dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Līdzena virsma

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Dizains, modelēšana un vizuālā māksla
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Marcina



Joined: 15 Aug 2006
Posts: 26
Location: Rīga

PostPosted: Thu Oct 12, 2006 6:49 pm    Post subject: Līdzena virsma

Vasarā 3ds maxā biju taisījis jahtas korpusu:
-> no līnijām uztaisīju skeletu
-> attach visas skeleta līnijas
-> crossection
-> surface

It kā būtu viss skaisti, tacu bija loti manāmi nelīdzenumi pat pēc 3 labošanas reizēm - secināju, ka navar uztaisīt pilnīgi gludu, bet
KĀ te daži spēj mašīnām excellent virsmu taisīt!!??

Palīdziet![/img]


Last edited by Marcina on Wed Dec 13, 2006 9:46 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Fri Oct 13, 2006 7:54 am    Post subject:

Viss atkarīgs no tā, cik daudz līniju tu esi savilcis.
Uzlikt trubosmooth vai meshsmooth modifikātoru tik vienkārši 32 poligonu korpusam (piemēra pēc) ir absurdi.
Cita lieta, ja tev korpuss sastāvētu no sākot ar 400 poligoniem.
Jebkurā gadījumā, iesaku uzlikt meshsmooth uz 0 līmeni un tad atkal to pārvērst par Editable Poly. Tā tu nepalielināsi poligonu skaitu, bet malas būs nolīdzinātas, un atkal tikai tad smuki būs, ja būs tev modelī ne mazāk par teiksim 1000 poligoniem, kas priekš jahtas korpusa ir tīri pieņemami.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
mrz



Joined: 05 Dec 2006
Posts: 2

PostPosted: Tue Dec 05, 2006 8:35 pm    Post subject:

Ehh, arii te runaajam pirms domaajam Wanadzinj? Laughing

Tātad, tas ko Marcina uzprasiija NAV editable poly, bet gan NURBji (nejaukt ar NURMS). Ja to paarveertiis par poligoniem tur buus n-tie tuukstoshi poligonu, kurus stumdiit buus naave...
Lai labotu probleemu ir jaapaarliecinaa,s vai nav lieki punkti, krustojumi utt.
Maksii NURBs ir gan fiziski, gan arii moraali novecojis, to neviens neizmanto.
Taapeec labaak uzreiz paariet uz Editable Poly, vai Mesh.
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Wed Dec 06, 2006 8:39 am    Post subject:

Nemuldies, MRZ (Mārtiņ ???).
Neviens te nerunāja par NURBS.
Pats laikam pirmo reizi esi pazīstams ar to jēdzienu.
Un tu pats arī norādi, ka NURBS nav pareizi - es apgalvoju - jo vairāk līniju, jo precīzāk tev sanāks surface jeb virsma.
Tad arī varēsi to pārvērst par editable poly. Bet visupirms precīzi un tā vairāk jāuzliek līnijas. Un nebūs nekādu tūkstošiem poligonu.
Skatoties, protams, kādas līnijas tu izmanto - bezier vai prasto taisno.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
mrz



Joined: 05 Dec 2006
Posts: 2

PostPosted: Wed Dec 06, 2006 11:23 am    Post subject:

Nee nu, protams, ka jo vairaak liiniju, jo preciizaaks modelis. Tas pats arii ir ar poligoniem.
Fakts ir taads, ka parasti (99%) izmanto bezier liiknes, lai veidotu NURBS virsmas, jo ja veelas veidot ar parastajaam, tur no NURBS nav jeega, jo to pashu vieglaak ar poligoniem panaakt.
NURBS jau pashaa pamataa ir domaats, lai veidotu kaut ko gludu, organisku, taapeec arii tur buus tuukstoshiem poligonu un nekaadi Turbosmooth tur nav vajadziigi.

Bet nu shii visa ir tikai teorija, jo nevar saprast ko autors ir domaajis ar to, ka vinjam ir neliidzena virsma. Ja buutu kaada ilustraacija, tad mees te vareetu ar putaam uz luupaam striideeties. Pashreiz tas ir smiekliigi. Smile
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Wed Dec 06, 2006 11:56 am    Post subject:

Labi, pa tēmu. Wink
Pieņemsim tu, Marcina, gribi izveidot no NURBS. Viss ir ļoti vienkārši - pie jahtas priekšgalā (ja mēs veidojam jahtas korpusu, sānus) nepietiek ar 2 vertikālām līnijām. Izveido šo te -
1110001000001000001000111
Tās būtu vertikālās līnijas jahtas sāniem. Kā redzi, uz jahtas priekšpusi un pakaļgalu palielinās līniju skaits. Viss jau atkarīgs arī no tā, kā tu piestūķēsi tās bezier līnijas. Jo katram punktam tu vari arī koriģēt līnijas platumu/leņķi.
Bet nu parasti jau, Mr. Z, CrossSection izmanto tāpēc, lai no dažām līnijām izveidotu gareniskos ķermeņus. Teiksim lidmašīnas korpusu tā vieglāk. Un te nu gan nav runa par NURBS.

Nu, kaut kā tā... Wink
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Dizains, modelēšana un vizuālā māksla All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group