|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Christfuck Guest
|
Posted: Sat Mar 25, 2006 10:40 pm Post subject: |
|
Daaa, tur arii ta huijna, ka nevar kopaa latvieshi stradaat, tikai apd..t viens otru, un Olby laikam arii to saprot, ta ka pagaidaam taads fakts, zheel... |
|
Back to top |
|
|
Olby Indago dalībnieks
Joined: 19 Apr 2004 Posts: 230
|
Posted: Sat Mar 25, 2006 11:37 pm Post subject: |
|
Tā ir, tā ir. Piemēram nesen pievienojos vienam lielam open-source DBP projektam, lai palīdzētu tiem ar skaņām, jo apskatījos laba spēle bet bez skaņām, tā kā to lietu taisīt es protu pievienojos. Nekādu problēmu jau pēc dažām dienām manas skaņas bija iekš tā projekta. Es šaubos, ka pie mums kas tāds sanāks, katrs mēģina pats visu taisīt, nevienam nepalīdzēt utt.. Manam jaunajam racing projektam vajadzēja cilvēku kurš man palīdzētu tikt galā ar fizikas kodēšanu, nekādu problēmu aizsūtu meilu vajadzīgajiem cilvēkiem un komandā ir jau par vienu cilvēku vairāk. Viss nekādu probu, LV gan tā nebūtu. Mums te reāli jāsāk domāt par darba dalīšanu, savādāk nekur tālāk par lētiem Mario kloniem netiksim. Žēl gan to secināt! |
|
Back to top |
|
|
Christfuck Guest
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 12:32 am Post subject: |
|
Olby nac man paliiga, piedavaaju tev iespeeju tikt talaak par mario kloniem ??? |
|
Back to top |
|
|
Olby Indago dalībnieks
Joined: 19 Apr 2004 Posts: 230
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 6:43 pm Post subject: |
|
Pats tagad strādāju pie diviem lieliem projektiem iekš DBP tāpēc daudz laika neatliek, arī darbs tagad neatstāj laiku tam. Ar C++ neņemos tāpēc kodēšana izpaliek ar pārējo varētu palīdzēt ja neaizņem daudz laika! Ja ko vajag vienmēr esmu gatavs palīdzēt vietējiem tikai drop a mail! |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|