|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Inf3rnal
Joined: 15 Jun 2006 Posts: 118 Location: Neverland
|
Posted: Sun Apr 13, 2008 8:29 am Post subject: Kursoriņš |
|
Gribētu savā aplikācijā standaro bultiņu nomainīt pret kko citu, manis izvēlētu. Nelietoju neko citu kā tīru Visual Studio. Kā to ir iespējams izdarīt? |
|
Back to top |
|
|
Tenjou
Joined: 22 Nov 2005 Posts: 275
|
Posted: Sun Apr 13, 2008 8:38 am Post subject: |
|
Vislabākais ir vienkāršs teksturēts quads ar savu kursora bildi un tad tikai updeito quadu ar peles pozīciju maiņām. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sun Apr 13, 2008 10:30 am Post subject: |
|
vai arī LoadCursor funkcija -
pievieno savu kursoru programmai (RMB -> Add -> New item -> Resource -> Cursor File)
tad edito kursoru kā vajag
kad gatavs - sameklē resource.h failā sava kursora ID, un pie loga veidošanas loga klasei (WNDCLASS) hCursor = LoadCursor(hInstance,MAKEINTRESOURCE(kursora_ID));
http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/ms648391(VS.85).aspx
kā te rakstīts, vari arī aizstāt to ar attēla ielādēšanu, tad jāskatās te:
http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/ms648045(VS.85).aspx _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Sun Apr 13, 2008 11:20 am Post subject: |
|
Es ieteiktu izmantot snake variantu. Updeitojot peles poziiciju pie zema FPS, pele peldees. Noveeroju, ka speeles biezhaak vienkaarshi nomaina windows kursora ikonu tieshi deelj shii fakta. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sun Apr 13, 2008 12:18 pm Post subject: |
|
Tā "peles peldēšana" ir sekas tam, ka input apstrāda ir piesaistīta fps'am. T.i. jo mazāks fps, jo retāk apstrādājas inputs. Tas ir tieši tas, par ko es teicu šeit: http://dev.gamez.lv/viewtopic.php?p=15485#15485 (tur tik runa bija par loģikas apstrādi, ne inputu - bet pēc būtības tie ir vienā kateogrijā). Ja input apstrāda ir atdalīta no renderēšanas fps, tad nekāda peldēšana nenotiks.
Un var jau arī nenodarboties ar tādām perversijām kā resursu faili. Īpaši, ja vēlāk paredzēts būs aplikāciju laist uz ne-Windows'iem. Var vienkārši lietot LoadImage funkciju: HCURSOR cursor = LoadImage(NULL, "kursors.cur", IMAGE_CURSOR, 0, 0, LR_LOADFROMFILE);
Pats .cur formāts ir parasts .ico formāts. Vari paņemt jebkuru bilžu failu un pārkonvertēt uz .ico formātu ar .cur paplašinājumu. Tas tev ļaus lietot vairāk kā 16 krāsas. Ja pareizi atceros, tad MSVC iebūvētais bilžu redaktors atļauj lietot tikai 16 krāsas (pats neesmu to lietojis gandrīz nekad, jo pārsvarā lietoju Express edišenu, kas ir par brīvu).
Es katrā ziņā ieteiku lietot Tenjou teikto variantu. Pats arī tieši tādu lietoju. |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|