View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sun Aug 20, 2006 5:41 pm Post subject: |
|
em.. a tam demo source nenāk līdzi? |
|
Back to top |
|
|
gazz
Joined: 03 Jan 2004 Posts: 355 Location: Teika
|
Posted: Sun Aug 20, 2006 7:57 pm Post subject: |
|
SimplePhysicsSimulationExample(ieksh dokumentaacijas) - shito sampli droshi vien ka palaidi garaam, veel ieteiktu uzmest aci dokumentaacijaa sadaljai RelatedPages->How to use the True Axis Physics SDK nav nemaz tik gruuti, un pie tam True Axis ir saliidzinoshi ljoti laba API dokumentaacija, ar linkiem uz exampliem utt |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Mon Aug 21, 2006 6:54 pm Post subject: |
|
fizikas engines parasti darbojas ar rigid bodies (cietiem kjermenjiem?). dazhaam ir papildus skjidrumu modeleeshana bet gumija kaa deformeejams materiaals man liekaas iisti nav pieejams. a kam tev gumiju? _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
tres^ Indago Uzvarētājs
Joined: 03 Jul 2006 Posts: 16
|
Posted: Mon Aug 21, 2006 7:36 pm Post subject: |
|
Atlēkšanas efektam meklē fizikas dzinim "bounce" (vai kaut kā līdzīgi) koeficientu, kuru izmanto uz kolīzijas. Trueaxis savā mūžā redzējis neesmu, taču odē bija tāda lieta.
Tāpat arī odē (kā arī ņūtonā) ir "joint", ar kuriem var savienot 2 ķermeņus, veidot eņģes un lērumu ar cita veida savienojumiem, varbūt iespējams arī simulēt atsperi starp 2 ķermeņiem. _________________ šmaraksts |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Aug 21, 2006 7:38 pm Post subject: |
|
rigid body = absolūti ciets ķermenis.
Gumiju tev jāmodelē kā atsperes savienojumu (joint), ja tas True Axis tādu supportē. Ja nē, tad formula ir vienkārša: F=-kx, kur x ir nobīde no defaultā stāvokļa, k ir sprieguma koeficients, F ir spēks, kurš jāpieliek objektiem, kuri ir sasaistīti ar šo atstarpi. |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Mon Aug 21, 2006 8:44 pm Post subject: |
|
Lai dabuutu "gumijotaakus objektus" meklee kautko taadu - ERP(error reduction parameter).Ar sho tu palielini apreekjinu kljuudu(samazini precizitaati),kas tiek pieljauta,liidz ar to objekti ir itkaa "miikstaaki".
Un objektu leekaashana/atsishanaas (bounce),manupraat,jau standartaa jaabuut nedaudz lielaakam par 0.Un noteikti,ka visaas pamaaciibaas taa ir aprakstiita. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
|