dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

FPS un LCD monitors
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Pļāpātuve
View previous topic :: View next topic  
Author Message
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Sep 07, 2007 4:03 pm    Post subject:

ar to d3d variantu - present interval - man shkiet, ka vinjsh blokjee jebkaadu komandu izpildi liidz 60 reizeem sekundee ja uzlikts D3DPRESENT_INTERVAL_ONE vai tml.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Sep 07, 2007 4:28 pm    Post subject:

Nevis jebkādu, bet gan ekrāna back buffera swap/copy uz primary bufferu.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Sep 07, 2007 6:38 pm    Post subject:

nu jaa, bet ja funkcijas izpilda vienaa kjeedee, tad manupraat sanaak, ka vinjsh nobremzee visu progu liidz 60 fps!
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Sep 07, 2007 7:20 pm    Post subject:

Programmu jā, bet ne jebkādu komandu kā tu iepriekš teici.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Sep 07, 2007 9:23 pm    Post subject:

ak nuu jaa.. preciizi! Very Happy
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Fri Sep 14, 2007 8:51 am    Post subject:

Kaut kādu laiku atpakalj, kaut kur, lasīju ka labaak ir ciklā vispirms renderēt, tas ir, iedot darbu gpu, bet pēc tam reekjinaat fiziku un darīt visas pārējās lietas uz cpu. Tas ir pareizi? Vai gpu neietekmejas no spēls cikla? Jo pēc tās loģikas kas rakstā sanāk ka viss no fizikas liekais laiks kas paliet tiek atvēlēts renderēšanai. Tas ir, otrādi.
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Fri Sep 14, 2007 10:25 am    Post subject:

Hmm, bet ja ir divkodolu CPU? Viens varētu renderēšanā piepalīdzēt, bet otrs tikt noslogots uz inputu un fiziku... Rolling Eyes
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Fri Sep 14, 2007 11:51 am    Post subject:

Neko nezinu par divkodolu pročiem, tomēr ja esmu pareizi sapratis ideju tad, cpu loma renderēšanā ir tik vien cik nosūtīt batchus uz gpu. Pašā vizualzācijas procesā tas nepiedalās.
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Sep 14, 2007 4:06 pm    Post subject:

nu taa gan... bet man liekas, ka ir labaak vispirms logjiku un tad rendereet, jo citaadaak rendereetaa bilde atpaliek!
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Fri Sep 14, 2007 4:28 pm    Post subject:

Šito vajadzēs pārbaudīt praksē.
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Sep 16, 2007 10:07 pm    Post subject:

Atkarīgs no tā, ko tu tam GPU padosi darīt. Par DX sīki nezinu, bet GL'ā ir vairāku veidu komandas - vienas izpildās asinhroni, citas sinhroni ar gpu. Ja lietosi kādu asinhrono komandu, piemēram glBegin, tad CPU gaidīs, kamēr GPU sasinhronizē savu stāvokli.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Mon Sep 17, 2007 1:39 pm    Post subject:

Nu opengl immediate modee, jaa ,tas noziimee ka viss tiek noblokjeets liidz briidim kad beidzas ziimeeshana, bet izmantojot to pashu vbo, domaaju ka verteksu dati tiek nosuutiiti draiverim un ziimeeti tikai tad kad var. Tobish, gpu cpu paraleelisms.
Te ir mazliet par to pashu
http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=463221
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Mon Sep 17, 2007 2:31 pm    Post subject:

Raksts, ko ieteica, bubu, ir gan vairāk par laika sinhronizāciju.
Lai jau tas GPU un CPU rēķina ko grib, bet tomēr jāpaliek redzerves to visu uzzīmēt uz ekrāna.
Tāpēc jau tagad gamedevi sadarbojās ar Intel/AMD un nVidia/AMD, lai varētu realizēt 2 un 4 kodola proču jaudas.
Tie, kas tankā, lai zin, ka drīzumā būs 2 kodolu GPU.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Sep 17, 2007 3:22 pm    Post subject:

ne tikai taadi briinumi dzirdeeti!
boot.lv bija raksts par speciaalu grafikas kompi, kuru veido nvidia, ieteiktu apskatiit!
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Sep 17, 2007 4:00 pm    Post subject:

Atcerējos vēl vienu diezgan dabisku veidu kā izmantot šo gpu/cpu paralēlismu - vajag veidot divus threadus savā programmā arī pat uz vien-kodola procesora. Tādējādi, ja renderešanas threads izpildīs kādu sinhrono darbību un gaidīs uz gpu, tad otrs threads tikmēr brīvi rēķinās savu fiziku/loģiku/nākamo kadru. Tieši to arī biju novērojis pirms kāda gada, kad eksperimentēju ar multithreadingu - man par brīnumu pat uz vien-kodola procesora multithread'ēta aplikācija deva ~5% ātruma pieaugumu. Šis risinājums arī diezgan vienkārši skeilojās uz īsta divkodolu procesora, ja pareizi implementēts.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Pļāpātuve All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 2 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group