dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

objektu kustības paātrināšana
Goto page 1, 2, 3  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Matemātika un fizika
View previous topic :: View next topic  
Author Message
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Nov 19, 2007 7:23 pm    Post subject: objektu kustības paātrināšana

kā to var izdarīt?
strādāju ar Box2D fizikas dzini, biju strādājis arī ar Tokamak
abos nesanāca paātrināt ķermeņu kustību bez precizitātes zuduma!

varbūt kāds padalās pieredzē ar to, kā tas darāms?


P.S. Protams, ir tāda iespēja 5 reizes izsaukt updeita funkciju, bet tas atkal var kaitēt ātrumam!
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Nov 19, 2007 7:50 pm    Post subject:

Ko nozīmē "paātrināt ķermeņu kustību"? Likt tiem pārvietoties ātrāk? Nu tad vienkārši - piešķir divreiz lielāku ātrumu un viss. Ja to vajag darīt uz sadursmēm, tad piešķir lielāku spēku, nekā defaultā.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Nov 19, 2007 8:12 pm    Post subject:

es domāju - visu paātrināt! visu fizikas dzini paātrināt..
bet ar tavu variantu sanāks tā, ka pie sadursmēm ķermenis neapstāsies, bet visu laiku kratīsies, kas man nepavisam nav vajadzīgs..
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Nov 19, 2007 8:22 pm    Post subject:

snake5 wrote:
es domāju - visu paātrināt! visu fizikas dzini paātrināt..

Nu tad jau vēl vienkāršak - pie fizikas updeita padod lielāku laiku nekā īstenībā no iepriekšā updeita. Piemēram, padosi 2*delta - viss notiks divreiz ātrāk. Padosi 0.5*delta - divreiz lēnāk.

Quote:
bet ar tavu variantu sanāks tā, ka pie sadursmēm ķermenis neapstāsies, bet visu laiku kratīsies, kas man nepavisam nav vajadzīgs..

Nesaprotu kā tu kautko tādu tur saskati... Man teiktajam nav nekāda ar kautkādu "pie sadursmēm ķermenis neapstāsies, bet visu laiku kratīsies". Tas ir vienīgi un tikai atkarīgs no fizikas dziņa, nevis ātruma palielināšanas. Tb ja tas māk apstrādāt objektus vienu uz otra nekustīgi, tad viss notiksies, ja nemāk (vai arī ir impulsu bāzēts), tad gan kratīsies.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Nov 19, 2007 8:45 pm    Post subject:

kā jau iepriekš teicu, lietoju Box2D - http://www.box2d.org/

mainot timestep'u viss sāka kratīties kā tad, ja es nomainītu objektu ātrumu...

bet par laimi fizikas dzinis ir vnk source, tāpēc man ir 2 iespējas

1. meklēt, ko sourcē pamainīt
2. visur izdalīt un sareizināt skaitļus, piemēram...
statiska kaste 10/10--100/100 -> 1/1--10/10
un pie renderēšanas pārvērst atpakaļ..
un attiecīgi visam vajadzētu strādāt ātrāk.. bet atkal labāk būs manāmas precizitātes kļūdas..
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Tenjou



Joined: 22 Nov 2005
Posts: 275

PostPosted: Mon Nov 19, 2007 8:53 pm    Post subject:

Tev tad nepareizi strādā tādā gadījumā uz laiku bāzētā kustība vai arī fps ir stipri zem 30 un pārak liels paātrinajums. Vienkārši sakot, implementācija Tev ir nepareiza.

Protams motion blurs pat varētu to izlabot, bet tas jau būtu smieklīgi lietot Tavā situācijā.

Update: Ahh, un ja pareizi atminos Tev bija 2x spēles logikas updati pa 1 renderētu frame, iespejams, kad Tev delta tiek rēķināta starp katru renderēto kadru nevis starp loģikas aprēķiniem. Un Tu to deltu izmanto abos aprēķinos vienādu.
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Nov 19, 2007 11:31 pm    Post subject:

nē, viss man ielikts pareizi
vienkārši tāds palēns fizikas dzinis..
pašlaik man ir 1 update pie katra renderētā frame un fizikai step'a funkcijā viss pareizi salikts!
fps = 60 vienmēr
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Tenjou



Joined: 22 Nov 2005
Posts: 275

PostPosted: Mon Nov 19, 2007 11:52 pm    Post subject:

Ja Tev spēles loģika un scēnas renderēšana nav uz atsevišķiem threadiem, tad ja butu kā Tu saki - lēns fizikas dzinis, nebūtu Tev tie 60fps. Tā kā nepreizi lieto un vispār bez koda Tev neviens nepateiks, kur problēma un to Tev jau cik reizes teikuši...

