|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
fest
Joined: 07 Apr 2003 Posts: 187 Location: Madona
|
Posted: Fri Aug 04, 2006 2:27 pm Post subject: Laws of Game Programming |
|
Mož šis links apkārt jau klejo ilgu laiku, bet tikko manā RSS listā ienācās šāds links: http://larc.csci.unt.edu/laws.html
Vietām diezgan ironiski, bet pasmieties var. _________________ Signature for rent. Good as new.
4 lines max. 80 letters.
Ls 0,02/post
|
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Fri Aug 04, 2006 2:51 pm Post subject: |
|
Man tik nepatika 7. likums (bauslis?) _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
fest
Joined: 07 Apr 2003 Posts: 187 Location: Madona
|
Posted: Fri Aug 04, 2006 2:52 pm Post subject: |
|
Protams, daudz kas no tā visa ir novecojis, jo kā izrādās lapa veidota 1995. gadā. _________________ Signature for rent. Good as new.
4 lines max. 80 letters.
Ls 0,02/post
|
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Tue Aug 08, 2006 10:19 am Post subject: |
|
Code: | Man tik nepatika 7. likums (bauslis?) |
Princiupaa nekaa nepareiza tur nav.Ja maaki OpenGL,tad ar to nepietiek.Domaaju,NOTEIKTI,ir jaaiemaacaas DirectX,vismaz lai saprastu,ka taadu Quadu neeksistee(ir tikai 2 triisstuuri);visi triisstuuri,kas tiek rendereeti glabaajas Vertex bufferii (visu,kas ir starp glBegin un glEnd OpenGL saakumaa ieliek vertex bufferii un tad ziimee);un- viens punkts ir par kraasaam-OpenGL,ja nemaldos, izmantoja tikai float robezhaas no 0 lidz 1,bet programmeetaajiem butu jasaprot,ka atminja vinji glabajas pa bitiem (no 0 lidz 255).Un veel visaadas lietas,kuraas tikai ar OpenGL zinaashanaam neiztiksi. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Aug 08, 2006 1:01 pm Post subject: |
|
Nu gan tu elvman biku pārspīlē.
Par krāsām - ogl iekšēji defaultā izmanto floatu. A krāsas tu tam padod vari kā gribi - 0..255, 0..65535, 0..2^32-1, 0..1.0 (gan float, gan double). Ogl pats pārvērtīs uz iekšējo formātu. Taču vēl - par HDR neesi dzirdējis? tb ka tas izmanto floating point tekstūras. Tb krāsas iespējams reprezentēt ar pilnu float datu tipa intervāla vērtībām. Tāpat ir arī 16bit float, 64-bit rgba u.c. eksotiski formāti. Ne tikai DX, bet arī OpenGL arī tādus suportē.
Par vertex buferi - arī ogl tāds ir. Tā ka, ja ir gribēšana rakstīt ātru ogl renderēšanu, tad bez vbo iepazīšanas neiztikt. Un tur jau tad arī sapratīs, kā vertexi veido attēlu. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Tue Aug 08, 2006 4:21 pm Post subject: |
|
Ja tu man parādīsi kā apvienot DirectX un OpenGL (izveidot crossplatformas API), lai konteksta hendls varētu pieņemt abus, tad es tev iedošu zelta medaļu.
Man vajadzētu, lai manā OpenGL piemērā tiktu piemaisītas DirectX funkcijas, kas atbild par FX valodas (sinatkses) shaderiem. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Aug 08, 2006 6:14 pm Post subject: |
|
Es tev neko tādu neparādīšu, EDDY. Priekš tevi to saprast ir nerāli, tb laist hlsl/ps2/vs2 šeiderus OGL'ā. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Wed Aug 09, 2006 10:52 am Post subject: |
|
Atvainojiet, Bubu kungs, tas bija domāts Elwman-am. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Wed Aug 09, 2006 11:56 am Post subject: |
|
Quote: | iens punkts ir par kraasaam-OpenGL,ja nemaldos, izmantoja tikai float robezhaas no 0 lidz 1 |
Taatad maldijos.
Bet par vertex bufferiem-es ar OpenGL programmeeju kaadu gadu,bet nezinaaju gandriiz neko par vertex bufferiem.Nevienaa tutorialaa nekas par tiem netika mineets(zinaams,parasti maacamies no tutorialiem).Un vispaar doma bija taada,ka vienkaarshs lietotaajs nekad pat neiedomaatos,ka viss starp glBegin un glEnd ir vertex bufferis(tikai tas tiek uztaisiits,un uzreiz peec tam izdzeests).
Principaa kopeejaa doma taada,ka ja gribi programmeet grafiku,jaaiemaacaas abi API(OpenGL un DirectX),tas pats,manupraat,arii ar skanju(DirectSound un OpenAL).Tas lai labaak saprastu kaa viss straadaa. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
DeRatizators
Joined: 27 Apr 2006 Posts: 492
|
Posted: Wed Aug 09, 2006 1:01 pm Post subject: |
|
Ehh, ne gluzhji :]
No seerijas "Es visu muuzhu lietoju *mainiigais C++ valodaa, bet tikai shodien - pamaacoties JAVA, es sapratu , ka shaadi es esmu straadaajis ar pointeri. Visur ir *, kaa es vareeju zinaat ka peec * ir pointeris " ? :)
Atceros, ka gramataa par OGL, no kuras ar to 1. reizi iepazinos, bija tieshi taa arii rakstiits ... par to buferi :] Vispaar tur bija daudz kas interesants teikts par buferiem.
No shaa var buut tikai 1 secinaajums - nekad nedriikst izmnantot plikus tutorialus ! Tam nav nekaada sakara ar OGLvsDirect3D ;] [/u] _________________ Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor. |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|