|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Marcina
Joined: 15 Aug 2006 Posts: 26 Location: Rīga
|
Posted: Sat Feb 24, 2007 9:17 pm Post subject: Skaņas faila kods |
|
Ļoti gribās saprast, no kā sastāv mūzikas fails:
1) kas tajā galu galā glabājas? tikai svārstību frekvence? vai vēl kas?
pie šitā jautājuma gribētu ļoti detalizētu atbildi!
2) vai ir kādi šo failu atšifrētāji? - tikai nesakiet: player
Mērķis ir uzzināt, vai var, teiksim, no mp3 izdabūt ārā visas skaļrunim domātās svārstību frekvences, lai tās izmantotu savā labā!
Atbildēs, lūdzu, atbildiet, nevis jautājiet - priekš kam utt.! |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sun Feb 25, 2007 7:20 pm Post subject: |
|
Visvienkāršākais laikam ir WAV fails. Paskaties kas tajā glabājas: http://ccrma.stanford.edu/courses/422/projects/WaveFormat/
Svārstību frekvences gan tur nekādas neglabājas. Tās tev pašam ar Furjē transformācijām nāksies izdabūt no sampļu datiem.
Visi pārējie formāti (mp3, ogg, flac, wma, ...) tikai kompresē šo informāciju, kas ir wav failā, ar speciāliem kompresijas algoritmiem (un papildus pieliek tur visādus citu infu).
Dekompresēt mp3 var, piemēram, ar libmad open-source (zem GPL licences) bibliotēku: http://www.underbit.com/products/mad/
Šeit: http://www.bsd-dk.dk/%7Eelrond/audio/madlld/ vari atrast C valodā rakstītu piemēru kā tā dekodekēšana ir jādara (kods ir ar ļoti daudziem komentāriem). |
|
Back to top |
|
|
Marcina
Joined: 15 Aug 2006 Posts: 26 Location: Rīga
|
Posted: Sun Feb 25, 2007 7:28 pm Post subject: |
|
Nu liels paldies!
Tik izsmeļošu atbildi vēl nekad neesmu saņēmis |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|