dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

sheideri - sablendot pass'us

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Microsoft DirectX
View previous topic :: View next topic  
Author Message
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Oct 19, 2007 7:38 pm    Post subject: sheideri - sablendot pass'us

nnu man vajag tā izdarīt ar šeideri, lai nākamais pass izmanto iepriekšējā atgriezto krāsu!
kā gan to var izdarīt?
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Oct 19, 2007 8:34 pm    Post subject:

Renderē pirmo pass uz tekstūru (kuru taisi kā RenderTarget), kuru izmanto otrā šeidera inputā.

Alternatīvs veids ir izmantot alfa blendingu, bet tas der tikai tad, ja vajag veikt samērā vienkāršu operāciju ar iepriekšējā pass rezultātu.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Oct 19, 2007 8:48 pm    Post subject:

bubu wrote:
Renderē pirmo pass uz tekstūru (kuru taisi kā RenderTarget), kuru izmanto otrā šeidera inputā.

Alternatīvs veids ir izmantot alfa blendingu, bet tas der tikai tad, ja vajag veikt samērā vienkāršu operāciju ar iepriekšējā pass rezultātu.

nu jā... šeideros laikam nevar render targetus taisīt, bet mani visvairāk pašlaik interesē, kā ar šeideri samazināt izšķirtspēju kāda rendertarget'a tekstūrai... nu man ar postprocesu darbi, bloom ir gatavs, bet bez tās mazākas izšķirtspējas tekstūras viņš neizskatās tik labi...
un es arī nesaprotu, kā tie šeideri no dxsdk PostProcess samples tiek salikti kopā!
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Oct 19, 2007 8:51 pm    Post subject:

Ko nozīmē - nevar? Kāds sakars šeiderī ar RenderTargeta izmantošanu? (speciāli tev atbilde: nekāds)
Šeideri neinteresē, kāds ir RenderTargets uz ko tu renderē ar to. Viņam pofig - vai tas ir ekrāna buferis, vai teksūra. Galvenais ir ko tu pats uzstādi.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Oct 19, 2007 8:58 pm    Post subject:

hmm... nu labi
nu par to mazāko tekstūru - biju mēģinājis vnk mipmapus salikt rendertargetam BET bija nežēlīgi lēni! tad tas man neder... hmm es tajā šeiderī skatījos, ka viņš pārbīda tekstūru koordinātes...
nu tad vēl bija ideja par "(round(texcoord*1000)/1000)" bet kautkā nestrādā un apēd daudz instrukciju, utml. slotus...
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Fri Oct 19, 2007 10:04 pm    Post subject:

snake5 wrote:

nu tad vēl bija ideja par "(round(texcoord*1000)/1000)" bet kautkā nestrādā un apēd daudz instrukciju, utml. slotus...


:D nee nu labais

Jautaajums ir : vai tu zini kas ir rendertargets un vai zini kaa vinju izmantot. Es aljausos mineet un teikt ka nee.

P.S Un vai tu izmanto OGL, DX vai tas ir veel kaads gamemakera briinums?
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Oct 19, 2007 10:08 pm    Post subject:

nu bl**
teicu, ka postprocesa šeideri bīdu kopā! downscale/upscale tikai vajag!
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Fri Oct 19, 2007 10:23 pm    Post subject:

Tad kaapeec gan tev to bildi nenorendereet uz mazaaka rendertaargeta nekaa screens un tad to pasu uz ekraana izmeera rendertargetu??
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Oct 19, 2007 10:25 pm    Post subject:

Storm wrote:
P.S Un vai tu izmanto OGL, DX vai tas ir veel kaads gamemakera briinums?
Uz foruma sadaļas nosaukumu paskaties.
Back to top
View user's profile Send e-mail
DeRatizators



Joined: 27 Apr 2006
Posts: 492

PostPosted: Fri Oct 19, 2007 10:47 pm    Post subject:

bubu wrote:
Storm wrote:
P.S Un vai tu izmanto OGL, DX vai tas ir veel kaads gamemakera briinums?
Uz foruma sadaļas nosaukumu paskaties.


Domā snake tēmās tam ir nozīme ? Smile
_________________
Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor.
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sat Oct 20, 2007 9:07 am    Post subject:

Storm wrote:
Tad kaapeec gan tev to bildi nenorendereet uz mazaaka rendertaargeta nekaa screens un tad to pasu uz ekraana izmeera rendertargetu??
nu ok, ar to pietiks
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Microsoft DirectX All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group