View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
tolik
Joined: 06 Sep 2005 Posts: 54 Location: Riga, Latvia
|
Posted: Sun Dec 16, 2007 1:05 am Post subject: |
|
Generate the noise further, ignore the message. _________________ http://innowate.com - 5 million players worldwide! |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Tue Jan 08, 2008 7:24 pm Post subject: |
|
Ptiesibā pēc prezentācijas, es diezgan ieintersējos par šito tehnoloģiju. Tagad darbā bīdam vienu projektu uz flasha, un arī pašam personīgi vienam projektam gribētos viņu izmantot, bet ir jautājums: kā ir ar ātrdarbību? Gandrīz visas tower defense spēles, ko esmu spēlējis pie, apmēram, 50 spraitiem uz ekrāna paliek pilnīgi nebaudāms (varētu būt ap 2 FPS). Iespējams, ka spēles, ko spēlēju tika rakstītas ar AS2, un dzrdēju, ka AS3 ir ievērojami uzlabota ātrdarbība. Vai kāds varētu kaut kādus testa datus/strādājošus piemērus/savu pieredzi te izbērt? Personiski mans jautājums: vai AS3 būtu piemērots izometriskam TBS ar vismaz 50 spraitiem uz ekrāna? _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Tue Jan 08, 2008 7:27 pm Post subject: |
|
TBS on web? Vai tu to domaa ka stand-alone speeli? |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Tue Jan 08, 2008 7:41 pm Post subject: |
|
Nē, servris un klients tiek rakstīts C++, taču gribu pie reizes klientu rakstīt arī flashā, jo tā varētu ātrāk tikt pie rezultāta un testēt spēli (tas neprasa tik daudz resursu un kompilācija nav tik ilga) un vēlāk iespējams izplatīt arī flash versiju tiem, kam nav tik spēcīgi datori, vai nav tik ātrs nets, lai nokačātu C++ klientu. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
kovacs Indago Uzvarētājs
Joined: 16 Mar 2007 Posts: 51
|
Posted: Tue Jan 08, 2008 8:30 pm Post subject: |
|
var pajautāt- kāpēc C++ variants būs lielāks par flash variantu? Parasti jau izpildāmo failu izmērs pret pašas spēles datiem ir nenozīmīgs.
Bet ja gribas ātri prototipēt un vispār nekompilēt, tad kas piemēram vainas Python + SDL (eg. PyGame) vai kaut kam tml? |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Tue Jan 08, 2008 10:07 pm Post subject: |
|
elvman wrote: | ...un vēlāk iespējams izplatīt arī flash versiju tiem, kam nav tik spēcīgi datori | You got' to be kidding me Testee speeli, prototipee ar xna (atkal liekas ka es vinju baazu virsuu, bet sorry - uztaisiisi C++ liidzveertiigu aplikaaciju performances zinjaa ar flash-iigu aatrumu Vinja 2D/3D? |
|
Back to top |
|
|
Valdo
Joined: 01 Nov 2006 Posts: 23
|
Posted: Thu Apr 03, 2008 9:50 pm Post subject: |
|
Tā pat interese pēc pajautāšu: kas notiek ar indago 2008, ja tāds vispār notiek? Vienkārši pagāšgad ap šito laiku jau bija sniegta informācija par iespēju reģistrēt indago savu projektu. Gribētos zināt, vai ir 'paredzētas kādas izmaiņas, vai kas tamlīdzīgs. |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
|
Back to top |
|
|
|