dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

3D Modeļu ieladēšana
Goto page Previous  1, 2
 
dev.gamez.lv Forum Index -> OpenGL
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Wed Feb 27, 2008 10:09 pm    Post subject:

no offense, bet izklausaas peec totaalas nemaakas programmeet ^^;; Vai copy - pasta no kaada tutoriaalja arii nedarbojaas?
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
^suny^



Joined: 30 Nov 2007
Posts: 57

PostPosted: Wed Feb 27, 2008 10:21 pm    Post subject:

Laikam jau arī ir nemāka, jo mums parasti deva visu no lapas norakstīt programmu Smile, tikai dažreiz kad vēl 2D mācījamies, tad vajadzēja collisionus rakstīt un tur es biju tikai vienīgais kas rakstīja. Ar 3D ir viss grūtāk pēc 3 vasaras mēnešu atpūtas tikai dažas lapas pārējo pašam jādomā Smile. Parasti viss izdodas°, bet ne tagad..

Es biju atradis Units3DS.pas failu kas ļautu ielādēt .3DS formātu manā model viewerī (kurš pagaidām māk tikai .MD3) tur tajā .zip ahrīvā bija arī piemēji kā ielādēt, jauka mapīte ar nosaukumu 1 - SimpleLoad ...
Tur bija parasti
Code:
     Model:=T3DSModel.Create;            // Instance of T3DModel
    Model.LoadFromFile('sulaco.3DS')  // Load the 3DS file

Es mēģināju to pārveidot tā, lai varētu atvērt modelu no jebkuras direktorijas, tb šādi
Code:

    Model:=T3DSModel.Create;            // Instance of T3DModel
    Model.LoadFromFile(OpenDIalog1.Filename)  // Load the 3DS file

Tad tur arī sākās visas tās neražas, kuras var izlasīt manā otrajā postā šajā tēmā...

Un tagad nenokurienes parādās tā kļūda :(

No offence ..
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Wed Feb 27, 2008 10:39 pm    Post subject:

Storm wrote:
no offense, bet izklausaas peec totaalas nemaakas programmeet ^^


Ne jau programmēt, bet gan debugot.
Krašus dabūt nav māksla. Pašam darbā ikdienas nākas laist debugeri pat desmitiem reižu, lai apskatītos kas un kāpēc krašo.
Debugeris ir programmētāja labākais draugs (aiz manuāļa). Bez tā var, bet ļoti grūti.


^suny^: kā jau saku - laid zem debugera. Nelaid visu programmu uzreiz, ja tas nelīdz. Laid pa soļiem. Uzliec breikpointus svarīgākajās vietās (pirms/pēc loada) un tad laid. Kad uzraujās uz breikpointa paskaties mainīgo vērtības - ko tie satur un vai satur tavuprāt pareizas vērtības. Vēl pastepo pa rindiņā - pārbaudi vai koda vadība iet tur kur vajadzīgs (if'os/for'os/while..)
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> OpenGL All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group