dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

masīvi

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana
View previous topic :: View next topic  
Author Message
SkyD



Joined: 04 Oct 2006
Posts: 67

PostPosted: Sat Oct 07, 2006 5:41 pm    Post subject: masīvi

Sveiki.
Palasīju par masīviem, meiģināju viņus pielietot veidojot programmu, bet diemžēl aplauzos.
Tātad mans kods [līks]:
Code:

char masivs[50];
masivs[0]='txt 1';
masivs[1]='txt 2';
cout << masivs[0];


.. bet izvada tikai vienu burtu. Razz
Kā viņus pareizi japielieto ?
Back to top
View user's profile
Tenjou



Joined: 22 Nov 2005
Posts: 275

PostPosted: Sat Oct 07, 2006 6:23 pm    Post subject:

Kodā Tu izveidoji char masīvu ar 50 elementiem-50 baitiem. Viens simbols ir viens baits. Respektivi masiva array[0] spej uzglabat tikai vienu char simbolu. Ja vēlies, lai masīvs uztur visus tos Tavus simbolus vajag vienkarši:

Code:
char Array1[] = "txt1";


vai

Code:

#include <string.h>

const int ArrayLenght = 50;
char Array2[MaxLength];
strncpy(Array2, "txt2", MaxLength);
Back to top
View user's profile
SkyD



Joined: 04 Oct 2006
Posts: 67

PostPosted: Sat Oct 07, 2006 7:05 pm    Post subject:

Tad sanāk, ka tā kā es gribu nevar izdarīt, ja?
Tad kāda jēga no masīviem, ja var ar mainīgajiem to pašu izdarīt?
Masīvs:
Code:

char masivs1[] = 'txt';
char masivs2[] = 'txt';


mainīgie:
Code:

char mainigais1="txt";
char mainigais2="txt";
Back to top
View user's profile
coderpp



Joined: 20 Aug 2005
Posts: 167
Location: Rīga, Koknese, Gajiena

PostPosted: Sat Oct 07, 2006 9:37 pm    Post subject:

Code:
char * masivs[4];
masivs[1]= "txt 1";
masivs[2]= "txt 2";
masivs[3]= "txt 3";
masivs[4]= "txt 4";
cout << masivs[2};
Vinsh izvadiis txt 2

Ar char mainigais1="txt";
char mainigais2="txt";
tu tos masiivus nemaz neizveido.
Back to top
View user's profile Send e-mail
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sat Oct 07, 2006 11:26 pm    Post subject:

SkyD: ja tev to vērtību daudzums ir konstants un mazs, tad no masīviem nekādas jēgas nav. Taču, ja vērtību daudzums nav zināms, vai arī tas mainās, kā arī, ja tas ir liels, tad padomā pats - kā gan tu to norealizēsi ar mainīgajiem (taisīsīsi 1000 gabalus txt1, txt2, ... , txt1000) ?
Back to top
View user's profile Send e-mail
Delfins



Joined: 20 Jan 2003
Posts: 60
Location: Riga

PostPosted: Tue Oct 10, 2006 3:18 pm    Post subject:

SkyD, es šaubos ka tā ir pareizi (no tava piemēra):
Code:
char mainigais1="txt";


PS: Imho, RTFM pa datutipiem iekš C/C++
_________________
.... ....... _ o
... ... .. _\ \>
.... ....(_)/(_)
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Oma



Joined: 20 Mar 2006
Posts: 39

PostPosted: Tue Oct 10, 2006 4:07 pm    Post subject:

Kaa mainiigajam char var buut veertiiba "txt" char tak ir tikai 1 simbols jeb baits laikam ja neshaubos...
_________________


Back to top
View user's profile
spicausis



Joined: 23 Jan 2006
Posts: 85
Location: Teika

PostPosted: Wed Oct 11, 2006 12:50 am    Post subject: Re: masīvi

Ja jau Tu lieto C++ (spriežot pēc std::cout lietošanas), tad tomēr ej vienkāršāko un pareizāko ceļu, un lieto stringus tur, kur tu vēlies lietot, umm, stringus.

Code:
include <iostream>
include <string>
using std::string;
using std::cout;

void main() {
    string masivs[50];
    masivs[0] = "txt1";
    masivs[1] = "txt2";
    cout << masivs[0];
}


Kad ar šo tiksi galā, palasi par pārējām std klasēm, sākot piemēram ar vektoru, kas tev aiztaupīs mocības un problēmas, kas būs neizbēgamas, lietojot masīvus.
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group