View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Tue Aug 21, 2007 4:47 pm Post subject: liinijas - bboxes sadursmju apreekinaashana |
|
tas paliidzees manam AI neredzeet caur sienaam, taapeec kaads plzz ir tik labs un iepostee kaa testeet shaada veida sadursmi vai vismaz linku uz vietu, kur to vareetu atrast! _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Tue Aug 21, 2007 6:01 pm Post subject: |
|
Runājot par neredzēšanu, tur ir skaidrs, bet kāds tam sakars ar kolīzijām? _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Aug 21, 2007 6:02 pm Post subject: |
|
em, nu ja runa ir par AAbbox (axis-aligned), tad vai nav visprimitīvākais ifs?
Code: | if (a.mazākā_koordināte.x > b.lielākā_koordināte.x ||
a.mazākā_koordināte.y > b.lielākā_koordināte.y ||
a.mazākā_koordināte.z > b.lielākā_koordināte.z ||
// atkārto to pašu arī uz otru pusi - it kā "apmainot" objektus vietām.
{
// nav sadursmes
}
else
{
// ir sadursme
} |
Ja jau patiešām nevari "izdomāt", tad ņem papīru un zīmuli rokā un pazīmē uz papīra dažādus gadījumus - ir/nav sadursmes, un paskaties, kādiem nosacījumiem jāizpildās. Nav nemaz tik grūti.
Un ja patiešam nevari, tad: http://www.google.lv/search?q=bounding+box+collision
Elementāri atrodami risinājumi 10 sekundēs. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Tue Aug 21, 2007 6:59 pm Post subject: |
|
man shkiet, ka liinijas - AABB kods tik vienkaarshs nebuus... noteikti buus dariishana ar lenkjiem pret vertexiem - taakaa ray - AABB, tikai veel galaa paarbaude, vai otrs punkts ir tuvaak par bboxa tuvaako malu, vai nav... _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Aug 21, 2007 8:42 pm Post subject: |
|
Ah, sorry. Pārlasījos topika tekstu. Biju sapratis, ka tev vajag divu aabokšu koliženu.
Slinkums tev stāstīt kā izrēķināt to krustpunktu.. Tāpat gūgles kverijs nav sarežģītāks par iepriekšējo, un atbildi var atrast tikpat ilgā laikā - 10 sekundēs:
http://www.google.com/search?q=line+box+intersection |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Tue Aug 21, 2007 9:04 pm Post subject: |
|
ok skatos augshaa lejaa... [ RTD ] _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Last edited by snake5 on Sat Jun 07, 2008 10:36 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Tue Aug 21, 2007 9:45 pm Post subject: |
|
o, jee, liels paldies, nokonverteeju taas funkcijas uz gamemakeri, un nu mans AI ir gandriiz PABEIGTS!!! jee!! driiz vareeshu uztaisiit filminju, kaa es ar AI areenaa ciinos! [ RTD ] _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Last edited by snake5 on Sat Jun 07, 2008 10:36 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Lāčblēdis
Joined: 16 Jan 2005 Posts: 113
|
|
Back to top |
|
|
|