|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
programmer
Joined: 15 Sep 2006 Posts: 71 Location: Latvija, Limbaži
|
Posted: Sat Feb 03, 2007 2:48 pm Post subject: Skeleta animācija |
|
Doti 3 jointi, kas apzīmē 2 kaulus.
Ir animācija, kas 2. freimā pagriež 1. kaulu par 45°.
Tātad, ir zināmas visu 3 jointu sākuma koordinātas un leņķis pa kuru jāpagriež (45°).
Jautājums, kā to izdarīt iekš OpenGL izmantojot līnijas?
Es jau mēģināju ar iebūvētajām matrixa manipulācijas funkcijām, bet liekas, ka tur vajag manuāli to darīt. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sat Feb 03, 2007 3:07 pm Post subject: |
|
Neesmu eksperts skeletālajā animācijā, bet nu domāju, ka to dara aptuveni šādi:
Code: | void ziimeet_kaulus(Kauls k)
{
glPushMatrix();
glMultMatrixf(k.transformaacija);
// šo matricas reizinājumu var aizstāt arī ar individuālām transformācijām (bet tas būs lēnāk, un var iebraukt auzās ar leņķiem):
//glTranslatef(k.poziicija_x, k.poziicija_y, k.poziicija_z);
//glRotatef(k.lenkjis_x, 1.0, 0.0, 0.0);
//glRotatef(k.lenkjis_y, 0.0, 1.0, 0.0);
//glRotatef(k.lenkjis_z, 0.0, 0.0, 1.0);
glBegin(GL_LINES);
glVertex2f(0, 0);
glVertex2f(k.garums, 0);
glEnd();
glTranslatef(k.garums, 0.0, 0.0);
for (size_t i=0; i<k.pievienoto_kaulu_skaits; i++)
{
ziimeet_kaulus(k.pievienotais_kauls[i]);
}
glPopMatrix();
} |
|
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|