... un starpcitu Tev savas acis nav žēl pie 60 refresh rate sēdēt?
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Nov 20, 2007 12:28 pm    Post subject:

vispār, man ir LCD monitors, tāpēc 60 Hz refresh man neko neizdarīs

viss pareizi implementēts, tici vai nē!
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Tenjou



Joined: 22 Nov 2005
Posts: 275

PostPosted: Tue Nov 20, 2007 12:40 pm    Post subject:

Izdarīs un kā vēl, acs tikai nejūt vairs 100hz(ne velti par to taisa reti, kad vairāk, jo acs vairs nejūt flickering efektu), 60 refresh ļoti nogurdina acis, jo Tu viņas vislaik turi sasprindzinājumā, acīm tas ir kā paņemt rokās ko smagu un turēt vislaik iztaisnojot rokas horizontali.
Uz 70 uz acs radīts spiediens praktiski samazinās uz pusi. CRT gandrīz vienīgais blakus mīnus ir radiācija no kineskopa, tapēc neisaku domāt no sērijas "ja man lcd man acim būs viss okey".
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Nov 20, 2007 3:43 pm    Post subject:

Muļķības Tenjou. Uz LCD nav nekāda flickering efekta. Tas ir tikai uz CRT monitoriem, kuriem attēls zīmējas pa rindām (tāpec jau ir flickering!). Uz LCD šī frekvence nosaka ar kādu katrs lcd mazais elementiņš var mainīt savu gaišumu, bet nevis vertikālo refrešreitu.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Tenjou



Joined: 22 Nov 2005
Posts: 275

PostPosted: Tue Nov 20, 2007 4:29 pm    Post subject:

Tiesa, aizsapnojos, rakstot, ko gribej uteikt, acis tie paši 60 bojās gandrīz tik pat. Ja dotajam monitoram nevar virs 60hz dabut iesaku nopirkt kur ir vismaz 75hz(starpība ir diezgan jūtama acīm), tiesa no 75 un 85 īpaši nejutīsi atšķirību. Vairāk tomēr atkarīgs ari kādu rezolūciju lieto.
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Nov 20, 2007 5:04 pm    Post subject:

lietoju maksimālo monitora izšķirtspēju, kopā 1280x1024 un 60 Hz refresh rate

nekādu nogurumu nejūtu, bet, kad vienreiz piesēdos pie CRT moņa kautkur, pēc 5 sek. acis bija kvadrātā Shocked


un, tagad, offtopika meistari, runājam par tēmu, t.i. kā paātrināt fiziku!


tātad, man bija tā ideja 5x kadrā (300 reizes sekundē ; 60 fps) updeitot fiziku, mazliet palabošu savu kodu, un domāju, ka ar to varētu pietikt


un tagad arī es vēlos nedaudz būt pats sava offtopika pavēlnieks un, gudri cilvēki atradīs manu vietu KONKURSĀ
neko vairāk nesaku, jo esmu tik daudz par sevi sarakstījis zem indago, boot, un šeit, ka meklēt nebūs grūti! good luck! get ready... and go!
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Nov 20, 2007 6:52 pm    Post subject:

snake5 wrote:
tātad, man bija tā ideja 5x kadrā (300 reizes sekundē ; 60 fps) updeitot fiziku, mazliet palabošu savu kodu, un domāju, ka ar to varētu pietikt

Un ar ko tas atšķirās no manis teiktā #4 postiņā?
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Nov 20, 2007 7:39 pm    Post subject:

ar to, ka, nevis es palielinu timestepu, bet gan updeita call'u skaitu Wink
un, vispār, strādā tas labi + ir lielāka precizitāte un kustības ātrums Very Happy
bet par spēles ātrumu - vēl testēšu Wink
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Matemātika un fizika All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2, 3  Next
Page 1 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group