|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
kaszu
Joined: 28 Dec 2004 Posts: 103 Location: Iceberg, Northpole
|
Posted: Wed Jul 06, 2005 6:20 pm Post subject: |
|
Lol, šīs jūsu sarunas ir diezgan uzjautrinošas. |
|
Back to top |
|
|
S1 Guest
|
Posted: Wed Jul 06, 2005 9:56 pm Post subject: |
|
Konami, tav 3d vista izskatās samērā biedējoša, tipa Silent Hill |
|
Back to top |
|
|
apofiss Indago dalībnieks
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 148 Location: Latvija
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 9:46 am Post subject: |
|
S1 wrote: | Konami, tav 3d vista izskatās samērā biedējoša, tipa Silent Hill |
Tāpēc jau laikam to sauc par "Dīvaiņu Fermu", ne? * _* |
|
Back to top |
|
|
Guest
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 10:16 am Post subject: |
|
Last edited by Guest on Mon Sep 12, 2005 12:55 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 1:05 pm Post subject: |
|
Ok, atstaajam ka savas sarunas privaati, vai arii kaadaa citaa sadaljaa - te saakaas baigais offtopics, taakaa naakamos postus ne pa teemu dzeesiishu bez jautaajumiem.
ps - kaartiibai tachu jaabuut _________________
|
|
Back to top |
|
|
Oma
Joined: 20 Mar 2006 Posts: 39
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 6:50 pm Post subject: |
|
S1 wrote: | Lūdzu:
Code: | //kameras pozicionēšana
glMatrixMode(GL_PROJECTION);
glLoadIdentity;
gluPerspective(45.0,(vport[2] - vport[0]) / (vport[3] - vport[1]), 0.1,1000.0);
glMatrixMode(GL_MODELVIEW);
glLoadIdentity;
glRotate(mouseY, 1, 0, 0);
glRotate(mouseX, 0, 1, 0);
glTranslate(-player.X, -player.Y, -player.Z); |
ceru, ka noderēs |
Bet kad tu ar izkustini kaadu objektu no vietas un peectam to meegjini roteet ar glRotate tad vinjsh turpina rinjkjot ap to punktu kur bija saakumaa... _________________
|
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 8:37 pm Post subject: |
|
Tāpēc vajag otrādi - vispirms pagriezt, un tikai tad translēt. |
|
Back to top |
|
|
gazz
Joined: 03 Jan 2004 Posts: 355 Location: Teika
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 10:11 pm Post subject: |
|
PS - papildus, ja nu kaads nezin - tad aiz taa ir matricu reizinaashanas seciiba. AxB nav BxA, kur A ir rotaacijas matrica un B ir translaacijas(lv tulkojums?!? - paarvietojuma) matrica.
dotajaa gadiijumaa:
1) objekts tiek paarvietots
2) objekts tiek roteets ap koordinaatu saakumpunktu(origin) (0;0;0)
un tas nav tas pats kas vispirms roteet & peec tam paarvietot, siikaak par to var uzzinaat palasot par matricu transformaacijaam http://en.wikipedia.org/wiki/Transformation_matrix |
|
Back to top |
|
|
Oma
Joined: 20 Mar 2006 Posts: 39
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 9:35 pm Post subject: |
|
Eee 4ista bubu jau kaarteejo reizi paarliecinos ka esi kas augstaaks par homo sapienu _________________
|
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 5:43 pm Post subject: |
|
Bet kas tad tur pārdabisks. Tu iedomājies, tu skaties taisni uz priekšu pa X asi. Z ass ir pa kreisi un Y ass uz agšu. Tu vispirms paej 10 soļus uz priekšu (pa savu lokālo X asi)), un tad pagriezies par 45 grādiem pa kreisi. Kur tu atradīsies? Atbilde - (10, 0, 0), un būsi parotēts par 45 grādiem ap Y asi.
A tagad otrādi izdari - pagriezies vispirms par 45 grādiem pa kreisi, un paej 10 soļus uz priekšu pa savu lokālo X asi un kur tad tu atradīsies? Loģiski, ka (7.07, 0, 7.07) un būsi pagriezsts par 45 grādiem ap Y asi.
Vajag tikai loģiski padomāt, un viss ir skaidrs. Vai arī, ja matemātika nebaida, ar formuliņām visu pierakstīt un tad arī viss ir skaidrs. |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|