View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Tue Dec 04, 2007 8:45 am Post subject: |
|
Kādiem liekiem kauliem?
Ja jau tu noņem kaulu sistēmu, tad nafig tev tā vispār vajadzīga?
Vēl neesi sapratis, ka biped vietā vari likt kaut vai cilindrus un tad tos savienot ar IK solveriem?
Biped kaulus tev neviens neliek rēķināt, jo tā nav ģeometrija.... pats teici, ka tā ir KAULU SISTĒMA. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sun Dec 09, 2007 8:28 pm Post subject: |
|
likt kaut cilindrus..
bet ar tiem es varēšu izeksportēt animācijas kā xmesh'us? _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
wingedwolf23 Indago dalībnieks
Joined: 26 Jan 2007 Posts: 148
|
Posted: Sun Dec 09, 2007 10:26 pm Post subject: |
|
Ok, neizlasīju visus postus.
Vai tad nepastāv tāda iespēja kā bipedam noņemt pirkstus tā opcijās?
Pirms kāds man tagad uzleks virsū un sāks saukt par muļķi jo neko nesaptrotu no 3ds max, varu teikt ka esmu iesācējs modelēšanā. (protams ja te pagadīsies tāds sadists) |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sun Dec 09, 2007 11:03 pm Post subject: |
|
visus kāju pirkstus nevar diemžēl noņemt..
btw, esmu dzirdējis, ka visātrāk skinnedmeshi performē ar max 4 kauliem ķēdē, tāpēc arī tos pirkstus cenšos "noraut" ne jau burtiski _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Sun Dec 09, 2007 11:22 pm Post subject: |
|
Izjauci visu smuko topiku, wingedwolf23! _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
wingedwolf23 Indago dalībnieks
Joined: 26 Jan 2007 Posts: 148
|
Posted: Mon Dec 10, 2007 7:28 am Post subject: |
|
Ko lai dara, dzīve ir nežēlīga. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Dec 10, 2007 10:00 am Post subject: |
|
Nevajaag, Snake5, izgudrot velosipēdu vai atklāt Ameriku ...
Kāda tev daļa, cik tev to kaulu, ja DirectX nerenderē tos.
Tiesa gan, tas aprēķina matricas sistēmu (katrs kauls ir kāda matrica no kopējās hierarhijas) ... bet nu drīzāk tev jāuztraucās par šai matricai pielikto vertexu (virsotņu/punktiņu) daudzumu.
Liekot kaut kam virsū Skin modifieri, tu vari izvēlēties cik un ko tu liec virsū un tad exportējot izvēlies kaulus. Nez vai esi ciemos ar Cal3d, bet iesaku sākt ar to, gan jau, ka sapratīsi .... to kopainu. Jāzin tikai kā pareizi darīt, tad jau nebūs gļuku... _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Dec 10, 2007 3:46 pm Post subject: |
|
vo, es arī par matricu sistēmu arī domāju!
es gan biju izmantojis Physique modifieri, bet ja Skin konfigurāciju ziņā labāks, tad protams ņemšu to ;)
un, btw, nolinkojot pirkstu kaulus, man izdevās palielināt FPS _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Dec 10, 2007 4:16 pm Post subject: |
|
snake5 wrote: | un, btw, nolinkojot pirkstu kaulus, man izdevās palielināt FPS |
Kāda ir tava datora sistēma? Visvairāk interesē videokarte.
Ja tu veido hardware skinning, tad tev jābūt vismaz ar SM 2.0 atbalstu. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Dec 10, 2007 5:27 pm Post subject: |
|
te tu kļūdies..
paspēlē Payback Hour, tur man ir HW skinnings bez SM2.0 vajadzības
bet es ātruma pieaugumu skatījos uz SW skinning _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Dec 10, 2007 5:46 pm Post subject: |
|
jā tā tas par 4 kauliem arī bija domāts..
nu jebkurā gadījumā - jo mazāk - jo labāk
ja lieto shader skinning, tad vajag VS1.1, citādāk - Indexed/NonIndexed skinning - nevajag, palūko DX SkinnedMesh sampli, viss būs skaidrs.. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Mon Dec 10, 2007 6:01 pm Post subject: |
|
man neko nevajaga paluukot - juus pashi tiekat galaa :)
tas 2) punkts bija eddy domaats par 2.0 requirementu _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Dec 10, 2007 6:02 pm Post subject: |
|
un es to papildināju _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
|