dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

UV Mapping

 
dev.gamez.lv Forum Index -> OpenGL
View previous topic :: View next topic  
Author Message
programmer



Joined: 15 Sep 2006
Posts: 71
Location: Latvija, Limbaži

PostPosted: Sun Jan 28, 2007 11:06 pm    Post subject: UV Mapping

Tātad, no faila nolasu textūras UV pozīcijas 3 konkrētajiem vertexiem un mēģinu uz'map'ot textūru trijstūrim. Šī textūra ir kā skins - tiek izmantotas tikai atsevišķas textūras daļas. Problēma tāda, ka tā netiek uz'map'ota pareizi.
Par UV mappingu es neko daudz nezinu, bet saprotu, kā tas apmēram notiek.

Tātad, kods man tāds.
Code:
glTexCoord2f vertex[i].u, vertex[i].v


Normāla kvadrāta textūra man normāli uz'map'ojas kubam un citiem objektiem.
Es domāju, varbūt jāmaina glTexParameteri vai kas cits?
Back to top
View user's profile Visit poster's website
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Sun Jan 28, 2007 11:45 pm    Post subject:

Varbūt tanī failā tiek kaut kā nepareizi saglabātas uv koordinātes, vai arī failā ir citi pieņēmumi par to, kurš ir tekstūras (0,0), kurš (1,1) utt, gals? OpenGL to saprot šādi:
Varbūt failā netiek saglabātas koordinātes, bet gan tiek glabāts pikseļu skaits? Varbūt failā glabātās koordinātes paredz objekta renderēšanu ar GL_REPEAT vai GL_CLAMP (GL_CLAMP_TO_EDGE), bet tu esi uzlicis pretējo tailošanās parametru?

Derētu vairāk informācijas, ja gribi reālu atbildi - jo, ja strādā uz vienkārša kuba, vajadzētu strādāt arī uz sarežģītākiem objektiem, tur nav nekāda šķirba, ka tik norādītas pareizās koordinātes.
Back to top
View user's profile Send e-mail
programmer



Joined: 15 Sep 2006
Posts: 71
Location: Latvija, Limbaži

PostPosted: Mon Jan 29, 2007 12:17 am    Post subject:

Jā tiešām, Tu jau ar pirmo trāpīji desmitniekā! Smile Textūru vajadzēja vertikāli apmest otrādi. Uz kuba ar tailotu textūru to nevarēja pamanīt.
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Jan 29, 2007 2:18 am    Post subject:

Piebilde GiGa's teiktajam - OpenGL ne obligāti uztver 0,0 kreisajā apakšējā stūrī un 1,1 labējā augšējā stūrī. Tas viss atkarīgs no tā, kā tev pašam ir uztādītas projekcijas matrica. Var piemēram uzlikt koordināšu sākumpunktu kreisajā augšējā stūrī, un tad tas GiGa's zīmējums ir jāapsviež vertikāli kājām gaisā.
Back to top
View user's profile Send e-mail
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Mon Jan 29, 2007 1:16 pm    Post subject:

Projekcijas matrica (GL_PROJECTION_MATRIX) ? Tu domā tekstūru matricu (GL_TEXTURE_MATRIX) ? Protams, mēs varam pārveidot tekstūru matricu, ar kuru tiks pareizinātas visas koordinātes, kuras mēs nododam, bet šī reizinājuma rezultātu OGL uztvers tā, kā rādīts bildē.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> OpenGL All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group