|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
nai
Joined: 20 Dec 2006 Posts: 48
|
Posted: Tue Dec 26, 2006 9:54 am Post subject: Skyfield rand(), seed, galaxy and stuff |
|
Kā jūs implementētu šādu sky fieldu:
Tātad ir open-ended visums, kur var braukt bezgalīgi jebkurā virzienā un tiek random-ģenerētas zvaigznes dažādos tālumos un tuvumos.
Kas vēl - tās zvaigznes neparādās pilnīgi randūmi - t.i. mēs varētu aizbraukt atpakaļ uz kaut kādu vietu un zvaigznes būtu tieši tā pat kā pirms tam, t.i. mums ir noteikts seeds.
Mans variants:
Es sadalīju visumu pa tailiem, katrs ir screenw*screenh liels.
Visu laiku mēs zīmējam četrus tādus tailus ar randūm ģenerētiem punktiem(randūm skaits zvaigžņu uz taila), katram tailam seeds ir atkarībā no taila x,y kordinātas visumā.
Dziļumam mums ir vairāki layeri šādu tailu.
Šis nav ideālais variants, jo mums ir būtībā fiksēts dziļums atkarībā no layeru skaita.
Un kā jūs implementētu visumu? :D
(p.s. es gan jau, ka izdomāšu kā panākt random dziļumu)
Izmantoju stdlib parasto rand un srand.
Kuros trūkst iespēja saglabāt un atjaunot randomaizera currento seed stāvokli.
(izņemot srand(1), kas restaurē uz progas palaišanās stāvokli) |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Dec 26, 2006 10:40 am Post subject: |
|
Pirmā doma ir tieši kā tev - sadalīt visumu pa 3d tailiem (kubiem), ja vajadzīgs 3d, vai pa 2d tailiem (kvadrātiem), ja vajadzīgs 2d. Un katram izmantot savu random skaitļu ģenerētāja seed. |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|