dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

SDL - kustināt kameru, kā?
Goto page Previous  1, 2
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem
View previous topic :: View next topic  
Author Message
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sat Jan 05, 2008 8:14 pm    Post subject:

Vecis - SDL'am nav nekāda priekšstata par kameru. Tev pašam sava pasaule jāzīmē SDL logā atkarībā no tā kāda ir tava kameras vērtība.

Iedomājies, ka tev pasaules karte ir 1000x1000 pikseļi, bet SDL logs, tikai 200x200 pikseļi. Ja kamera atradīsies x=48,y=388 pozīcijā, tad tev pašam būs jānorāda, ka SDL logā vajadzēs zīmēt pasauli no lielās 1000x1000 kartes izgriežot taisnstūri (48,388)-(248,588). SDL neko par tavu lielo karti nezin, tāpat kā par tavu kameru.

Tagad ir skaidrāk?

Šņake - tāpēc jau teicu - mazāk glupības raksti un vairāk padomā pirms postēt, citādi rodas sajūta, ka steidzies un negribi lasīt citu postus.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sat Jan 05, 2008 8:20 pm    Post subject:

[autor_nelasi]
ja nebeigsi mani taa saukt, bubu, buus terors

jaa es pasteidzos, bet UZREIZ sapratu savu kljuudu un izlaboju, kas tur slikts?
vai ne taa, ka labi ir tad, ja vispaar saprot kljuudu, un veel labaak, ka saprot aatri? tad kas tur tik slikts?
[/autor_nelasi]

tagad
autoram:
apskati sourci
http://gpwiki.org/index.php/SDL:Tutorials:Complete_2D_Engine_Graphics_Core
sheit lapas apakshaa
varbuut der

kopumaa
uzliec, lai SDL lieto opengl
un ar opengl funkcijaam nomaini modelview matricu katru reizi, kad maini kameras poziiciju
ko tev vajag apskatiit - cTextureManager sourci
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Vecis



Joined: 01 Jan 2007
Posts: 144

PostPosted: Sat Jan 05, 2008 8:36 pm    Post subject:

snake: apskatīšu.
bubu: mana "mazā" karte ir 3030x600 pikseļi. :) Domāju ja kameras x un y ir uz nulles (tāpat arī tās kartes), tad 800 pikeļi no tiem 3030 tiktu parādīti ekrānā no augšas līdz apakšai (par cik height ir 600 abiem). Aptuveni sapratu savu kļūdu, ja nav par daudz prasīts, drīkst zināt kā tas izskatās uzrakstīts ar c++ (ja kods nav pārāk gars)? :) Man šodien domāšana īpaši labi neiet. :|
Back to top
View user's profile Send e-mail
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sat Jan 05, 2008 8:47 pm    Post subject:

Ja vajag vienkārši no lielās bildes rādīt fragmentu pa visu ekrānum, tad izmanto SDL_BlitSurface funkciju. Tai parametrā var padot nobīdi no bildes sākuma punkta, ar kuru sākt zīmēšanu uz ekrāna (vispārīgā gadījumā surface's) - srcrect argumentā.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Vecis



Joined: 01 Jan 2007
Posts: 144

PostPosted: Sat Jan 05, 2008 8:50 pm    Post subject:

Oi, es muļķis. :) Paldies. Biju aizmirsis par SDL_BlitSurface, tas man ir jau iepriekš izmantots, laikam esmu kafiju sadzēries. :D
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group