View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
kkeemmss
Joined: 04 Jan 2007 Posts: 232 Location: Riga
|
Posted: Tue Apr 10, 2007 2:46 pm Post subject: Sprādziens |
|
Es te taisu scrolin shoter, un mokos ar spraitu zīmēšanu.
Lielākā problēma ir panākt lai lidaparāti smuki sprāgst.
Kādas metodes bez painta varētu but efektīgas šādam darbam? |
|
Back to top |
|
|
AnetiX Indago Uzvarētājs
Joined: 05 Jun 2003 Posts: 573
|
Posted: Tue Apr 10, 2007 4:52 pm Post subject: |
|
Vari iečekot manas Lofenes ( Lofenes ). Sprādzieni būtībā panākti, izveidojot animētu spraitu ar eksploziju + tiek ģenerētas atlūzas dažādos ātrumos, dažādos virzienos, kuras pēc sevis atstāj dūmu pēdas. Manuprāt, pietiekami efektīvi sprādzieni. _________________ Miljons iemeslu, kāpēc Latvija ir labākā valsts pasaulē
http://www.millionreasonswhylatviaisthebestcountryintheworld.com |
|
Back to top |
|
|
kkeemmss
Joined: 04 Jan 2007 Posts: 232 Location: Riga
|
Posted: Tue Apr 10, 2007 7:17 pm Post subject: |
|
Ideja par random atluzam ir laba.
bet man gribejas nevis pa virsu uzzimet spradzienu ar sprādzienu, bet kaut kā radīt efektu, ka tas sprādiens nāk no kuģa iekšas un sadala kuģi daudz mazos gabaliņos.
Viens variants pamatīgu laiku paintā zīmēt.
Otrs variant tik ļoti neiekrist sīkumos.
Vai ir vēl kāds variants? |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Apr 10, 2007 11:10 pm Post subject: |
|
Vēl variants - nedarīt nekā un izmantot kādu fizikas simulācijas dzini (ODE, Newton, u.c.), lai simulētu sprādziena atlūzas un kuģa "salūzšanu" :) |
|
Back to top |
|
|
AnetiX Indago Uzvarētājs
Joined: 05 Jun 2003 Posts: 573
|
Posted: Tue Apr 10, 2007 11:24 pm Post subject: |
|
bubu wrote: | Vēl variants - nedarīt nekā un izmantot kādu fizikas simulācijas dzini (ODE, Newton, u.c.), lai simulētu sprādziena atlūzas un kuģa "salūzšanu" :) |
Tieši manas domas. Ja negribi spēlē iekļaut šo detaļu lidošanu, izmanto 3D max Reactor dzini un tur no maziem kubiciņiem uztaisi lidmašīnu. Tālāk vienkārši piesaisti dzini un uzrendero sprādzienu. Vēl mazliet uguņu efektus caur photoshop (vai kaut caur to pašu 3D maxi) un volāā... ideāls sprādziens. :) Rezultātā varēsi png failā salikt pa kadram visu sprādzienu. :)
Senāk dikti patika "spridzināt" mājas 3D maxī. :D Ķipa, no maziem "ķieģelīšiem" uztaisa visas sienas, piesaista reaktor dzini un vienkārši uzspridzina. Ļoti efektīvi. Iesaku. :) _________________ Miljons iemeslu, kāpēc Latvija ir labākā valsts pasaulē
http://www.millionreasonswhylatviaisthebestcountryintheworld.com |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Apr 10, 2007 11:58 pm Post subject: |
|
AnetiX wrote: | bubu wrote: | Vēl variants - nedarīt nekā un izmantot kādu fizikas simulācijas dzini (ODE, Newton, u.c.), lai simulētu sprādziena atlūzas un kuģa "salūzšanu" :) |
Tieši manas domas. Ja negribi spēlē iekļaut šo detaļu lidošanu, izmanto 3D max Reactor dzini un tur no maziem kubiciņiem uztaisi lidmašīnu. Tālāk vienkārši piesaisti dzini un uzrendero sprādzienu. Vēl mazliet uguņu efektus caur photoshop (vai kaut caur to pašu 3D maxi) un volāā... ideāls sprādziens. :) Rezultātā varēsi png failā salikt pa kadram visu sprādzienu. :)
Senāk dikti patika "spridzināt" mājas 3D maxī. :D Ķipa, no maziem "ķieģelīšiem" uztaisa visas sienas, piesaista reaktor dzini un vienkārši uzspridzina. Ļoti efektīvi. Iesaku. :) |
|
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Apr 10, 2007 11:59 pm Post subject: |
|
AnetiX wrote: | Senāk dikti patika "spridzināt" mājas 3D maxī. :D Ķipa, no maziem "ķieģelīšiem" uztaisa visas sienas, piesaista reaktor dzini un vienkārši uzspridzina. |
Šis ir kautkas līdzīgs, ko mēs Skvēriem darījām, kad developējām tos. Likām kastes/ķieģeļus kaudzē un spērām bumbu virsū ;) |
|
Back to top |
|
|
kkeemmss
Joined: 04 Jan 2007 Posts: 232 Location: Riga
|
Posted: Wed Apr 11, 2007 2:29 pm Post subject: |
|
Līdz šim ar 3d max nav sanacis darboties, bet laikam jau ir pēdējais laiks apgūt to mantiņu. Bieži pieminēta un laikam jua ļoti noderīga dažādās sitoācijās.
Tad tāds vienkārš jautājums. Rakņāt googli būs diezgan ilgi.
Noteikti kāds zina kur novilkt 3d max, un kur varetu būt labas pamācības, tutoriāli utt. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Wed Apr 11, 2007 3:20 pm Post subject: |
|
3dsmaxi nevar "novilkt". Bet to var nopirkt.
Novilkt vari bezmaksas/opensources programmas - piemēram Blender, ar kuru arī var modelēt un darīt 3d lietas. |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
|
Back to top |
|
|
kkeemmss
Joined: 04 Jan 2007 Posts: 232 Location: Riga
|
Posted: Fri Apr 13, 2007 12:30 pm Post subject: |
|
Jā nu tāda tīri nopietna mantiņa tas 3d maxis. pagrūti iebraukt kā tur tās lietas darās.
šķiet ka kuģīšus vēl tik drīz nespridzināšu.
Sakiet vai latviski ar kāda pamācība iesācējiem ir uzrakstīta?
Par maniem kuģīšiem, laikam jau ātrāk būs paintā punktiņus paspaidīt, nekā 3d maxi izpras, Plus sapras visu tao fiziku, lai to objektus uzspridzinātu,
Bet paldies par ieteikumiem, var būt kādreiz arī so mākslu sanāks apgūt. |
|
Back to top |
|
|
Vecis
Joined: 01 Jan 2007 Posts: 144
|
Posted: Fri Apr 13, 2007 4:09 pm Post subject: |
|
cgimage.lv ir pamācības,
bet nu ūber modeļus uzreiz neuztaisīsi |
|
Back to top |
|
|
kkeemmss
Joined: 04 Jan 2007 Posts: 232 Location: Riga
|
Posted: Sun Apr 15, 2007 7:52 pm Post subject: |
|
Nu labi Nelielu modelīti būtu sapratis kā taisīt, bet vai spridzinot es to kugi varēsu sadalīt pa poligoniem, vai arī man tas kuģis jātaisa no ļoti daudz sīkām daļiņām? |
|
Back to top |
|
|
|