kur uzturaas diezgan elitaara publika (man patiik taa domaat, jo es she pats uzturos:P). Un man ir radusies taada maldiiga doma, ka cilveeku sheit veertee peec taa - KO - vinjsh ir uztaisiijis. Piemeeram, ra001 - gameDEVu sencis, razhiigs un diezgan veiksmiigs, Gazz - arii paziistams vaards .lv geimdevu interneta aprindaas, taapat arii GiGa, kas uzcepa Dogfight, Eikju ar savu VisualBasicaa taisiito (!) Violence Maximal (vai Maximal Violence,muuzhdien jaucu) vai kaut vai BlackSnake no CGI ar visnotaljgliito Blitzaa taisiito arkaadi - taa var turpinaat veel kaadu briidi, bet doma, es ceru ir skaidra. Nav veerts skatiities uz to, ko kaads ir nelaagu savaarijis, varbuut jaapaskataas, vai shams gadiijumaa nav uztaisiijis kaadu iespaidiigu gaami. Ja nav, nu tad neko - jaaveel veiksme un nav veerts aplikt, jo shis ir gameDEV forums. Ja ir - nu tad jaaveertee no taa, kas uztaisiits. Cilaatu vecus suudus imho nebuutu taa lieta, ar ko nodarboties shai forumaa, jo vairaak, sadaljaa C++. ;D _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
BHC Guest
|
Posted: Tue Apr 06, 2004 9:57 pm Post subject: |
|
Pēc Kamaza lūguma, manējais atkāpjās, nokaunās un ielien kaktā. |
|
Back to top |
|
|
DIHLOFOS Guest
|
Posted: Wed Apr 14, 2004 12:41 am Post subject: |
|
Kurss man te uzbrauca uz kaajas? Slinkums lasiit iisteniibaa.
Nu labi neprogrammeeju speeles for a living.
Jums jaasaprot ka speeles dizains un dvizzoki ir divas dazzaadas lietas.
Kompaanijas kuras buuvee speeles nebuuvee dvizzokus bet lieto
jau gatavus. Un dabiigi otraadi. Jaa dvizzoki ir buuveeti ar C,C++,VC
bet ne speeles. Kompaanija kura plaano kaadu speeli uzklapeet
dabiigi iegaadaajaas kaadu dvizzoku var atllauties un uz taa baazes tad arii tiek izveidota speele. Jeb reataak viena kompaanijas dalla ar to vien nodarbojaas kaa veido speellu vides un dzineejus. Taalaak
procesaa tiek samekleeti cilveeki kas lieto vidi un buuvee passu speeli.
Tie ir kokaiinu ssnnaucossi cuvaki ar biezaam brilliiteem un dizaineri dveeselee. Vinni pat negrib dzirdeet kas notiek zem vairaakiem slaanniem
koda.
Ar dazzaam speeleem naak liidzi primitiivi map editori kuri ir 10% no tiem
kurus tad arii lieto speellu veidotaaji. Kapeec 10%? Lai lietotu ko taadu ir vajadziigs sakariigs dzelzis un arri dizainerim ir vajadziiga rieva smadzenees. |
|
Back to top |
|
|
Anonymous Guest
|
Posted: Wed Apr 14, 2004 9:27 am Post subject: 2dihlofos |
|
par to, ka dizaineri biezhi neintereseejas, kas notiek pashaa sourcee, tas ir pilniibaa saprotams, bet par to kokaiina shnauksanu gan tu iebrauci purvaa :o
un par to, ka visi map editori ir primitiivi, gan arii atljaushos pastriideeties - paluukojies vien uz Aurora Toolset' u no NWN - par primitiivu gan to nekaadi nenosauksi
un veel kas - protams, gan "dvizzoku" (laikam engine domaats), gan pashu speeli var meegjinaat drukaat augshaa kaut ar QBasic vai Turbo Pascal bet visplashaak tomeer abaas shajaas frontees izmanto dazhaadus (protams, ne jau TIKAI VC++) valodas C++ paveidus.
galu galaa buutu jaasaprot, ka speelee programmeeto dalju sastaada ne jau tikai pats engine - tur var buut kaa likums veel tonnaam koda, ne tikai dazhaadi modelji, sfx, textuuras un citi dizaineru taisiiti labumi |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|