dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

-
Goto page Previous  1, 2, 3
 
dev.gamez.lv Forum Index -> OpenGL
View previous topic :: View next topic  
Author Message
kaszu



Joined: 28 Dec 2004
Posts: 103
Location: Iceberg, Northpole

PostPosted: Wed Jul 06, 2005 6:20 pm    Post subject:

Lol, šīs jūsu sarunas ir diezgan uzjautrinošas. Smile
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
S1
Guest





PostPosted: Wed Jul 06, 2005 9:56 pm    Post subject:

Konami, tav 3d vista izskatās samērā biedējoša, tipa Silent Hill Laughing
Back to top
apofiss
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 148
Location: Latvija

PostPosted: Fri Jul 08, 2005 9:46 am    Post subject:

S1 wrote:
Konami, tav 3d vista izskatās samērā biedējoša, tipa Silent Hill Laughing


Tāpēc jau laikam to sauc par "Dīvaiņu Fermu", ne? * _*
Back to top
View user's profile Send e-mail
Guest






PostPosted: Fri Jul 08, 2005 10:16 am    Post subject:



Last edited by Guest on Mon Sep 12, 2005 12:55 pm; edited 1 time in total
Back to top
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Fri Jul 08, 2005 1:05 pm    Post subject:

Ok, atstaajam ka savas sarunas privaati, vai arii kaadaa citaa sadaljaa - te saakaas baigais offtopics, taakaa naakamos postus ne pa teemu dzeesiishu bez jautaajumiem.

ps - kaartiibai tachu jaabuut Wink
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Oma



Joined: 20 Mar 2006
Posts: 39

PostPosted: Fri Sep 15, 2006 6:50 pm    Post subject:

S1 wrote:
Lūdzu:

Code:
//kameras pozicionēšana
glMatrixMode(GL_PROJECTION);
glLoadIdentity;
gluPerspective(45.0,(vport[2] - vport[0]) / (vport[3] - vport[1]), 0.1,1000.0);

glMatrixMode(GL_MODELVIEW);
glLoadIdentity;
glRotate(mouseY, 1, 0, 0);
glRotate(mouseX, 0, 1, 0);
glTranslate(-player.X, -player.Y, -player.Z);


ceru, ka noderēs

Bet kad tu ar izkustini kaadu objektu no vietas un peectam to meegjini roteet ar glRotate tad vinjsh turpina rinjkjot ap to punktu kur bija saakumaa...
_________________


Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Sep 15, 2006 8:37 pm    Post subject:

Tāpēc vajag otrādi - vispirms pagriezt, un tikai tad translēt.
Back to top
View user's profile Send e-mail
gazz



Joined: 03 Jan 2004
Posts: 355
Location: Teika

PostPosted: Fri Sep 15, 2006 10:11 pm    Post subject:

PS - papildus, ja nu kaads nezin - tad aiz taa ir matricu reizinaashanas seciiba. AxB nav BxA, kur A ir rotaacijas matrica un B ir translaacijas(lv tulkojums?!? - paarvietojuma) matrica.
dotajaa gadiijumaa:
1) objekts tiek paarvietots
2) objekts tiek roteets ap koordinaatu saakumpunktu(origin) (0;0;0)

un tas nav tas pats kas vispirms roteet & peec tam paarvietot, siikaak par to var uzzinaat palasot par matricu transformaacijaam http://en.wikipedia.org/wiki/Transformation_matrix
Back to top
View user's profile Send e-mail
Oma



Joined: 20 Mar 2006
Posts: 39

PostPosted: Sat Sep 16, 2006 9:35 pm    Post subject:

Eee 4ista Rolling Eyes bubu jau kaarteejo reizi paarliecinos ka esi kas augstaaks par homo sapienu Smile
_________________


Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Sep 17, 2006 5:43 pm    Post subject:

Bet kas tad tur pārdabisks. Tu iedomājies, tu skaties taisni uz priekšu pa X asi. Z ass ir pa kreisi un Y ass uz agšu. Tu vispirms paej 10 soļus uz priekšu (pa savu lokālo X asi)), un tad pagriezies par 45 grādiem pa kreisi. Kur tu atradīsies? Atbilde - (10, 0, 0), un būsi parotēts par 45 grādiem ap Y asi.

A tagad otrādi izdari - pagriezies vispirms par 45 grādiem pa kreisi, un paej 10 soļus uz priekšu pa savu lokālo X asi un kur tad tu atradīsies? Loģiski, ka (7.07, 0, 7.07) un būsi pagriezsts par 45 grādiem ap Y asi.

Vajag tikai loģiski padomāt, un viss ir skaidrs. Vai arī, ja matemātika nebaida, ar formuliņām visu pierakstīt un tad arī viss ir skaidrs.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> OpenGL All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3
Page 3 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group