View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Anonymous Guest
|
Posted: Tue Mar 23, 2004 4:50 pm Post subject: DelphiX FPS pret OS |
|
Mhm.. Sataisiiju visaadas fignjas ar DelphiX. Skatos - Win98 FPS kaut kur pie 90 tuseejas (zemaakais 60). Uzliku WinXP - hujax - FPS nokritaas pilniigi visam uz apmeeram 30 - 35 FPS. Kas tas par prikolu? Tas mosh taa arii jaabuut, jo, XP, ziniet... |
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Tue Mar 23, 2004 5:38 pm Post subject: |
|
Man bija taa, ka FPS peec sisteemas reinstalla no VSync liidz 5-12 FPS nokritaas. Zinu zaales - jaapaarinstalee grafiskaas kartes draiveri, manaa gadiijumaa tas ir - uzlikt par jaunu nVidias detonaatorus. Lai arii visaadi citaadi visas aplikaacijas iet bez vainas, arii 3D< 2Dspeeles, ne mazaakaas bremzes, nekaadu suudziibu, tachu DelphiX exes iet uz 5-12 FPS, tad par jaunu uzliek draiverus un, voila, iet kaa smeereets Vsync and holding.
Nu un dazhkaart jaapaarinstalee pats DirectX. _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
Anonymous Guest
|
Posted: Tue Mar 23, 2004 6:23 pm Post subject: nea |
|
nekaa, paarinstaleeju (jau shaubiidamies, ka ies) - neiet. FPS galiigi zems. Blin. Speeliites man arii iet viss OK. Tikai tas DelphiX bremzee... |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Wed Mar 24, 2004 9:49 am Post subject: |
|
gluzhi zaales gan nepiedaavaashu bet varbuut paarej uz c++ [ne c++builder bet vc++]. delphim aatrums nekad nav iisti bijusi stipraa puse _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Wed Mar 24, 2004 11:26 am Post subject: |
|
Nu, nu. Ja aplikaacija vajag 2D DirectX, tad nav nekaadu probleemu mieriigi uztureet VSync. Kaada jeega no taa aatruma, ja VSync var dabuut gan uz C+ gan DELPHI kompileeta projekta? Savukaart, ja redzi, ka kodaa nekaadu muljkjiibu nav, esi smuki visu optimizeejis, ari sisteema ir salaapiita, bet tik un taa juuti, ka aplikaacija tomeer bremzee (lasi: FPS<VSync+/-10), tad gan vari apsveert ideju paariet uz C++. 2D gadiijumos C++ un DELPHI IMHO ir aatruma zinjaa liidzveertiigi (juuzeris atshkjiriibu nematiis), kaa arii - slikti rakstiitu kodu neglaabs pat tas, ka jams rakstiits C++.
Savukaart 3D un C++ iet kopaa daudz logjiskaak kaa 3D un DELPHI.
Bet, valodai buutibaa nav tik lielas noziimes - paskataas kaut vai uz Eikju taisiito ViolenceMakximal. Tas zveers taisiits VisualBasicaa, kas ir njirgu objekts daudziem jo daudziem, bet buutiibaa - dzineeja aatrums ir gauzhi sakariigs.
Tomeer, runaajot par konkreeto probleemu gribeeju veel piebilst, ka tas ir diivaini un zaales neredzu. Mosh googles veestkopaas atradiisi liidziigu situaaciju? Ja nekas neliidz, tad iesaku ieveerteet citas Delphi DirectX/OpenGL komponentes, tepataas, forumaa dazhi iepeistoja linkus. _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Wed Mar 24, 2004 12:28 pm Post subject: |
|
intereses peec vareetu padrukaat aaraa cik daudz laika pateeree processing loops ar gettickcount'iem tb taa dalja kas neattiecaas uz renderingu _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
BHC Guest
|
Posted: Wed Mar 24, 2004 12:30 pm Post subject: |
|
2 Vecais Dumais Laacis: C++ iesācējam nekādu laimību neatnesīs, ja nu vienīgi papildus problēmas un galvassāpes. 2D un Delphi reāli nevar bremzēt - galīgi neoptimizēts špagetikods vai problēmas ar draiveriem, vai arī Toms taisa Kazaku(RTS) cienīgus kaujas skatus ar simtiem vai pat tūkstošiem spraitu.
