dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

3ds max un kaulu noņemšana no bipeda
Goto page Previous  1, 2
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Dizains, modelēšana un vizuālā māksla
View previous topic :: View next topic  
Author Message
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Tue Dec 04, 2007 8:45 am    Post subject:

Kādiem liekiem kauliem?
Ja jau tu noņem kaulu sistēmu, tad nafig tev tā vispār vajadzīga?

Vēl neesi sapratis, ka biped vietā vari likt kaut vai cilindrus un tad tos savienot ar IK solveriem?

Biped kaulus tev neviens neliek rēķināt, jo tā nav ģeometrija.... pats teici, ka tā ir KAULU SISTĒMA.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Dec 09, 2007 8:28 pm    Post subject:

likt kaut cilindrus..
bet ar tiem es varēšu izeksportēt animācijas kā xmesh'us?
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
wingedwolf23
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 26 Jan 2007
Posts: 148

PostPosted: Sun Dec 09, 2007 10:26 pm    Post subject:

Ok, neizlasīju visus postus.
Vai tad nepastāv tāda iespēja kā bipedam noņemt pirkstus tā opcijās?

Pirms kāds man tagad uzleks virsū un sāks saukt par muļķi jo neko nesaptrotu no 3ds max, varu teikt ka esmu iesācējs modelēšanā. (protams ja te pagadīsies tāds sadists)
Back to top
View user's profile MSN Messenger
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Dec 09, 2007 11:03 pm    Post subject:

visus kāju pirkstus nevar diemžēl noņemt..
btw, esmu dzirdējis, ka visātrāk skinnedmeshi performē ar max 4 kauliem ķēdē, tāpēc arī tos pirkstus cenšos "noraut" Very Happy ne jau burtiski Laughing
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Sun Dec 09, 2007 11:22 pm    Post subject:

Izjauci visu smuko topiku, wingedwolf23!
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
wingedwolf23
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 26 Jan 2007
Posts: 148

PostPosted: Mon Dec 10, 2007 7:28 am    Post subject:

Ko lai dara, dzīve ir nežēlīga. Smile
Back to top
View user's profile MSN Messenger
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Mon Dec 10, 2007 10:00 am    Post subject:

Nevajaag, Snake5, izgudrot velosipēdu vai atklāt Ameriku ... Wink

Kāda tev daļa, cik tev to kaulu, ja DirectX nerenderē tos.
Tiesa gan, tas aprēķina matricas sistēmu (katrs kauls ir kāda matrica no kopējās hierarhijas) ... bet nu drīzāk tev jāuztraucās par šai matricai pielikto vertexu (virsotņu/punktiņu) daudzumu.

Liekot kaut kam virsū Skin modifieri, tu vari izvēlēties cik un ko tu liec virsū un tad exportējot izvēlies kaulus. Nez vai esi ciemos ar Cal3d, bet iesaku sākt ar to, gan jau, ka sapratīsi .... to kopainu. Jāzin tikai kā pareizi darīt, tad jau nebūs gļuku...
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Dec 10, 2007 3:46 pm    Post subject:

vo, es arī par matricu sistēmu arī domāju!

es gan biju izmantojis Physique modifieri, bet ja Skin konfigurāciju ziņā labāks, tad protams ņemšu to ;)

un, btw, nolinkojot pirkstu kaulus, man izdevās palielināt FPS Wink
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Mon Dec 10, 2007 4:16 pm    Post subject:

snake5 wrote:
un, btw, nolinkojot pirkstu kaulus, man izdevās palielināt FPS Wink


Kāda ir tava datora sistēma? Visvairāk interesē videokarte.

Ja tu veido hardware skinning, tad tev jābūt vismaz ar SM 2.0 atbalstu.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Dec 10, 2007 5:27 pm    Post subject:

te tu kļūdies..
paspēlē Payback Hour, tur man ir HW skinnings bez SM2.0 vajadzības Wink
bet es ātruma pieaugumu skatījos uz SW skinning
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Vecais_Dumais_Laacis
Guru
Guru


Joined: 29 Jan 2004
Posts: 800

PostPosted: Mon Dec 10, 2007 5:29 pm    Post subject:

gaishaas galvas (alja blondiines)

kur juus raujat savus gjeniaalos apgalvojumus?

1) vertexu poziicijas tiek reekjinaatas tikai no tiem kauliem kas affektee doto vertexu nevis no visiem kauliem
2) min versija hardware skinningam ir 1.1 (via http://http.download.nvidia.com/developer/SDK/Individual_Samples/DEMOS/Direct3D9/src/HLSL_PaletteSkin/docs/HLSL_PaletteSkin.pdf)
3) par max 4iem kauliem kjeedee - gadienaa tas nebija par max 4 kauli affektee vienu vertexu?
_________________
...un ja bites buutu laachi...
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Dec 10, 2007 5:46 pm    Post subject:

jā tā tas par 4 kauliem arī bija domāts..
nu jebkurā gadījumā - jo mazāk - jo labāk Wink
ja lieto shader skinning, tad vajag VS1.1, citādāk - Indexed/NonIndexed skinning - nevajag, palūko DX SkinnedMesh sampli, viss būs skaidrs..
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Vecais_Dumais_Laacis
Guru
Guru


Joined: 29 Jan 2004
Posts: 800

PostPosted: Mon Dec 10, 2007 6:01 pm    Post subject:

man neko nevajaga paluukot - juus pashi tiekat galaa :)

tas 2) punkts bija eddy domaats par 2.0 requirementu
_________________
...un ja bites buutu laachi...
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Dec 10, 2007 6:02 pm    Post subject:

un es to papildināju Wink
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Dizains, modelēšana un vizuālā māksla All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group