|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
E13m3nT
Joined: 24 Jan 2006 Posts: 42
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 7:19 pm Post subject: unit'a kustiiba |
|
Matemaatika ir mans vaajaakais punkts taapeec sorry par stuulbu jautaajumu :D
Piemeeram man 3d telpaa ir unit's kura koordinaates ir (0,0,0), bet destination koordinaates ir (500,0,800). Saakumaa es unit'u pagriezhu vajadziigajaa virzienaa un tad saaku kusteeties pretii meerkjim.
Kaa var panaakt lai unit's kustaas vienmeeriigi uz meerkji, nevis piem x+1, z+1? Ja dara kaa es tad sanaak ka unit's kusteesies vienmeeriigi kaameer x vai z nebuus vienaads ar destination x vai z. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 8:33 pm Post subject: |
|
Fiziku vai tad jau pamatskolā nemāca?
Vienmērīgas kustības vienādojums S = V*t
S un V ir vektori (x,y,z). S ir zināms: S = Beigas - Sākums, kur Beigas un Sākums ir punkti telpā (tavi dotie skaitļi).
Ja zini laiku t, kurā gribi nokļūt savā galapunktā, tad atrisinājums ir elementārs: V = S/t.
Tātad katru sekundi ir jāpieskaita V lielums pie tekošās koordinātes: p = p + V. Parasti, protams, spēlēs updeits ir mazāk nekā sekunde, tāpēc V ir jāreizina ar šo laiku starp updeitiem: p = p + V*deltaT. |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|