View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Sun Apr 20, 2008 1:40 pm Post subject: |
|
Oh kamoon, man IR tas kas snajgam ir... Tikai negribu raadiit, vot Un snjagai arii izskataas ka ir laiks kko dariit, man labi ja reiziiti nedeeljaa paraadaas kaads briivs briitins, sneiks posto savus updeitus ik peec dazaam dienaam. Ja man buutu tik pat daudz veltiits laiks kaa snjagai jau sen buutu gatavs viss ko esmu ieplaanojis. Paslaik kadaas ka 3 dienas pat neesmu maajaas (respektiivi arii pie datora) so... es nezini ko tur var spriest par manaam speejaam ja es nemaz netieku pie pielietosanas xD _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Thu May 08, 2008 6:26 pm Post subject: |
|
Saskaaros ar nelielu probleemu -> animaacijas baigi daudz vietas aiznjem, ti vienam charam 256x256 DX3 30FPS apmeeram uz 80mb uz labo un kreiso pusi... _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
S1 Indago dalībnieks
Joined: 31 Jul 2005 Posts: 219 Location: Jelgava
|
Posted: Thu May 08, 2008 6:42 pm Post subject: |
|
textūras taisi tikai uz vienu pusi. piem. uz labo, Uz kreiso pusu vienkārši apgriez otrādi. |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
|
Back to top |
|
|
kkeemmss
Joined: 04 Jan 2007 Posts: 232 Location: Riga
|
Posted: Thu May 08, 2008 8:45 pm Post subject: |
|
taisi 32 x 32 un uz vienu pusi |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Thu May 08, 2008 9:03 pm Post subject: |
|
khe
es parēķināju..
tev tās animācijas ilgst 40 sekundes visas?
(
skriet left/right - 2 sekundes
stāvēt - 1 kadrs (1/30 sekundes)
) * 3 (ja 3 stājas)
vēl lekt - 2 sekundes
speciālām kustībām max 6 sekundes
kopā 14 un 3/30
bet izklausās jau normāli 256^2 tekstūras..
varbūt vari parādīt kādu? tad saprastu vai viņas ir to 80 MB vērtas
btw man tekstūras arī 256^2 cilvēciņiem, bet tik viena katram _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Thu May 08, 2008 9:08 pm Post subject: |
|
Storm: Vai tev tiešām visas animācijas ir aizņem precīzi visus 256x256 pikseļu? Varbūt derētu pakot animācijas vienā vai vairākās lielās (2k x 2k) tekstūrās tādējādi ietaupot vietu uz visādām malām, kas cilvēkveidīgiem čariem varētu dot labu ietaupījumu. |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Thu May 08, 2008 9:36 pm Post subject: |
|
Bija arii doma par pakosanu, tikai beigaas pie mainiiga kadru skaita katrai animaacijas sekvencei ideja tika atmesta juceklja deelj kas izveidojas (Vairaakas lielas tekstuuras, katraa dati no dazaadaam animaacijaam, jaaglabaa arii informaacija par katru freimu (ti -> tekstuura kuraa atrodas, 4x int prieks izgrieshanas + veel 2x int lai zinaatu kur ir konkreeetaa gabala centrs) kaa arii bonusaa developmentu iebremzees laiks pakojot... Nemaz tik aatri nesapakosi piem 700 dazaada izmeera bildes kaadaa 4096x4096... Vobsem pilniigs mess, kaa es izdomaaju... Jaa snjaga 40 sekundes ABAAM puseem, reekinies, ka chars arii mirst, sit, sanjem sitienu, uzsaak lekt, beidz lekt, lec, utt. Kpc 256x256 -> relatiivi lieli chari uz ekraana padara side scroleri daudz pievilciigaaku...
Nu nezinu, nevaru neko izdomaat, naaksies vien lietot tos pasus 80mb laikam _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Thu May 08, 2008 10:16 pm Post subject: |
|
o jā saņemt sitienu nevar pa pussekundi, tāpat kā lekt un sist, etc.
miršanai atļauju 1 sek. pamocīties
anyway par 20 vairāk nedotu, ja vien netaisi FlegmaWars
btw, skatos, ka nedaudz neesi padomājis par šo to..
nu, piemēram tas, ka ļoti gribi lielus cilvēkus..
tas jau šaušanu "sāpina" un reakcijas laiku spēlētājam pastiepj kā gumiju dēļ tā, ka nevar pārredzēt normālu platību..
bet nu, kā zini, esi tač' spēļmeistars _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Thu May 08, 2008 10:29 pm Post subject: |
|
Neizceelies, snjaga, var paaredzeet loti normaalu platiibu (kuus kuss, tu zini, es tev pateiksu jaunu lietu ko pievieno savai primitiivajai kamerai, tikai nesaki nevienam ok? "Scale" ....)
Runaajot par flegma wars... Ja es piemeeram lietotu mazaak freimus, buutu ljoti smuks slide-shows ... soo... nee, snjaga, tu nezini par ko runaa _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Thu May 08, 2008 11:00 pm Post subject: |
|
es zinu scale un man tāds jau ir
tad redzēsi, ka nevar gan pārredzēt tik labi..
un, btw, sidescroll spēlēm slideshowi nav nekas slikts
žēl, ka aizsviedu veco playera spraitu, būtu tev no kā mācīties.. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Thu May 08, 2008 11:09 pm Post subject: |
|
Man ir tas tavs spraits, zini, 30FPS vs 5FPS... hmmmm Nu labi, par gaumi nestriidaas, bet man labaak patiik gludas animaacijas.
Par rezultaataa gan man veel vairaak sanaak vietu aiznemt jo apgaismojumam arii vajag datus, respektiivi + Alpha8 katram freimam. _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Last edited by Storm on Thu May 08, 2008 11:10 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Thu May 08, 2008 11:09 pm Post subject: |
|
rofl, kārtējie sneika izteikumi.. "sidescroll spēlēm slideshowi nav nekas slikts"
Drīz droši vien apgalvos, ka sidescrollera vietā statiskai bildei ir labs geimplejs. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri May 09, 2008 4:01 pm Post subject: |
|
bubu wrote: | rofl, kārtējie sneika izteikumi.. "sidescroll spēlēm slideshowi nav nekas slikts"
Drīz droši vien apgalvos, ka sidescrollera vietā statiskai bildei ir labs geimplejs. |
rofl gan, jo neprecīzi izteicos..
kaut gan šķiet, ka tev vajadzēja saprast, ka runa gāja par spraitiem...
nu ja vēl nav skaidrs, pasaki, izdomāšu, ko darīt.. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
kkeemmss
Joined: 04 Jan 2007 Posts: 232 Location: Riga
|
Posted: Mon Jul 14, 2008 8:14 am Post subject: |
|
Jā es zinu to, ka tu rādīsi savu speli tad kad pats to gribesi, bet varbut tomer pastastisi mums kas labs pa 2 menešiem ir izveidots? |
|
Back to top |
|
|
|