2 Toms: Pārbaudi, vai lieku reizi netiek blitotas tiles, respektīvi - 800*600 izšķirtspējā ar 32*32 pikseļu tilēm tas sanāk ~450 blt's + spraiti. Tile maps būtu jāblit'o tikai tad, kad tiek skrūlēts tilemap's. Izņēmums, ja ir animējošie taiļi. |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Wed Mar 24, 2004 2:52 pm Post subject: |
|
es mosh duma esmu nu vienkaarshi drausmi bet nevareeju ieraudziit kuraa vietaa toms piemin 2d stafu. _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
Anonymous Guest
|
Posted: Wed Mar 24, 2004 4:02 pm Post subject: mhmhmh.. |
|
Nu, ko lai saka - esmu sataisiijis gan 2D, gan 3D jokus. Prikols taads, ka arii 2D joki bremzee!!! Tjipa SimCity taisiiju - vienlaiciigi ziimee kaut kur 35 tiles(60x60 pix). Arii City taisiiju vienlaiciigi ziimeejot apmeeram 400 tiles(20x20 pix) (neatceros tagad preciizi). 2D speeljuki tie ir bez animeetiem spraitiem. Izmeegjinaaju uz Win98 visus (man win98 un xp vienlaiciigi ir uz PC). Uz Win98 VISS IET OK!!! Arii uz citiem kompjiem ar win98 vioss ok, ar xp nekaa.
Nonaacu pie sleedziena: taisiishu speeliiti (2D) bez DelphiX - izmantoshu pa taisno DirectX library. (*.pas) Redzeesim, kas sanaaks ar tiem FPS tadaa variantaa. Mosh kaads zin?
Un kaads VC++ ir labi lietojams? (tjipa versija).
Kaapeec ir apstaajies DelphiX upgrade? Mosh deelj taa, ka iznaakot XP, skiibacainais pamaniija, ka nebus labi. Vajadzeeshot visu paarstraadaat... Negribeejaas... (Mana doma) |
|
Back to top |
|
|
BHC Guest
|
Posted: Wed Mar 24, 2004 5:08 pm Post subject: |
|
VDL, tavu iepriekšējo ziņu man ir grūtības izprast. Izliec pāris pieturzīmes vai arī runā ar vienkāršiem nepaplašinātiem teikumiem. Paldies! |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Wed Mar 24, 2004 5:27 pm Post subject: |
|
BHC: tas nekas. briizhiem es pats sevi nesaprotu. briizhiem es vienk skalji domaaju ;)
Toms: nu kopsh 6.0 visi man ir labi lietojushies. pats parasti .NET studiju lietoju. _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
BHC Guest
|
Posted: Wed Mar 24, 2004 6:10 pm Post subject: |
|
Es pagaidām lietoju VC++ 6, bet pēdējā laikā domāju pāriet uz dev-C++. |
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Wed Mar 24, 2004 6:24 pm Post subject: |
|
A kas NETam savaadaaks nekaa VS6, vai ir veerts mainiit, es pagaidaam veel ar vs6 nemos un tas straadaa baigi OK! |
|
Back to top |
|
|
Guest
|
Posted: Wed Mar 24, 2004 8:31 pm Post subject: |
|
par IDE:
.NET personiigi man nepatiik, interfeiss paaraak paarbaazts.
Dev-C++ (ja jamais izmanto gcc) akal vareetu but probleemas ar aatrumu.
gcc viennoziimiigi zaudee Visual C++, un var jau veel arii precompiled headers iesleegt.
Taa ka vislabaak palikt pie VS 6.0 |
|
Back to top |
|
|
chaosman
Joined: 28 Oct 2003 Posts: 64 Location: Rīga
|
Posted: Wed Mar 24, 2004 8:33 pm Post subject: |
|
damn, tas ieprieksheejais posts no manis. nebiju ielogojies |
|
Back to top |
|
|
|