dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Laws of Game Programming

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Pļāpātuve
View previous topic :: View next topic  
Author Message
fest



Joined: 07 Apr 2003
Posts: 187
Location: Madona

PostPosted: Fri Aug 04, 2006 2:27 pm    Post subject: Laws of Game Programming

Mož šis links apkārt jau klejo ilgu laiku, bet tikko manā RSS listā ienācās šāds links: http://larc.csci.unt.edu/laws.html
Vietām diezgan ironiski, bet pasmieties var.
_________________
Signature for rent. Good as new.
4 lines max. 80 letters.
Ls 0,02/post
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Fri Aug 04, 2006 2:51 pm    Post subject:

Man tik nepatika 7. likums (bauslis?)
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
fest



Joined: 07 Apr 2003
Posts: 187
Location: Madona

PostPosted: Fri Aug 04, 2006 2:52 pm    Post subject:

Protams, daudz kas no tā visa ir novecojis, jo kā izrādās lapa veidota 1995. gadā.
_________________
Signature for rent. Good as new.
4 lines max. 80 letters.
Ls 0,02/post
Back to top
View user's profile Send e-mail
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Tue Aug 08, 2006 10:19 am    Post subject:

Code:
Man tik nepatika 7. likums (bauslis?)

Princiupaa nekaa nepareiza tur nav.Ja maaki OpenGL,tad ar to nepietiek.Domaaju,NOTEIKTI,ir jaaiemaacaas DirectX,vismaz lai saprastu,ka taadu Quadu neeksistee(ir tikai 2 triisstuuri);visi triisstuuri,kas tiek rendereeti glabaajas Vertex bufferii (visu,kas ir starp glBegin un glEnd OpenGL saakumaa ieliek vertex bufferii un tad ziimee);un- viens punkts ir par kraasaam-OpenGL,ja nemaldos, izmantoja tikai float robezhaas no 0 lidz 1,bet programmeetaajiem butu jasaprot,ka atminja vinji glabajas pa bitiem (no 0 lidz 255).Un veel visaadas lietas,kuraas tikai ar OpenGL zinaashanaam neiztiksi.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Aug 08, 2006 1:01 pm    Post subject:

Nu gan tu elvman biku pārspīlē.
Par krāsām - ogl iekšēji defaultā izmanto floatu. A krāsas tu tam padod vari kā gribi - 0..255, 0..65535, 0..2^32-1, 0..1.0 (gan float, gan double). Ogl pats pārvērtīs uz iekšējo formātu. Taču vēl - par HDR neesi dzirdējis? tb ka tas izmanto floating point tekstūras. Tb krāsas iespējams reprezentēt ar pilnu float datu tipa intervāla vērtībām. Tāpat ir arī 16bit float, 64-bit rgba u.c. eksotiski formāti. Ne tikai DX, bet arī OpenGL arī tādus suportē.
Par vertex buferi - arī ogl tāds ir. Tā ka, ja ir gribēšana rakstīt ātru ogl renderēšanu, tad bez vbo iepazīšanas neiztikt. Un tur jau tad arī sapratīs, kā vertexi veido attēlu.
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Tue Aug 08, 2006 4:21 pm    Post subject:

Ja tu man parādīsi kā apvienot DirectX un OpenGL (izveidot crossplatformas API), lai konteksta hendls varētu pieņemt abus, tad es tev iedošu zelta medaļu.
Man vajadzētu, lai manā OpenGL piemērā tiktu piemaisītas DirectX funkcijas, kas atbild par FX valodas (sinatkses) shaderiem.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Aug 08, 2006 6:14 pm    Post subject:

Es tev neko tādu neparādīšu, EDDY. Priekš tevi to saprast ir nerāli, tb laist hlsl/ps2/vs2 šeiderus OGL'ā.
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Wed Aug 09, 2006 10:52 am    Post subject:

Atvainojiet, Bubu kungs, tas bija domāts Elwman-am.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Wed Aug 09, 2006 11:56 am    Post subject:

Quote:
iens punkts ir par kraasaam-OpenGL,ja nemaldos, izmantoja tikai float robezhaas no 0 lidz 1

Taatad maldijos.

Bet par vertex bufferiem-es ar OpenGL programmeeju kaadu gadu,bet nezinaaju gandriiz neko par vertex bufferiem.Nevienaa tutorialaa nekas par tiem netika mineets(zinaams,parasti maacamies no tutorialiem).Un vispaar doma bija taada,ka vienkaarshs lietotaajs nekad pat neiedomaatos,ka viss starp glBegin un glEnd ir vertex bufferis(tikai tas tiek uztaisiits,un uzreiz peec tam izdzeests).

Principaa kopeejaa doma taada,ka ja gribi programmeet grafiku,jaaiemaacaas abi API(OpenGL un DirectX),tas pats,manupraat,arii ar skanju(DirectSound un OpenAL).Tas lai labaak saprastu kaa viss straadaa.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
DeRatizators



Joined: 27 Apr 2006
Posts: 492

PostPosted: Wed Aug 09, 2006 1:01 pm    Post subject:

Ehh, ne gluzhji :]
No seerijas "Es visu muuzhu lietoju *mainiigais C++ valodaa, bet tikai shodien - pamaacoties JAVA, es sapratu , ka shaadi es esmu straadaajis ar pointeri. Visur ir *, kaa es vareeju zinaat ka peec * ir pointeris " ? :)

Atceros, ka gramataa par OGL, no kuras ar to 1. reizi iepazinos, bija tieshi taa arii rakstiits ... par to buferi :] Vispaar tur bija daudz kas interesants teikts par buferiem.

No shaa var buut tikai 1 secinaajums - nekad nedriikst izmnantot plikus tutorialus ! Tam nav nekaada sakara ar OGLvsDirect3D ;] [/u]
_________________
Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor.
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Pļāpātuve All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group