|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Feb 04, 2008 8:36 pm Post subject: |
|
Datora ātrdarbību mēra RAM atmiņas daudzumā? :) |
|
Back to top |
|
|
wingedwolf23 Indago dalībnieks
Joined: 26 Jan 2007 Posts: 148
|
Posted: Mon Feb 04, 2008 8:52 pm Post subject: |
|
, tikai parādīju cik mans dators ir nožēlojams. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Feb 04, 2008 9:26 pm Post subject: |
|
wingedwolf23 wrote: | Es atstāju tikai Motion blur.
Nezinu kāpēc, bet kad uz U3D uzliekot pat vēl vairāk poligonu, skinmešu un visādās citas drazas, plus tas pats Motion Blur šaderis = tici vai ne, man iet uz 50-70 fps. Un ja ņem vērā arī to, ka mans dators ir gliemezis - 448 mb of ram, nu, tātad nekas dižs tur nav. Man skolā pat bibliotekas datori ir ātrāki - 1 gb ram. (Kaunies! "Spogulī") |
1. nesalīdzini renderētāju ar dzini
=== dzinim nāk klāt vēl daudz citas izpildāmās darbības, piemēram kāds advancētāks cullings, skaņas, fizika, etc.
2. poligonos modeļus mērīt ir bezjēdzīgi, jo zīmē jau trijstūrus
3. kā tu zini, cik trijstūrus renderēja dzinī?
4. C4 dzinī ir tik daudz iespēju, ka ir svarīgi, ko tu redzēji pie attiecīgā fps!
EDIT:
C4 dziņa demo by default lieto stencila ēnas, bumpmappingu un vēl dažus efektus, kurus aizmirsi pieskaitīt salīdzinājumam.. (jo tos nevar atslēgt) _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
wingedwolf23 Indago dalībnieks
Joined: 26 Jan 2007 Posts: 148
|
Posted: Mon Feb 04, 2008 10:11 pm Post subject: |
|
Pirmkārt, skatā no malas ko es domāju ar U3d ir nevis kautkāds renderētājs (OpenGL, D3D, utt) bet gan liels wrapperis priekš Gm - tas pilnā nosaukumā ir Ultimate3D (Jā, es zinu, daudz kļūdu, utt). vēlējos jau arī pateikt to, ka skatījos uz gluži vienkāršu zāles zienu savā priekšā, kura neizmanto nevienu efektu (Janu vienīgi ēnas). Ticu, ka lietas aiz kameras C4 demo nepazuda, tā ir viena no lietām kas padara Crysis ātru - viss ko neredzi nemaz nav. Šķiet, ka te ir runa vairāk par optimizācijām, bet ticu, ka C4 dzinis tomēr ir ātrāks, kā nekā tas nav rakstīts uz Delphi . |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Feb 04, 2008 11:03 pm Post subject: |
|
u3d ir tikai renderētājs
es jau vienreiz teicu, kāpēc tā..
ja tu redzētu, ko vienā un tajā pašā brīdi darīja C4 un U3D (kodā) tad saprastu, ka abus salīdzināt nav jēgas.. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
wingedwolf23 Indago dalībnieks
Joined: 26 Jan 2007 Posts: 148
|
Posted: Tue Feb 05, 2008 12:51 pm Post subject: |
|
Zinu. |
|
Back to top |
|
|
S1 Indago dalībnieks
Joined: 31 Jul 2005 Posts: 219 Location: Jelgava
|
Posted: Sat Feb 09, 2008 12:59 pm Post subject: |
|
Quote: | Šķiet, ka te ir runa vairāk par optimizācijām, bet ticu, ka C4 dzinis tomēr ir ātrāks, kā nekā tas nav rakstīts uz Delphi . |
vai tad tik traki ir, ka uz delfīna viss rakstītais bremzē?? Man liekas, ka tas ir sabiedrībā iesūnojis stereotips. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sat Feb 09, 2008 1:54 pm Post subject: |
|
tik traki jau nav, bet nedaudz lēnāk ir..
to pierāda fakts - delphi kodu vieglāk dekompilēt (t.i. uz delphi veidotu exe dekompilēt) _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Tenjou
Joined: 22 Nov 2005 Posts: 275
|
Posted: Sat Feb 09, 2008 2:03 pm Post subject: |
|
Nav tiesa, pure Delphi lielākotiesi var būt tik pat ātrs kā piem. c++. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sat Feb 09, 2008 2:07 pm Post subject: |
|
gh... gudrie dekompilētāji.. kā jau S1 saka - tas ir pamatīgs stereotips. Imho tas ir iegājies tāpēc, ka visi redz saka, ka "īstie vīri" (domājot spēļu developerus) jau programmē C++'ā. Bet tas ir tikai galvenokārt vēsturisku iemeslu dēļ - kompānijai ir savs kods/bibliotēkas sarakstītas no veciem laikiem - un visu pārportēt uz citu valodu neatmaksājas, jo laiks ir dārga nauda. Otrs iemesls droši vien ir, ka vairums API primāri ir piejami C vai C++ valodās, tāpēc citu valodu lietotājiem headeri jāportē pašiem, vai jāgaida kāmēr kāds cits to izdarīs.
Es esmu gatavs saderēt ar tevi sneik (vai arī ar wingedwolfu), ka spētu Delphi uzrakstīt kodu, kas ir ātrāks par jebkuru jūsu rakstīto kodu jebkurā citā valodā (C/C++?).
Gribu arī redzēt arī, kā tu dekompilētu Delphi kodu. Nezinu, kas tev tur vielgāks par C koda dekompilēšanu. Cik man zināms (vismaz, kad pēdējo reizi ar Delphi darbojos), tad no assemblera koda neviens nav iemācījies viennozīmīgi uzģenerēt oriģinālo sourci tāpēc, ka tas principā nav iespējams (optimizēti kompilētam kodam). |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sat Feb 09, 2008 2:26 pm Post subject: |
|
nu krietni senāk man par šito stāstīja..
nebrīnīšos, ja varēsi uzrakstīt ātrāku kodu uz delphi!
par to stereotipu - man viņš ienācies no GM lēnuma.. labāk nepierādi neko man, bet parādi GM autoram, kā jākodē!
a par pure delphi nekā nezinu _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|