dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

DelphiX FPS pret OS
Goto page 1, 2  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Anonymous
Guest





PostPosted: Tue Mar 23, 2004 4:50 pm    Post subject: DelphiX FPS pret OS

Mhm.. Sataisiiju visaadas fignjas ar DelphiX. Skatos - Win98 FPS kaut kur pie 90 tuseejas (zemaakais 60). Uzliku WinXP - hujax - FPS nokritaas pilniigi visam uz apmeeram 30 - 35 FPS. Kas tas par prikolu? Tas mosh taa arii jaabuut, jo, XP, ziniet...
Back to top
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Tue Mar 23, 2004 5:38 pm    Post subject:

Man bija taa, ka FPS peec sisteemas reinstalla no VSync liidz 5-12 FPS nokritaas. Zinu zaales - jaapaarinstalee grafiskaas kartes draiveri, manaa gadiijumaa tas ir - uzlikt par jaunu nVidias detonaatorus. Lai arii visaadi citaadi visas aplikaacijas iet bez vainas, arii 3D< 2Dspeeles, ne mazaakaas bremzes, nekaadu suudziibu, tachu DelphiX exes iet uz 5-12 FPS, tad par jaunu uzliek draiverus un, voila, iet kaa smeereets Vsync and holding.

Nu un dazhkaart jaapaarinstalee pats DirectX.
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Anonymous
Guest





PostPosted: Tue Mar 23, 2004 6:23 pm    Post subject: nea

nekaa, paarinstaleeju (jau shaubiidamies, ka ies) - neiet. FPS galiigi zems. Blin. Speeliites man arii iet viss OK. Tikai tas DelphiX bremzee...
Back to top
Vecais_Dumais_Laacis
Guru
Guru


Joined: 29 Jan 2004
Posts: 800

PostPosted: Wed Mar 24, 2004 9:49 am    Post subject:

gluzhi zaales gan nepiedaavaashu bet varbuut paarej uz c++ [ne c++builder bet vc++]. delphim aatrums nekad nav iisti bijusi stipraa puse
_________________
...un ja bites buutu laachi...
Back to top
View user's profile
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Wed Mar 24, 2004 11:26 am    Post subject:

Nu, nu. Ja aplikaacija vajag 2D DirectX, tad nav nekaadu probleemu mieriigi uztureet VSync. Kaada jeega no taa aatruma, ja VSync var dabuut gan uz C+ gan DELPHI kompileeta projekta? Savukaart, ja redzi, ka kodaa nekaadu muljkjiibu nav, esi smuki visu optimizeejis, ari sisteema ir salaapiita, bet tik un taa juuti, ka aplikaacija tomeer bremzee (lasi: FPS<VSync+/-10), tad gan vari apsveert ideju paariet uz C++. 2D gadiijumos C++ un DELPHI IMHO ir aatruma zinjaa liidzveertiigi (juuzeris atshkjiriibu nematiis), kaa arii - slikti rakstiitu kodu neglaabs pat tas, ka jams rakstiits C++.
Savukaart 3D un C++ iet kopaa daudz logjiskaak kaa 3D un DELPHI.

Bet, valodai buutibaa nav tik lielas noziimes - paskataas kaut vai uz Eikju taisiito ViolenceMakximal. Tas zveers taisiits VisualBasicaa, kas ir njirgu objekts daudziem jo daudziem, bet buutiibaa - dzineeja aatrums ir gauzhi sakariigs.

Tomeer, runaajot par konkreeto probleemu gribeeju veel piebilst, ka tas ir diivaini un zaales neredzu. Mosh googles veestkopaas atradiisi liidziigu situaaciju? Ja nekas neliidz, tad iesaku ieveerteet citas Delphi DirectX/OpenGL komponentes, tepataas, forumaa dazhi iepeistoja linkus.
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Vecais_Dumais_Laacis
Guru
Guru


Joined: 29 Jan 2004
Posts: 800

PostPosted: Wed Mar 24, 2004 12:28 pm    Post subject:

intereses peec vareetu padrukaat aaraa cik daudz laika pateeree processing loops ar gettickcount'iem tb taa dalja kas neattiecaas uz renderingu
_________________
...un ja bites buutu laachi...
Back to top
View user's profile
BHC
Guest





PostPosted: Wed Mar 24, 2004 12:30 pm    Post subject:

