dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

2D collision detection
Goto page Previous  1, 2
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Grafikas programmēšana un teorija
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Fri Feb 15, 2008 3:14 pm    Post subject:

snake5 wrote:

neveido jaunus mainīgos funkcijas lietošanas laikā


paraadi man luudzu vietu kur tiks izveidots maniniigais funkcijas lietosanas laikaa

Inf3rnal, manupraat praatiigaak buutu uztaisiit bitmap - baazeetu koliiziju detekciju jo saada tipa speeliitees tas ir loti svariigs sapekts Razz + nevajadzees lietot vairaakus boxus vienam objektam + pixel perfect viss buus
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Feb 15, 2008 3:17 pm    Post subject:

Inf3rnal - ar bboxiem nav lēni
Storm - kā tu domā, sum_extents un double_center_to_center no zila gaisa uzradīsies?

EDIT: ar bitmapiem ir lēni, vismaz izšķirot objektus ar AABB sadursmēm vajadzētu
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Fri Feb 15, 2008 3:23 pm    Post subject:

Nav leeni, performanci mazlietin tikai panems, protams, ka vispirms box paarbaudiis.

Un neuzradiisies no zila gaisa. bet ne taa kaa tu esi iedomaajies ka zin uzradiisies (nu jau bold) funkcijas lietosanas laikaa Neko nesaprotii kad kur kaa rodas, tiek alloceeti jauni maniigie?
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Feb 15, 2008 3:32 pm    Post subject:

kāda starpība kad un kur uzradīsies? labāk bez liekiem mainīgajiem Wink
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Feb 15, 2008 10:20 pm    Post subject:

doh, C++ kompilatori ir jau sen pietiekami gudri, lai šitik vienkāršus pagaidu mainīgos, kuros tiek ielikts tikai kautkādas vienkāršas izteiksmes rezultāts, netaisītu kā īstus mainīgos (stekā), bet gan pa tiešo mapo uz procesora reģistriem.

Tieši jaunus mainīgos vajag "taisīt", lai kods būtu vieglāk izlasāms - nevis mega garas izteiksmes veidot, kuras pēc tam grūti izlasīt. Tikai vieglāk kļūdas cilvēkam ielaist.

fabsf funkcija pie tam nav īsta funkcija - tā mapojas pa tiešo uz vienu cpu mašīnkodu kā absolūtā skaitļa paņemšana.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Feb 15, 2008 10:55 pm    Post subject:

nu ir tad labi Very Happy
atkrita visi iespējamie slowdowni Very Happy
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Grafikas programmēšana un teorija All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group