View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Thu Oct 18, 2007 7:15 pm Post subject: "Pareizas" & Praktiskas metodes terraina evalv |
|
Ka virsrakstaa mineets, man buutu nepieciesams kaads konstruktiivs padoms terraina editora "rise" un "flatten" funkciju izstraadei, lai mineetaas funkcijas buutu intuitiivas un produceetu patiikamus rezultaatus bez lielaam mokaam. Piemeeram pasreizeejaa "rise" funkcijas pamataa ir vienkaars X^2 funkcija, kas neproducee manupraat pienemamus rezultaatus... -> vinja ir paaraak "spica" un man liekas ka bez vienkaarsas funkcijas vajadzeetu pievienot veel kaadus nosaciijumus, lai veidotos sakariigs toolis.. Driiz izveidosu nelielu video, lai demonstreetu pasreizeejo staavokli. |
|
Back to top |
|
|
Tenjou
Joined: 22 Nov 2005 Posts: 275
|
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Thu Oct 18, 2007 7:49 pm Post subject: |
|
Vai, Tu, luudzu nevareetu nokompileet mineeto sourci? Man paslaik nav visual c++ ieinstaleets.. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Thu Oct 18, 2007 7:51 pm Post subject: |
|
Ogre, ja nemaldos kompilējas arī ar GCC. |
|
Back to top |
|
|
Tenjou
Joined: 22 Nov 2005 Posts: 275
|
Posted: Thu Oct 18, 2007 8:02 pm Post subject: |
|
Um, varbūt vēlāk, jo man īsti nav Ogres pašam . |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Thu Oct 18, 2007 8:03 pm Post subject: |
|
Quote: |
Buildfiles are included for Visual Studio 2005 and CodeBlocks (for MinGW and GCC/Linux)
|
Ok, ieinstaleesu studiju, lai paskatiitos vai man ir veerts "spikot" no mineetaa tuulja.. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Thu Oct 18, 2007 8:12 pm Post subject: |
|
Ar Code::Blocks IDE šajā gadījuma tika domāts MinGW kompilētājs, kas ir GCC ports zem Windows. Tā ka studija nav nemaz jāinstalē, ja jau tā nevēlies. |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Thu Oct 18, 2007 8:43 pm Post subject: |
|
Taatad : Ogre toolis izmanto taadu vienkaarsu tehniku kaa nosampljot "Brush" tekstuuru un tad pievienot ieguuto veertiibu vajadziigajam Height map'a regijonam.. Man taada ideja arii bija implementeeta, bet es domaaju ka vinja nepaaraak labi straadaa jo ir ne iipasi preciiza un arii tikai vienkaarsi pievieno tekstuuru esosaijai, nenemot veeraa nekaadus apstaakljus..
Es esmu izmekleejis daudzas matemaatikas un geometrijas saitas, bet neesmu atradis funkciju, kas veido aplja veida "uzkalninju virs y ass un tuvojoties y asij leenaam tai piekljaujas.. Kaadam nav praataa kas taa vareetu buut par funkciju? |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Thu Oct 18, 2007 9:22 pm Post subject: |
|
Moš šitā: f(x,y) = A * exp( - ((x/B)^2 + (y/B)^2) )
A ir amplitūda riņķa centrā, B ir atkarīgs no riņķa rādiusa, bet pamēģini sākumā ielikt tā vietā dažādas konstantes (0.2, 1, 5, ...) |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Thu Oct 18, 2007 9:46 pm Post subject: |
|
video : http://yy.lv/download.php?f=74799
P.S Video tiek straadaats ar terrainu 512x512 ;D
Tajaa vietaa, kur ir redzams toolis "FLATTEN" kaa es vareedu panaakt, lai taa visa ieguutaa "briinuma" malas uzreiz buutu gludas?
Funkcija laikam derees, meeginaasu tagad implementeet esosajaa hlsl kodaa... |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Thu Oct 18, 2007 10:23 pm Post subject: |
|
Jauks tūlis. Man pašam ar ir vēlme ko līdzīgu uzrakstīt, tik slinkums vienmēr ņem priekšroku :) |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Fri Oct 19, 2007 10:10 pm Post subject: |
|
Oukey, tad tagad man ir loti jauks izdevies toolis, kuram pat beigu galaa var mainiit "uzkalninja" spicumu/strupumu ;D
Tagad pie Splat map'a paintingoshanas... man ir metodes konkreetas kraasas uzkraasosanai uz splat mapa un arii sapludinaasanas iespeeja, bet darbs taadaa veidaa, maigi izsakoties, nav produktiivs... Taadad, vai kaads nepadaliitos idejaas kaadu funkcionalitaati vareetu papildus ieviest? |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Oct 19, 2007 10:24 pm Post subject: |
|
Pašpiko no http://www.earthsculptor.com/ :)
Mani liktos interesanta tāda fīča, ka var rediģēt vairākus terrainus, piemēram 4 (un vairāk) gabalus 2x2 rūtiņās saliktus tā, ka uz ekrāna tu redzi tikai vienu aktīvo (performances dēļ), pārslēgties vari starp citiem, un rediģējot lai notiek automātiska virstoņu vienādošana gar malām - nu tur kur saiet terraini kopā. Šādā veidā varētu patiešām gigantiskus terrainus rediģēt. |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Tue Oct 23, 2007 8:03 pm Post subject: |
|
Kaa vareetu dabuut nosise funkciju kaada taa ir EarthSculptor? |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Tue Oct 23, 2007 8:51 pm Post subject: |
|
zini tādu funkciju kā "rand()"? un kā ar to apieties lai dabūtu vajadzīgos skaitļus? _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
|