View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Valdo
Joined: 01 Nov 2006 Posts: 23
|
Posted: Thu Dec 20, 2007 2:03 pm Post subject: Vel jautājumi par SDL |
|
Man ir nepieciešama neliela paliidziiba, kuru juus varat sniegt atbildot un dažiem maniem jautājumiem. Tātad es savā ar speelee gribu panaakt lai galvenais varonis., tipas kaut kaads kustiigs atteels ietriektos citaa nekustiigaa atteelee, tas izpaustots taa ka vins iet, preieksaa paraadaas maajaa un vins turpina iet, bet pie sienas apstaatos un nevareetu tai iziet cauri. Tātad gribu lai spēlē darbojas sadursmes. Vēl ir viens tāds jautājums par to kā var panākt lai viens attēls paiet apakšā kādam citam attēlam un veelaak sveiks un vesels iznaak ārā. cerems ka sapratāt manas probleemas un sniegsiet atbildes. |
|
Back to top |
|
|
Tenjou
Joined: 22 Nov 2005 Posts: 275
|
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Thu Dec 20, 2007 2:28 pm Post subject: |
|
par attēlu paiešanu apakšā - tur svarīga ir tikai attēlu zīmēšanas secība, pamaini to, kamēr iegūsi vēlamo rezultātu
sadursmes - visvienkāršāk - ar AABB
īsumā:
aabb definē ar labo augšējo un kreiso apakšējo punktu, abiem savs x un y, tātad - pietiek ar
x1,y1,x2,y2 mainīgajiem vienā aabb
punkta un aabb sadursmes(C++,vienkāršots) -
Code: |
if (x1 <= punkts_x && x2 >= punkts_x && y1 <= punkts_y && y2 >= punkts_y)
{
return true;
}
else
{
return false;
}
|
aabb un aabb sadursme(C++, vienkāršots) -
Code: |
if (aabb1_x1 < aabb2_x2 && aabb1_x2 > aabb2_x1 && aabb1_y1 < aabb2_y2 && aabb2_y2 > aabb2 _y1)
{
return true;
}
else
{
return false;
}
|
_________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Valdo
Joined: 01 Nov 2006 Posts: 23
|
Posted: Sat Jan 05, 2008 12:08 am Post subject: |
|
snake vai tas der arī ar neregulāras formas objktiem? aizmirsu laikam to piebilst. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sat Jan 05, 2008 12:16 am Post subject: |
|
neregulāras formas objektiem tas var derēt, bet būs lēni un nevarēs objektus grozīt visādi
bet labāk vispirms patrenējies ar ko vienkāršu, piemēram aabb, un tad meklē kādu poligonu sadursmju tutoriāli _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Sat Jan 05, 2008 1:10 am Post subject: |
|
Man līdzīga problēmabija taisot RoN. Kad varonis bija mājai priekšā, tad varonim bija jāzīmējas pēc mājas (lai būtu virs tās), bet kad viņš bija aiz mājās, viņam bija jāzīmējas pirms tās. Ja šī problēma vēl ir aktuāla, tad padod ziņu, mēģināšu izskaidrot, kā ar to tiku galā. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sat Jan 05, 2008 12:53 pm Post subject: |
|
tur jau tikai salīdzināt pozīcijas vajag, neko citu!
galvenais ir zināt pamata 4stūri un spēlētāja pozīcijas punktu
ja punkts virs vidus, spēlētājs ir aiz mājas
bet tas tikai tādā gadījumā, ja nevar spēlē kustēties pa z asi _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Sat Jan 05, 2008 2:47 pm Post subject: |
|
Un ja māja ir gareniska, tad tavs viduspunkts nestrādās. Bet ja tā ir izlocīta, kā tad tu atradīsi viduspunktu. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sat Jan 05, 2008 4:52 pm Post subject: |
|
jaa, es paardomaaju savu variantu un sapratu, ka viss ir atkariigs no 3 trijstuuriem
labais augsheejais - 2 malas aabb, 1 mala - maajas pamatam
kreisais augsheejais - liidziigi
un bildes atlikums (tas 3stuuris, kursh rodas, ja pamata aabb augsheejaa mala sadala maajas bildi, vajadziiga augsheejaa dalja)
ja ar kaadu no 3stuuriem collision, ziimeejam vispirms player
EDIT:
p.s. tas domaats tikai 4stuurainaam maajaam, ja taadas taas nav, tad taas ir jaasadala _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Valdo
Joined: 01 Nov 2006 Posts: 23
|
Posted: Mon Mar 24, 2008 2:56 pm Post subject: |
|
Kā būtu jārīkojas ja sadursmi vaidzētu noteikt apļveida objektam.? Vienkāršam riņķim. |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Mon Mar 24, 2008 3:46 pm Post subject: |
|
Pagooglee - 2D collision detection. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
|