View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Mon Aug 14, 2006 3:17 pm Post subject: GUI widgets library |
|
Man vajadzeetu GUI library bez grafikas un inputa handleeshanas.To visu es dariitu ar savu engin.Principaa man ir vajadziigi GUI "kauli".Itkaa atradu 2 library-PEG un DEPUI.Bet izskataas,ka tie man neder,jo vienam ir sava main funkcija,bet otram ir grafika.
Jebkaada paliidziiba noderees. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Aug 14, 2006 4:06 pm Post subject: |
|
elvman: manuprāt tu meklē pārāk abstraktu lietu. Vai vari paskaidrot, ko domā GUI bez grafikas un inputa? Kas tur paliek pāri no GUI, ja izvāc tos abus ārā?.
Drīzāk tev jāmeklē esošs open-source gui, un pamodificēt to, pieliekot savu input eventu padošanu un grafikas renderēšanu. |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Mon Aug 14, 2006 6:20 pm Post subject: |
|
Kaa kas paliek paari?Pliks GUI.
Izskaidroshu domu:suutu inputu sisteemai katru freimu.Pec tam nolasu katra widgeta poziiciju un lielumu un rendereeju ar savu engine.
CEGUI es jau meegjinaaju-tam ir iekshaa atbalsti paaris rendereetaajiem(Irrlicht utt.).Tas man neder.
P.S. Laikam jau tieshaam paaraak nereaalu lietu.Bet tas tak buutu veel vieglaak uztaisiit library bez grafikas supporta.
P.P.S SHAUSMIIGI negribas kjepaties un taisit pasham savu. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Aug 14, 2006 8:23 pm Post subject: |
|
GUI - graphical user interface. Graphical - grafisks outputs, user - lietotājs, kas rada notikumus. Ja tu šos abus atņem, paliek Interface - gandrīz kā pure virtual metodes C++'ā (virtual mothod() = 0;). Vai to tu gribi - pliku C++ klašu struktūru, kas nekā nedara?
GUI jau ir jāmāk kautko darīt - saņemt kautkādā veidā inputu, un izdod grafisku outputu. Ja tā tam nav, tad tas nav GUI :) Pārāk nekonkrēts kautkas. |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Mon Aug 14, 2006 8:35 pm Post subject: |
|
Nu ok,es saprot,ko noziimee GUI,bet domaaju juus saprotat ko es domaaju.Rendereeshana ir spljaaviens juuraa saliidzinot ar to,ko dara viss paareejais UI libray'js.Visi layer management utt.
Pagaidaam apdomaaju variantu njemt to pashu CEGUI,bet neizsaukt Render(vai kautkaa tamliidziigi) funkciju,bet iziet cauri visaam kontroleem un pasham ziimeet taas kontoles. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Mon Aug 14, 2006 9:16 pm Post subject: |
|
Quote: | put together functional user interfaces on top of existing graphics engines | Ideali!Es mekleju ar shadiem keyword'iem-"Game GUI library c++" utt.Heh.Laikam jau tas sarezhgjiitaakais variants ne vienmeer ir tas labaakais. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
|