View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Himself Indago dalībnieks
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 87 Location: Rīga
|
Posted: Sun Jun 13, 2004 6:43 pm Post subject: Prāblems ar kolīzijām iekš DB |
|
Pašlaik ņemos ar spraitiem 2Dimensiju vidē. Un nevaru saprast vienu lietu - Kolīzijas un hiti, kāpēc man rāda, ka vienmēr visi ar visiem ir. Situācija šāda: 3 spraiti ņemas pa ekrānu - 2 randomā, mazi klucīši, un viens ar bultiņām komandējams. Proga 50 reižu sekundē paŗbauda vai mans spraits saskarās ar kādu citu un tbilde ir vienmēr JĀ neatkarīgi vai viņi to dara vai nē. Helpā nekas vairāk kā sintakse nav. Var kāds pastāstīt, kur meklējama kļūda. |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Sun Jun 13, 2004 6:57 pm Post subject: |
|
Mazliet vieglaak buutu atbildeet, ja tu pateiktu kaadu CollisionDetection metodi izmanto, paraaditu mazliet svariigaakaa koda no shaas funkcijas (ja taa ir pashrakstiita, ja nee tad kodu ar kuru tu to izmanto).
Savaadaak jautaajums skan apmeeram taa: mana proga nestraadaa, kaads tam vareetu buut iemesls ? _________________
|
|
Back to top |
|
|
Himself Indago dalībnieks
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 87 Location: Rīga
|
Posted: Mon Jun 14, 2004 6:00 pm Post subject: |
|
Tas izskatās šitā, galvenajā ciklā atrodas šādi operātori:
print sprite hit(1,2)
print sprite collision(1,2)
kuri uz ekrāna uzraksta 1, ja 1. sparaits saduras/saskaras ar 2. Un 0, ja nesaskaras, bet man vienmēr raksta 1, pat ja spriati ir pa gabalu viens no otra. |
|
Back to top |
|
|
Himself Indago dalībnieks
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 87 Location: Rīga
|
Posted: Tue Jun 15, 2004 10:11 am Post subject: |
|
Problēmu atrisināju noskaidrojot, ka neesmu vienīgais, kas domā, ka šīs funkcijas diez ko labi nefunkcionē. |
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Tue Jun 15, 2004 7:21 pm Post subject: |
|
interesanta pieeja probleemu risinaasanai , tad beigaas koliizijas straadaa? |
|
Back to top |
|
|
Himself Indago dalībnieks
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 87 Location: Rīga
|
Posted: Wed Jun 16, 2004 6:50 pm Post subject: |
|
Kolīzijas nestrādā, tās var piedomāt pats, tas mani tagad neuztrauc. Atradu vēl lielāku gļuku. Man ir aizdomas, ka mans DB kaut kāds pirmsrelīzes testa variants, kurš paredzēs vienīgi skrīnšotiem. Vai arī es esmu kaut ko palaidis garām. |
|
Back to top |
|
|
Himself Indago dalībnieks
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 87 Location: Rīga
|
Posted: Wed Jun 16, 2004 8:01 pm Post subject: |
|
Jop!
Apdeitoju un no gļukiem ne miņas. |
|
Back to top |
|
|
Eatme
Joined: 18 Jan 2003 Posts: 83 Location: Ventspils
|
Posted: Thu Jun 17, 2004 6:50 pm Post subject: |
|
Tev DB jeb DBpro? Stipri iesaku pro. tam navarotu vairaak un dzineejs biki labaaks. _________________ Don't argue with a fool. He'll drag You to his own level and beat with experience. |
|
Back to top |
|
|
Himself Indago dalībnieks
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 87 Location: Rīga
|
Posted: Mon Jun 21, 2004 5:36 pm Post subject: |
|
Tu māki ar DB darboties? |
|
Back to top |
|
|
Eatme
Joined: 18 Jan 2003 Posts: 83 Location: Ventspils
|
Posted: Tue Jun 22, 2004 1:37 pm Post subject: |
|
kurlanders.times.lv/twpg.html
shamo taisiit pasaaku, bet tad maaciibas uznaaca un apstaajaas pasaakums. Bet nupat sesija beigsies un varees kauko saakt biidiit. Neatteikshos no sadarbiibas, bet tadad domaaju kauko konkursinjam mok stuteet. Lai paraadiitu visiem "DB nerulle" kungiem, ka pie labas gribas visu var uztaisiit. _________________ Don't argue with a fool. He'll drag You to his own level and beat with experience. |
|
Back to top |
|
|
|