|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sat Jan 05, 2008 8:14 pm Post subject: |
|
Vecis - SDL'am nav nekāda priekšstata par kameru. Tev pašam sava pasaule jāzīmē SDL logā atkarībā no tā kāda ir tava kameras vērtība.
Iedomājies, ka tev pasaules karte ir 1000x1000 pikseļi, bet SDL logs, tikai 200x200 pikseļi. Ja kamera atradīsies x=48,y=388 pozīcijā, tad tev pašam būs jānorāda, ka SDL logā vajadzēs zīmēt pasauli no lielās 1000x1000 kartes izgriežot taisnstūri (48,388)-(248,588). SDL neko par tavu lielo karti nezin, tāpat kā par tavu kameru.
Tagad ir skaidrāk?
Šņake - tāpēc jau teicu - mazāk glupības raksti un vairāk padomā pirms postēt, citādi rodas sajūta, ka steidzies un negribi lasīt citu postus. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sat Jan 05, 2008 8:20 pm Post subject: |
|
[autor_nelasi]
ja nebeigsi mani taa saukt, bubu, buus terors
jaa es pasteidzos, bet UZREIZ sapratu savu kljuudu un izlaboju, kas tur slikts?
vai ne taa, ka labi ir tad, ja vispaar saprot kljuudu, un veel labaak, ka saprot aatri? tad kas tur tik slikts?
[/autor_nelasi]
tagad
autoram:
apskati sourci
http://gpwiki.org/index.php/SDL:Tutorials:Complete_2D_Engine_Graphics_Core
sheit lapas apakshaa
varbuut der
kopumaa
uzliec, lai SDL lieto opengl
un ar opengl funkcijaam nomaini modelview matricu katru reizi, kad maini kameras poziiciju
ko tev vajag apskatiit - cTextureManager sourci _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Vecis
Joined: 01 Jan 2007 Posts: 144
|
Posted: Sat Jan 05, 2008 8:36 pm Post subject: |
|
snake: apskatīšu.
bubu: mana "mazā" karte ir 3030x600 pikseļi. :) Domāju ja kameras x un y ir uz nulles (tāpat arī tās kartes), tad 800 pikeļi no tiem 3030 tiktu parādīti ekrānā no augšas līdz apakšai (par cik height ir 600 abiem). Aptuveni sapratu savu kļūdu, ja nav par daudz prasīts, drīkst zināt kā tas izskatās uzrakstīts ar c++ (ja kods nav pārāk gars)? :) Man šodien domāšana īpaši labi neiet. :| |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sat Jan 05, 2008 8:47 pm Post subject: |
|
Ja vajag vienkārši no lielās bildes rādīt fragmentu pa visu ekrānum, tad izmanto SDL_BlitSurface funkciju. Tai parametrā var padot nobīdi no bildes sākuma punkta, ar kuru sākt zīmēšanu uz ekrāna (vispārīgā gadījumā surface's) - srcrect argumentā. |
|
Back to top |
|
|
Vecis
Joined: 01 Jan 2007 Posts: 144
|
Posted: Sat Jan 05, 2008 8:50 pm Post subject: |
|
Oi, es muļķis. :) Paldies. Biju aizmirsis par SDL_BlitSurface, tas man ir jau iepriekš izmantots, laikam esmu kafiju sadzēries. :D |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|