View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Sun Feb 20, 2005 11:06 pm Post subject: |
|
Hobit, nu es arii map failiem neredzu iipasho pamatojumu, pienjemot, ka tas ir kaut kam vairaak kaa bugu izkjershanai, bet ja tikai bugiem, tad kaapeec modleju formaats peeksni ir kaut kas vieglaak debugojams binaarajaa modee?) Lai kaa tur buutu - fakts paliek fakts, Doom3 modelju formaats ir texta fails. _________________
|
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Mon Feb 21, 2005 12:48 am Post subject: |
|
Un kaapeec modelju fomaatam vispaar jaabuut debugojamam? Lists ar verteksiem un feisiem tak neko neizteiks, protams cita runa ir ja tiek iekljauta skeletu hierarhija, tomeer buutiibaa taa ir statiska informaacija taapeec rezultaatam no eksportera ir jaabuut prognozeejamam un drosham. Nevar buut taa ka tagad peeksnji 3d modelis tiek eksporteets kaut kaa skjiibi.
Ar karteem vareetu buut nedaudz savaadaak, tur pielauju var gadiities ka kaads objekts ir jaapieredigjee notepadaa.
Tachu iemesls d3 teksta formaatam vareetu buut cits.
1) Tas ko izdevaas atrast uz aatru roku ir tas ka teksta formaatu ir iespeejams sakompreseet nedaudz cieshaak nekaa binaaro. Taa ka d3 vissu glabaa pak'aas tad skaidrs ka teksta formaats sakompreseetaa forma vareetu nebuut probleema.
2) D3 ir orienteets kaa dzineejs liidz ar to failu formaatam jaabuut aatri saprotamam un importeejamam/eksporteejamam bz gruutiibaam.
Giga, varbuut tev ir links uz to tekstu ko JC iisti teica par sho? |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Mon Feb 21, 2005 5:39 pm Post subject: |
|
Ehh, diemzeel linka man nav... _________________
|
|
Back to top |
|
|
apofiss Indago dalībnieks
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 148 Location: Latvija
|
Posted: Thu Feb 24, 2005 9:51 pm Post subject: |
|
Tekstūru koordinātes ir, bet tagad ir nepieciešams dabūt materiālu (textūru) ID! Kāds var piepalīdzēt ar skriptu!?!? [skatīt boldā]
------------------------------------------------------------------------
tmesh = snapshotAsMesh selection[1]
out_file = createfile ("C:\data/txMap.dat")
format "% %\n" tmesh.numverts tmesh.numfaces to:out_file
for v = 1 to tmesh.numverts do
format "%" (getTVert tmesh v) to:out_file
format "\n" to:out_file
--for f = 1 to tmesh.numfaces do
format "%" (?????getMatID?????) to:out_file
format "\n" to:out_file
close out_file
------------------------------------------------------------------------
Iepriekš pateicos. |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
|
Back to top |
|
|
apofiss Indago dalībnieks
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 148 Location: Latvija
|
Posted: Sun Feb 27, 2005 12:21 pm Post subject: |
|
VDL. Pateicos! Tas patiešām noderēja! Jīī-hāā! |
|
Back to top |
|
|
apofiss Indago dalībnieks
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 148 Location: Latvija
|
Posted: Tue Mar 15, 2005 8:37 pm Post subject: |
|
Sveiki spēļu radītāji!
Neliels jautājums par geometry output scriptu, nu tā... spēles līmenis sastāv no vairākiem poly-objektiem un tam katram gandrīz ir savs UVmaps, bet ar man pieejamo skriptu es varu tikai izdabūt koordinātes vienam poly-objektam vienā reizē, BET man vajag visiem poly-objektiem izdabūt koordinātes vienā reizē, TAS IR, tos neapvienojot (neuztaisot Attach'u) vienā poly-objektā! Kā ir redzams, ir jāaizvieto selection[1]... (3dsmaxā iezīmējot vairākus poly objektus un tad palaižot skriptu, koordinātes tiek izsistas tikai vienam objektam)
Ir kādi ieteikumi?
---------------------------------------------------------------------------------
tmesh = snapshotAsMesh selection[1]
out_file = createfile.........
---------------------------------------------------------------------------------
Paldies par uzmanību. |
|
Back to top |
|
|
s1 Guest
|
Posted: Tue Mar 15, 2005 10:40 pm Post subject: |
|
pamēģini šito:
Code: |
for s = 1 to selection.count do
(
tmesh = snapshotAsMesh selection[s]
|
|
|
Back to top |
|
|
apofiss Indago dalībnieks
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 148 Location: Latvija
|
Posted: Fri Mar 18, 2005 12:09 pm Post subject: |
|
Paldies s1!
Šis pēc nelielām 'mokām' tomēr ies cauri, kaut gan teksturēšana galu galā tiks veikta uz atsevišķa editora. |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Sun Apr 30, 2006 9:30 am Post subject: |
|
Varbut kads atri var pateikt,kaa no teksta uz baitiem parveidot?Man ir uzrakstits MAX eksporteris,bet vinsh raksta tekstu.Vajadzetu kaukaa parveidot uz baitiem (t.i. float - 4 baiti utt.) _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Sun Apr 30, 2006 11:01 am Post subject: |
|
Beidzot atradu!
Kaukas liidziigs shim:
Code: |
f = fopen "kk.txt" "wb"
if f == undefined then
(
Format "Couldn't open % for writing.\n" fname
return false
)
WriteFloat f x[1]
fclose f
|
_________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
|