View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Sep 07, 2007 4:03 pm Post subject: |
|
ar to d3d variantu - present interval - man shkiet, ka vinjsh blokjee jebkaadu komandu izpildi liidz 60 reizeem sekundee ja uzlikts D3DPRESENT_INTERVAL_ONE vai tml. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Sep 07, 2007 4:28 pm Post subject: |
|
Nevis jebkādu, bet gan ekrāna back buffera swap/copy uz primary bufferu. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Sep 07, 2007 6:38 pm Post subject: |
|
nu jaa, bet ja funkcijas izpilda vienaa kjeedee, tad manupraat sanaak, ka vinjsh nobremzee visu progu liidz 60 fps! _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Sep 07, 2007 7:20 pm Post subject: |
|
Programmu jā, bet ne jebkādu komandu kā tu iepriekš teici. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Sep 07, 2007 9:23 pm Post subject: |
|
ak nuu jaa.. preciizi! _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 8:51 am Post subject: |
|
Kaut kādu laiku atpakalj, kaut kur, lasīju ka labaak ir ciklā vispirms renderēt, tas ir, iedot darbu gpu, bet pēc tam reekjinaat fiziku un darīt visas pārējās lietas uz cpu. Tas ir pareizi? Vai gpu neietekmejas no spēls cikla? Jo pēc tās loģikas kas rakstā sanāk ka viss no fizikas liekais laiks kas paliet tiek atvēlēts renderēšanai. Tas ir, otrādi. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 10:25 am Post subject: |
|
Hmm, bet ja ir divkodolu CPU? Viens varētu renderēšanā piepalīdzēt, bet otrs tikt noslogots uz inputu un fiziku... _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 11:51 am Post subject: |
|
Neko nezinu par divkodolu pročiem, tomēr ja esmu pareizi sapratis ideju tad, cpu loma renderēšanā ir tik vien cik nosūtīt batchus uz gpu. Pašā vizualzācijas procesā tas nepiedalās. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 4:06 pm Post subject: |
|
nu taa gan... bet man liekas, ka ir labaak vispirms logjiku un tad rendereet, jo citaadaak rendereetaa bilde atpaliek! _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 4:28 pm Post subject: |
|
Šito vajadzēs pārbaudīt praksē. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sun Sep 16, 2007 10:07 pm Post subject: |
|
Atkarīgs no tā, ko tu tam GPU padosi darīt. Par DX sīki nezinu, bet GL'ā ir vairāku veidu komandas - vienas izpildās asinhroni, citas sinhroni ar gpu. Ja lietosi kādu asinhrono komandu, piemēram glBegin, tad CPU gaidīs, kamēr GPU sasinhronizē savu stāvokli. |
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Mon Sep 17, 2007 1:39 pm Post subject: |
|
Nu opengl immediate modee, jaa ,tas noziimee ka viss tiek noblokjeets liidz briidim kad beidzas ziimeeshana, bet izmantojot to pashu vbo, domaaju ka verteksu dati tiek nosuutiiti draiverim un ziimeeti tikai tad kad var. Tobish, gpu cpu paraleelisms.
Te ir mazliet par to pashu
http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=463221 |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Sep 17, 2007 2:31 pm Post subject: |
|
Raksts, ko ieteica, bubu, ir gan vairāk par laika sinhronizāciju.
Lai jau tas GPU un CPU rēķina ko grib, bet tomēr jāpaliek redzerves to visu uzzīmēt uz ekrāna.
Tāpēc jau tagad gamedevi sadarbojās ar Intel/AMD un nVidia/AMD, lai varētu realizēt 2 un 4 kodola proču jaudas.
Tie, kas tankā, lai zin, ka drīzumā būs 2 kodolu GPU. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Sep 17, 2007 3:22 pm Post subject: |
|
ne tikai taadi briinumi dzirdeeti!
boot.lv bija raksts par speciaalu grafikas kompi, kuru veido nvidia, ieteiktu apskatiit! _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Sep 17, 2007 4:00 pm Post subject: |
|
Atcerējos vēl vienu diezgan dabisku veidu kā izmantot šo gpu/cpu paralēlismu - vajag veidot divus threadus savā programmā arī pat uz vien-kodola procesora. Tādējādi, ja renderešanas threads izpildīs kādu sinhrono darbību un gaidīs uz gpu, tad otrs threads tikmēr brīvi rēķinās savu fiziku/loģiku/nākamo kadru. Tieši to arī biju novērojis pirms kāda gada, kad eksperimentēju ar multithreadingu - man par brīnumu pat uz vien-kodola procesora multithread'ēta aplikācija deva ~5% ātruma pieaugumu. Šis risinājums arī diezgan vienkārši skeilojās uz īsta divkodolu procesora, ja pareizi implementēts. |
|
Back to top |
|
|
|