2 Vecais Dumais Laacis: C++ iesācējam nekādu laimību neatnesīs, ja nu vienīgi papildus problēmas un galvassāpes. 2D un Delphi reāli nevar bremzēt - galīgi neoptimizēts špagetikods vai problēmas ar draiveriem, vai arī Toms taisa Kazaku(RTS) cienīgus kaujas skatus ar simtiem vai pat tūkstošiem spraitu.
2 Toms: Pārbaudi, vai lieku reizi netiek blitotas tiles, respektīvi - 800*600 izšķirtspējā ar 32*32 pikseļu tilēm tas sanāk ~450 blt's + spraiti. Tile maps būtu jāblit'o tikai tad, kad tiek skrūlēts tilemap's. Izņēmums, ja ir animējošie taiļi.
Back to top
Vecais_Dumais_Laacis
Guru
Guru


Joined: 29 Jan 2004
Posts: 800

PostPosted: Wed Mar 24, 2004 2:52 pm    Post subject:

es mosh duma esmu nu vienkaarshi drausmi bet nevareeju ieraudziit kuraa vietaa toms piemin 2d stafu.
_________________
...un ja bites buutu laachi...
Back to top
View user's profile
Anonymous
Guest





PostPosted: Wed Mar 24, 2004 4:02 pm    Post subject: mhmhmh..

Nu, ko lai saka - esmu sataisiijis gan 2D, gan 3D jokus. Prikols taads, ka arii 2D joki bremzee!!! Tjipa SimCity taisiiju - vienlaiciigi ziimee kaut kur 35 tiles(60x60 pix). Arii City taisiiju vienlaiciigi ziimeejot apmeeram 400 tiles(20x20 pix) (neatceros tagad preciizi). 2D speeljuki tie ir bez animeetiem spraitiem. Izmeegjinaaju uz Win98 visus (man win98 un xp vienlaiciigi ir uz PC). Uz Win98 VISS IET OK!!! Arii uz citiem kompjiem ar win98 vioss ok, ar xp nekaa.

Nonaacu pie sleedziena: taisiishu speeliiti (2D) bez DelphiX - izmantoshu pa taisno DirectX library. (*.pas) Redzeesim, kas sanaaks ar tiem FPS tadaa variantaa. Mosh kaads zin?

Un kaads VC++ ir labi lietojams? (tjipa versija).

Kaapeec ir apstaajies DelphiX upgrade? Mosh deelj taa, ka iznaakot XP, skiibacainais pamaniija, ka nebus labi. Vajadzeeshot visu paarstraadaat... Negribeejaas... (Mana doma)
Back to top
BHC
Guest





PostPosted: Wed Mar 24, 2004 5:08 pm    Post subject:

VDL, tavu iepriekšējo ziņu man ir grūtības izprast. Izliec pāris pieturzīmes vai arī runā ar vienkāršiem nepaplašinātiem teikumiem. Paldies!
Back to top
Vecais_Dumais_Laacis
Guru
Guru


Joined: 29 Jan 2004
Posts: 800

PostPosted: Wed Mar 24, 2004 5:27 pm    Post subject:

BHC: tas nekas. briizhiem es pats sevi nesaprotu. briizhiem es vienk skalji domaaju ;)

Toms: nu kopsh 6.0 visi man ir labi lietojushies. pats parasti .NET studiju lietoju.
_________________
...un ja bites buutu laachi...
Back to top
View user's profile
BHC
Guest





PostPosted: Wed Mar 24, 2004 6:10 pm    Post subject:

Es pagaidām lietoju VC++ 6, bet pēdējā laikā domāju pāriet uz dev-C++.
Back to top
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Wed Mar 24, 2004 6:24 pm    Post subject:

A kas NETam savaadaaks nekaa VS6, vai ir veerts mainiit, es pagaidaam veel ar vs6 nemos un tas straadaa baigi OK!
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Guest






PostPosted: Wed Mar 24, 2004 8:31 pm    Post subject:

par IDE:
.NET personiigi man nepatiik, interfeiss paaraak paarbaazts.
Dev-C++ (ja jamais izmanto gcc) akal vareetu but probleemas ar aatrumu.
gcc viennoziimiigi zaudee Visual C++, un var jau veel arii precompiled headers iesleegt.
Taa ka vislabaak palikt pie VS 6.0
Back to top
chaosman



Joined: 28 Oct 2003
Posts: 64
Location: Rīga

PostPosted: Wed Mar 24, 2004 8:33 pm    Post subject:

damn, tas ieprieksheejais posts no manis. nebiju ielogojies
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group