View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
kkeemmss
Joined: 04 Jan 2007 Posts: 232 Location: Riga
|
Posted: Fri Feb 29, 2008 5:45 pm Post subject: Barības ķēde. |
|
AnetiX wrote: | 3 sugas dzīvnieciņi - A;B;C
A ēd visus B. B ēd visus C. C ēd A,B,C maitu.
Laukums - ierobežota 2D virsma vienalga cik liela, gara, plata.
Visi dzīvnieciņi lai rastos, jāsastop otrs dzimums... tātad, MA+FA = random(sex)A; u.t.t.
Visi dzīvnieciņi mirst no vecuma.
Visi dzīvnieciņi mirst no bada.
Uztaisi šito tā, lai viņi eksistētu kaut minimālu laika periodu un neviena suga neiegūtu dominējošu stāvokli, t.i, var būt, ka A ir tikai 3 un C ir 3000, jo tie 3 pārtiek no 3000, bet 3000 no tiem 3, bet nedrīkst būt neviena suga ar īpatņu skaitu 0. Ja tev izdosies to uztaisīt, apbrīnošu. Tur ir kaudzīte ar sarežģītiem algoritmiem.
kādas vajadzības. |
Sobrīd meiģinu saprast objekt orentētās programēšanas būtību, un izdomāju ka šitas uzdevums varētu būt baigi labs treniņš lai mācītos OOP.
Rakstīšu, tad redzēs kā sanāks, bet man interesē vai vēl Kādš šito dzīviecisko lietu ir meiģinājis? kādi panākumi? |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Fri Feb 29, 2008 6:01 pm Post subject: |
|
nu nekaada kaudze ar sarezgiitiem (no ko nu kurs uzskata par sarezgiitu) algoritmiem tur nav, bet man piem nav iisti skaidra taa praktiskaa puse... Piemeeram kaa tam visuaali buutu jaaizskataas, kaa notiek kustiiba, vai tas ir domaats kaa dziivee apmeeram ( tad tur jaataisa koliiziju detekcija, orienteesanaas telpaa un veel sazin kas xD) _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
kkeemmss
Joined: 04 Jan 2007 Posts: 232 Location: Riga
|
Posted: Fri Feb 29, 2008 6:16 pm Post subject: |
|
ja pareizi saprotu, tad vizuālai pusei ir pati mazākā nozīme, katru objektu varētu apzīmēt ar savas krāsas punktiņu, simbolu vai mazu aplīti. es domāju mērīt katra objekta atālumu līdz pārējiem objektiem, un tad ja divi objekti ir nosacīti tuvu viens otra centram, tad uzskatīt ka ir notikusi sadursme.
Kustība telpā pagaidām ir pilnīgs random, bet tur gan vēlāk vaidzēs uztaisīt, lai:
c bēg no b, ar max spedd
b bēg no a, ar max speed
a ja tuvumā pamana b tad dodas b virzienā ar max speed utt. |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Fri Feb 29, 2008 7:05 pm Post subject: |
|
Nu... buuvee tik augsaa, es gan ceru ka nesagaidiisim veselu kaudzi ar jautaajumiem (kaa uziimeet kko uz ekraana, kaa likti bumbinjai kusteeties etc xD) Ja buus motivaacija, es peec pirmaa tava vienkaarsaakaa screenshota/demo uztaisiisu arii sito _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
|
Back to top |
|
|
kkeemmss
Joined: 04 Jan 2007 Posts: 232 Location: Riga
|
Posted: Wed Mar 26, 2008 11:40 pm Post subject: |
|
OOP pamatus konsoles vidē apskatiju, uztaisiju klasi zakim, listu objektiem, zaki kustējās, sprāga aiz vecuma un pārojās, bet grafiks rādijās kā chari * uz ekrāna.
Nebij smuki, nebij tur ko rādīt.
Tagad kādu brītiņu papētiju windows pamatus, un šobrīd atkārtoju D3D.
Tuvākajā laikā ir domāts tos pašus zaus vilkus un maitasputnus likt kopā... |
|
Back to top |
|
|
AnetiX Indago Uzvarētājs
Joined: 05 Jun 2003 Posts: 573
|
Posted: Fri Mar 28, 2008 7:52 am Post subject: |
|
kkeemmss wrote: | ....bet grafiks rādijās kā chari * uz ekrāna.
Nebij smuki, nebij tur ko rādīt.
