|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
programmer
Joined: 15 Sep 2006 Posts: 71 Location: Latvija, Limbaži
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 11:06 pm Post subject: UV Mapping |
|
Tātad, no faila nolasu textūras UV pozīcijas 3 konkrētajiem vertexiem un mēģinu uz'map'ot textūru trijstūrim. Šī textūra ir kā skins - tiek izmantotas tikai atsevišķas textūras daļas. Problēma tāda, ka tā netiek uz'map'ota pareizi.
Par UV mappingu es neko daudz nezinu, bet saprotu, kā tas apmēram notiek.
Tātad, kods man tāds.
Code: | glTexCoord2f vertex[i].u, vertex[i].v |
Normāla kvadrāta textūra man normāli uz'map'ojas kubam un citiem objektiem.
Es domāju, varbūt jāmaina glTexParameteri vai kas cits? |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 11:45 pm Post subject: |
|
Varbūt tanī failā tiek kaut kā nepareizi saglabātas uv koordinātes, vai arī failā ir citi pieņēmumi par to, kurš ir tekstūras (0,0), kurš (1,1) utt, gals? OpenGL to saprot šādi:
Varbūt failā netiek saglabātas koordinātes, bet gan tiek glabāts pikseļu skaits? Varbūt failā glabātās koordinātes paredz objekta renderēšanu ar GL_REPEAT vai GL_CLAMP (GL_CLAMP_TO_EDGE), bet tu esi uzlicis pretējo tailošanās parametru?
Derētu vairāk informācijas, ja gribi reālu atbildi - jo, ja strādā uz vienkārša kuba, vajadzētu strādāt arī uz sarežģītākiem objektiem, tur nav nekāda šķirba, ka tik norādītas pareizās koordinātes. |
|
Back to top |
|
|
programmer
Joined: 15 Sep 2006 Posts: 71 Location: Latvija, Limbaži
|
Posted: Mon Jan 29, 2007 12:17 am Post subject: |
|
Jā tiešām, Tu jau ar pirmo trāpīji desmitniekā! Textūru vajadzēja vertikāli apmest otrādi. Uz kuba ar tailotu textūru to nevarēja pamanīt. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Jan 29, 2007 2:18 am Post subject: |
|
Piebilde GiGa's teiktajam - OpenGL ne obligāti uztver 0,0 kreisajā apakšējā stūrī un 1,1 labējā augšējā stūrī. Tas viss atkarīgs no tā, kā tev pašam ir uztādītas projekcijas matrica. Var piemēram uzlikt koordināšu sākumpunktu kreisajā augšējā stūrī, un tad tas GiGa's zīmējums ir jāapsviež vertikāli kājām gaisā. |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Mon Jan 29, 2007 1:16 pm Post subject: |
|
Projekcijas matrica (GL_PROJECTION_MATRIX) ? Tu domā tekstūru matricu (GL_TEXTURE_MATRIX) ? Protams, mēs varam pārveidot tekstūru matricu, ar kuru tiks pareizinātas visas koordinātes, kuras mēs nododam, bet šī reizinājuma rezultātu OGL uztvers tā, kā rādīts bildē. |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|