View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 3:14 pm Post subject: |
|
snake5 wrote: |
neveido jaunus mainīgos funkcijas lietošanas laikā
|
paraadi man luudzu vietu kur tiks izveidots maniniigais funkcijas lietosanas laikaa
Inf3rnal, manupraat praatiigaak buutu uztaisiit bitmap - baazeetu koliiziju detekciju jo saada tipa speeliitees tas ir loti svariigs sapekts + nevajadzees lietot vairaakus boxus vienam objektam + pixel perfect viss buus _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 3:17 pm Post subject: |
|
Inf3rnal - ar bboxiem nav lēni
Storm - kā tu domā, sum_extents un double_center_to_center no zila gaisa uzradīsies?
EDIT: ar bitmapiem ir lēni, vismaz izšķirot objektus ar AABB sadursmēm vajadzētu _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 3:23 pm Post subject: |
|
Nav leeni, performanci mazlietin tikai panems, protams, ka vispirms box paarbaudiis.
Un neuzradiisies no zila gaisa. bet ne taa kaa tu esi iedomaajies ka zin uzradiisies (nu jau bold) funkcijas lietosanas laikaa Neko nesaprotii kad kur kaa rodas, tiek alloceeti jauni maniigie? _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 3:32 pm Post subject: |
|
kāda starpība kad un kur uzradīsies? labāk bez liekiem mainīgajiem _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 10:20 pm Post subject: |
|
doh, C++ kompilatori ir jau sen pietiekami gudri, lai šitik vienkāršus pagaidu mainīgos, kuros tiek ielikts tikai kautkādas vienkāršas izteiksmes rezultāts, netaisītu kā īstus mainīgos (stekā), bet gan pa tiešo mapo uz procesora reģistriem.
Tieši jaunus mainīgos vajag "taisīt", lai kods būtu vieglāk izlasāms - nevis mega garas izteiksmes veidot, kuras pēc tam grūti izlasīt. Tikai vieglāk kļūdas cilvēkam ielaist.
fabsf funkcija pie tam nav īsta funkcija - tā mapojas pa tiešo uz vienu cpu mašīnkodu kā absolūtā skaitļa paņemšana. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 10:55 pm Post subject: |
|
nu ir tad labi
atkrita visi iespējamie slowdowni _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
|