|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Wed Apr 09, 2008 7:21 pm Post subject: |
|
1. direct3d zīmē trijstūrus, tāpat kā openGL
2. es nesaprotu, kas tev ir 0,1|0,1|0,1|1,0 un 0,1|1,0|0,1|1,0.. tās noteikti nav vertexu tekstūru koordinātas, jo tad izskatītos dīvaini teksturēts quads
par taviem variantiem - nesaprotu, ko tu tur sarežģī, ja tekstūru koordinātas ir maināmas.. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Wed Apr 09, 2008 8:20 pm Post subject: |
|
1. ar ko esmu izpelnījies tādu godu?
2. ja neatceries, tad nestāsti, ja?
d3d tā nevar
btw, Quote: | Es te atkal ar directx spelejos |
nejauc iekšā OpenGL, per-pixel apgaismojumu, lightmapus (mape = folder = bitmaps/attēls/tekstūra? ), un lineāro interpolāciju, ja reiz viņš eksperimentē, tad vislabāk ir vnk paskatīties, nevis tā, ka tu viņam visu pasaki priekšā, ja viņam būs kas neskaidrs, atnāks, pajautās
bet, tagad šķiet sapratu, kas tie 0,1|1,0 bija.. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Wed Apr 09, 2008 8:27 pm Post subject: |
|
snake5 wrote: | 2. ja neatceries, tad nestāsti, ja?
d3d tā nevar |
Cik jocīgam tev ir jābūt... Kārtējo reizi spamu dzen. Kautkāds ārprāts ar tevi.
Es nekur neapgalvoju, ka d3d kautko var vai nevar. Es uz tavis teikto:
snake5 wrote: | 1. direct3d zīmē trijstūrus, tāpat kā openGL |
atbildēju, ka "oglā var padod zīmēt arī quadus..."
Tb tu saki, ka Ogls zīmē trijstūrus, es saku ka arī quadus. Un es to 100 punkti "atceros" = zinu, ka Oglā var ne tikai trijstūrus zīmēt.
Quote: | nejauc iekšā OpenGL, per-pixel apgaismojumu, lightmapus (mape = folder = bitmaps/attēls/tekstūra? :? ) |
To es tikai teicu par liela izmēra poligoniem, kurus viņš, cik saprotu izmanto. Jo tiem (lielajiem poligoniem) IR no svara kāds apgaismojuma veids ir pielietots. RTFM par Gouraud shading un trijstūru rasterizāciju palasi (tā ir tā lineārā interpolācija pa horizontālām līnijām). |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Wed Apr 09, 2008 9:15 pm Post subject: |
|
Quote: | neatceros īsti kā ar d3d, bet oglā var padod zīmēt arī quadus |
tas jau nozīmēja, ka d3d nevar padot zīmēt quadus
nezinu, kopš kuriem laikiem jau, bet ir dzirdēts, ka tāpat tie visi poligoni tiek pārvērsti par trijstūriem
http://nehe.gamedev.net/data/lessons/lesson.asp?lesson=02
Quote: | From what I've heard, most video cards render objects as triangles anyways. |
tak ja viņam vajadzēs to apgaismojumu, tad viņš te nāks un prasīs vai lasīs tutoriāli!
es tak zinu par gouraud shading un par trijstūru rasterizāciju esmu lasījis, es nesaku, ka tu stāsti muļķības, bet saku, ka tas nav tas, ko viņam tagad vajag zināt! _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Wed Apr 09, 2008 9:37 pm Post subject: |
|
snake5 wrote: | tas jau nozīmēja, ka d3d nevar padot zīmēt quadus |
Tu latviski māki lasīt??
Tur ir rakstīts - "neatceros īsti kā ar d3d" (tas tieši tā arī jāsaprot - nezinu/neatceros/slinkums-tagad-skatīties ko un ka var d3d), "bet oglā var padod zīmēt arī quadus" (tas arī tieši tā jāsprot - ka oglā=OpenGL var arī padot zīmēt quadus - glBegin(GL_QUAD)). Atšķirbā no tavis teiktā, ka var trijstūrus oglā. Un tajā teikumā nav ne vārda par to ko var un ko nevar d3d.
Tas kā videokarte tālāk to dara - es ne vārda par to neteicu. Viss, ko es teicu - ka OpenGL API var padot zīmēt ne tikai trijstūrus. Pati implementācija (videokarte/draiveris) tad lai arī dara, kas vien viņam tīk.
Quote: | tak ja viņam vajadzēs to apgaismojumu, tad viņš te nāks un prasīs vai lasīs tutoriāli! |
tak ja viņam/citiem/ne-man/tikai-tev vajadzēs to videokarte-zīmē-tikai-trijstūrus, tad viņš/viņi/citi te nāks un prasīs vai lasīs tutoriāli! Neviens tev nav prasījis kā videokarte zīmē poligonus.
Bet nē.. redz atkal kas gan ir šņaga bez spamiņa. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Wed Apr 09, 2008 9:45 pm Post subject: |
|
vēl nesaprati?
padot zīmēt un zīmēt ir dažādas lietas.
domā tālāk, man vnk apnika tev skaidrot..
un, vispār, tu sāki spamu ar savu OGL, tas te ne tuvu nebija vajadzīgs _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
gazz
Joined: 03 Jan 2004 Posts: 355 Location: Teika
|
Posted: Fri Apr 11, 2008 11:55 am Post subject: |
|
OpenGL API primitiivu tipi:
Code: |
GL_POINTS, GL_LINES, GL_LINE_STRIP, GL_LINE_LOOP, GL_TRIANGLES, GL_TRIANGLE_STRIP, GL_TRIANGLE_FAN, GL_QUADS, GL_QUAD_STRIP, GL_POLYGON
|
Dirext3D(dx9) API primitiivu tipi:
Code: |
D3DPT_POINTLIST, D3DPT_LINELIST, D3DPT_LINESTRIP, D3DPT_TRIANGLELIST, D3DPT_TRIANGLESTRIP, D3DPT_TRIANGLEFAN
|
attieciigi opengl ljauj ziimeet arii quadus, d3d neljauj vienkaarshi, nav ko saspringt |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Apr 11, 2008 3:32 pm Post subject: |
|
nu tas jau ir tas, ko teicu, ka d3d neļauj..
vnk galīgs sviests parāvās, atvainojos no savas puses, ceru, ka Otrais arī tā izdarīs _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|