View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Jan 28, 2008 1:55 pm Post subject: |
|
Storm: tas ko tu esi tur pieminējis par saviem terrainiem - tā nav spēles uztaisīšana. Tā ir dzinēja taisīšana. Dzinēja taisīšana ir vieglāka nekā Spēles taisīšana. Lielākā daļa tavu fīču prasa dažas vai sliktākajā gadījumā dažus desmitu koda rindiņu. Tie ir nieki. Spēle turpretī prasa daudz, daudz vairāk. Un imho Kamzs ar savu "nekā neuztaisīšanas" tekstu domāja spēles neuztaisīšanu. Pats zinu kā bija ar skvēriem - Bloom efekta (feiks HDR) pielikšana bija nieks - viens vakars. Taču pati Spēle - tas ir tas, kas prasīja laiku... |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Jan 28, 2008 3:21 pm Post subject: |
|
Kamazs wrote: | Kas attiecās uz EDDY, tad esmu redzējis no viņa tikai to kvest-spēli, kurai menu ir nogriezta cilvēka galva or smth. Tas baigi kruto iespaidu neatstāja. |
Tas bija WW, kur man no tā tika tikai 3d objektu veidošana ... un tā galva iekš menu - tas nebija mans darbs...
Jāprasa Elvmanam, lai ieliek to manu neizdevušos projektu ... aka E.v.i.t.a., lai gan arī tā bija cik tos gadus atpakaļ veidota ... _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
DeRatizators
Joined: 27 Apr 2006 Posts: 492
|
Posted: Mon Jan 28, 2008 3:33 pm Post subject: |
|
1. Kas attiecas uz 1. jautājumu tad līmeņa ģeometrija ir parsta ģeometrija, nekāds bsp dzinī netiek izmantots. Redzamība tiek noteikta izmantojot portālus un zonas.
2. Tiek rādīts tas, ko var parādīt, jeb vizuālā daļa. Ko gribi lai vēl es tev rādu ? Algoritmus un struktūras netaisos ar tevi apspriest, jo lielāka daļa no jums nekur tālāk par efektiem un A* nav tikusi. To apliecina kaut vai relatīvais klusums pēc pamata objektu klasifikācijas apraksta un nenormāla brēka pēc HUD attēla.
3. Iespējams ka spēles HUD varētu izmantot iebūvēto paneļu redaktoru, taču nav vēlēšanās veikt vēl vienu dziņa modifikāciju, jo tas redaktors nav domāts priekš Menu (vismaz pagaidām), bet priekš interaktīviem paneļiem. Tāpēc priekš menu un citiem GUI tika implementētas savas lietas.
4. Tīkls, heh. Storm, tas ka dzinis uztur tīklu, tas to arī nozīmē. Precīzāk, ka dzinī ir daži saraksti kuros glabājas sūtāmās un saņemtās paketes, kas tiek ik pa laikam iterēti un sūtīti kādam no adresātiem. Tas tev stipri palīdz izveidot MP spēli ar characteru persistenci ? Tavuprāt no tā izriet, ka tas "just works" pa tīklu ? Nē tas nav UT dzinis, kur skriptā ar predikātu pasaki kuru mainīgo replicēt. Savukart ja ir lieki 3$ citroni... Pie tam mums ir masters, spēles serveris un klients.
5. Btw visā tavā runā es redzu tikai lietas saistītas ar dzini. Laikam Storm pasaulē spēles grafiskais saturs un loģika rodas pati no sevis... _________________ Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor. |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Mon Jan 28, 2008 3:50 pm Post subject: |
|
bubu wrote: | Lielākā daļa tavu fīču prasa dažas vai sliktākajā gadījumā dažus desmitu koda rindiņu. |
Dazi desmiti + dazi desmiti... Terrain projektaa ir ~8000 rindinjas kopaa >.>
DeRatizators wrote: |
Algoritmus un struktūras netaisos ar tevi apspriest, jo lielāka daļa no jums nekur tālāk par efektiem un A* nav tikusi. |
Neticu, pameegini vismaz kko apspriest - savaadaak no tevis neredzam arii mees neko citu kaa pats saki "effektus" _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
DeRatizators
Joined: 27 Apr 2006 Posts: 492
|
Posted: Mon Jan 28, 2008 4:07 pm Post subject: |
|
Storm wrote: |
DeRatizators wrote: |
Algoritmus un struktūras netaisos ar tevi apspriest, jo lielāka daļa no jums nekur tālāk par efektiem un A* nav tikusi. |
Neticu, pameegini vismaz kko apspriest - savaadaak no tevis neredzam arii mees neko citu kaa pats saki "effektus" |
Kā jau teicu:
Quote: | To apliecina kaut vai relatīvais klusums pēc pamata objektu klasifikācijas apraksta un nenormāla brēka pēc HUD attēla. |
Pēc kādas nedēļas vēl kaut ko iepostēšu, bet tagad atgriezīšos pie HUD un skaņām. _________________ Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Jan 28, 2008 4:20 pm Post subject: |
|
Storm wrote: | Terrain projektaa ir ~8000 rindinjas kopaa >.> |
tu varbūt arī komentārus skaiti vai vispār mini tikai? priekš terrain editora tākā nedaudz par daudz.. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Mon Jan 28, 2008 4:51 pm Post subject: |
|
DeRatizators wrote: |
Pēc kādas nedēļas vēl kaut ko iepostēšu, bet tagad atgriezīšos pie HUD un skaņām. |
Gaidiisu kko sakariigu :)
Snake - lasiit maaki? Tas nav vnk editors - izlasi kas rakstiits, un man kodaa komentaari nemeeraas 1000' os rindaas xD _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Jan 28, 2008 5:39 pm Post subject: |
|
Quote: | Terrain projektaa ir ~8000 rindinjas kopaa |
kā tad lai es zinu, ka tas nav tikai terrain editors?
Quote: | un man kodaa komentaari nemeeraas 1000' os rindaas |
nu ap 100 taakaa vareetu buut _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Thu Jan 31, 2008 1:00 pm Post subject: |
|
Ja nav dzinis, tad nav uz kā veidot pašu spēli.
Ok, es jau varētu turpināt kā tas bija ar E.v.i.t.a., bet man tā nepatīk.
Man vajag, lai būtu smuki.
Un tad man būtu vairāk prieka veidot kaut ko.
Pašlaik ir divas daļas, kuras nevaru pagaidām savilkt kopā (bet drīz tikšu galā) - vienā mapē ir Cal3d, kas ir izkosts un pārbaudīts par labu esam.
Otrā mapē ir uz ATI SDK veidots piemērs - ēnas, bump, gloss. Stabili ~80 FPS, kas ir ļoti slikts rādītājs, vajadzētu būt ne mazāk par 200 FPS.
Tad nu man atliek divi ceļi - būvēt kā E.v.i.t.a. (3d kvestam derēs) ar lightmaps un izslēgtu gaismu, vai arī izurbties cauri dziņu un tutorials kaudzēm. Laikam ņemšu pēdējo. Jo manā vietā dzini pat par Ls 250 neviens netaisīs. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
|