Tagad kādu brītiņu papētiju windows pamatus, un šobrīd atkārtoju D3D. |
Bullshit... kad cilvēki sapratīs, ka * ir skaistums? Pasaulē ir neskaitāmi daudz ascii spēles un tās ļauj * iztēloties par da-jeb-kādu zaķi, ja vien tu uzraksti, ka *=zaķis. Nekādu D3D tev ne velna nevajag.
Man liekas, ka tu vnk aizbildinies ar grafikas nepilnību. :) _________________ Miljons iemeslu, kāpēc Latvija ir labākā valsts pasaulē
http://www.millionreasonswhylatviaisthebestcountryintheworld.com |
|
Back to top |
|
|
kkeemmss
Joined: 04 Jan 2007 Posts: 232 Location: Riga
|
Posted: Fri Mar 28, 2008 11:12 am Post subject: |
|
šobrīd no d3d gribu tik daudz kā zīmēt un grozīt spraitus, pievilkt tuvāk un tālāk kameru, lai mans zakis izskatītos kā aplis kam var noteikt virzienu kurā viņš skatās, un ar aci ekrānā redzēt kad notiek kolision.
kapēc d3d nevis kaut ko vienkāršāku - tapēc ka d3d man būs noderīgs nākotnē. šo projektu es uztveru kā mācību procesu.
Vai pēc šāda screena var kaut ko pateikt par projektu? |
|
Back to top |
|
|
AnetiX Indago Uzvarētājs
Joined: 05 Jun 2003 Posts: 573
|
Posted: Fri Mar 28, 2008 12:58 pm Post subject: |
|
kkeemmss wrote: |
Vai pēc šāda screena var kaut ko pateikt par projektu? |
No printscreeniem bieži nevar neko secināt par spēli (i sevišķi ja svarīga ir kustība). Bet ir tak tāda lieta kā youtube. ;) _________________ Miljons iemeslu, kāpēc Latvija ir labākā valsts pasaulē
http://www.millionreasonswhylatviaisthebestcountryintheworld.com |
|
Back to top |
|
|
kkeemmss
Joined: 04 Jan 2007 Posts: 232 Location: Riga
|
Posted: Fri Mar 28, 2008 1:16 pm Post subject: |
|
Nu pagaidām tur vienkārši nav ko rādīt, bet kad būs kas rādāms, tad rādīšu. |
|
Back to top |
|
|
serioussam909
Joined: 15 May 2006 Posts: 92
|
Posted: Fri Mar 28, 2008 6:06 pm Post subject: |
|
Lai arī neesmu nekāds kodēšanas guru, bet šādu screenu uzkodēt man neprasītu vairāk par pāris minūtēm... |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Mar 28, 2008 6:29 pm Post subject: |
|
kkeemmss wrote: | Vai pēc šāda screena var kaut ko pateikt par projektu? |
^^ Tur jau tā lieta, ka tev tā izskatās, ka vari screenu uzkodēt, bet nezini, kas apakšā! _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
kkeemmss
Joined: 04 Jan 2007 Posts: 232 Location: Riga
|
Posted: Wed Apr 02, 2008 11:39 pm Post subject: |
|
Nu tā, ar C++ diesko uz priekšu neiet, skola daudz parādi iekrājušies, neiznāk pakodēt, un zināšanas ar ne tuvu tam lai kautkas rastos ātri. tapēc savu ideju gamemeakerī ieskicēju.
http://yy.lv/download.php?f=119558
Te redzams apmēram tas, kā barības ķēde varētu izskatīties,
ar Num pad + un - var ātrumu regulēt, ar peli vienīgo vilku staipīt.
Citu kontroļu nav.
So tuvākajos mēnešos kaut ko tādu uz C++ meiģināšu sasniegt. |
|
Back to top |
|
|
AnetiX Indago Uzvarētājs
Joined: 05 Jun 2003 Posts: 573
|
|
Back to top |
|
|
S1 Indago dalībnieks
Joined: 31 Jul 2005 Posts: 219 Location: Jelgava
|
Posted: Fri Apr 04, 2008 6:43 pm Post subject: |
|
man patika, spēlējos kādas 20 minūtes, he he
mēģināju pašā sākumā iznīdēt ~80% tēviņu, nelīdzēja. tas pats ar sīkajiem. To pašu izdarīju ar mātītēm, genocīds pret aitām izdevās.
Man patīk šādas simulācijas... |
|
Back to top |
|
|
|