dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Manupraat gruuta lieta...
Goto page Previous  1, 2, 3
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Matemātika un fizika
View previous topic :: View next topic  
Author Message
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Thu Jul 06, 2006 8:13 pm    Post subject:

Oma wrote:
Un kaa to ortho peec tam izsleegt?

Ieslēdzot atpakaļ to, kas tev bija iepriekš (to taču mēs nezinām, kāpēc tu mums to prasi?)
Back to top
View user's profile Send e-mail
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Thu Jul 06, 2006 8:15 pm    Post subject:

Ok, ok Smile Pieķēri, projekcija, nevis skats Smile Un jā, glDrawPixels ļauj kopēt pa tiešo uz ekrāna buferi, bet cik atceros, pat ja mēģināja visu ekrānu updeitot ar vienu lielu glDrawPixels, uz mana Radeon9500 bija labi ja 10fps. Kur nu vēl ja katru pixeli zīmēsim atsevišķi...

EDIT: nav nekāda, glWritePixels, tikai glDrawPixels...


Last edited by GiGa on Thu Jul 06, 2006 8:19 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send e-mail
Oma



Joined: 20 Mar 2006
Posts: 39

PostPosted: Thu Jul 06, 2006 8:15 pm    Post subject:

Hehe GiGa melis... A kaa straadaa taa glReadPixels funkcija. Nu jaa man Radeon 9000 bet fps vislaik virs 600 vienalg ko baazhu virsuu. Nu vieniig ja uzliek 100000 Textureetu poligonu modeli tad saakas gljuks...
_________________


Back to top
View user's profile
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Thu Jul 06, 2006 8:21 pm    Post subject:

Oma, aizmirsti labāk par glReadPixels un glDrawPixels . Dotajam uzdevumam tie nu galīgi nav paredzēti.
Back to top
View user's profile Send e-mail
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Thu Jul 06, 2006 8:25 pm    Post subject:

Oma, izlasi vēlreiz, gan ko tikko GiGa teica, gan ko es iepriekš teicu. TAS IR MEGA-LĒNI. Ja gribi pa pikseļiem darboties, tad OpenGL nav tam īsti paredzēts. Ņem tad drīzāk tīru GDI.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Oma



Joined: 20 Mar 2006
Posts: 39

PostPosted: Thu Jul 06, 2006 8:27 pm    Post subject:

Atceros ka uz parastaa Delphi bez OpenGL vareeja kautkaa nodefineet ka ekraans ir Canvas un tad ar parastaam Canvas funkcijaam vareeja zimeet pixeljus uz ekraana vai to var kkaa izdariit ariii z OpenGL?
_________________


Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Thu Jul 06, 2006 8:43 pm    Post subject:

Ar tevi runāt ir tāpat kā runāt ar sienu. Tu neko neizlasi vai neizproti, ko tev saka.
OPENGL NAV PAREDZĒTS ZĪMĒŠANAI PA PIKSEĻIEM. TO VAR IZDARĪT (GiGa pat tev linkus uz funkcijām iedeva), BET TAS BŪS MEGA-LĒNI. TO VAR VIENKĀRŠĀK IZDARĪT BEZ OPENGL.
Back to top
View user's profile Send e-mail
AnetiX
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 05 Jun 2003
Posts: 573

PostPosted: Fri Jul 07, 2006 1:36 am    Post subject:

Un tagad paņemam karotīti un visu pacietīgi ielejam puikam galvā, kā strādā īstie vīri. :)

Man gan skolā pateica, ka ar karoti nevienam zināšanas neielies galvā... tāpēc, lai arī cik skumji tas nebūtu - lasi, domā, dari.
_________________
Miljons iemeslu, kāpēc Latvija ir labākā valsts pasaulē
http://www.millionreasonswhylatviaisthebestcountryintheworld.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Matemātika un fizika All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3
Page 3 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group