dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Kustības animācija

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Inf3rnal



Joined: 15 Jun 2006
Posts: 118
Location: Neverland

PostPosted: Sat May 24, 2008 1:04 pm    Post subject: Kustības animācija

Strādājot pie sava 2D tailu dziņa saskāros ar kārtējo problēmu.

Personāžs parvietojoties pa karti (pa 1 tailam, 32 pikseļi) pēc katra pārgājiena apstājas (uz mirkli) un tikai tad turpina ceļu. Tādejādi staigāšanas animācija sanāk saraustīta.

Pašreiz man viss darbojas šādi:

Lietotājs nospiež taustiņu, iedarbojas taimeris, kurš ik pēc noteikta laika pabīda personāša spraitu par 4 pix uz kkuru pusi (tb 8 kadri lai pārietu 1 tailu). Pēc tam taimeris izslēdzas. Turot nospiestu pogu personāžs parvietojas, bet animācija sanāk saraustīta (ik pēc taila ieraustās).

Gribēju pajautāt kā šāda lieta ir jātaisa pareizi.

P.S. Neizmantoju game loop.
_________________
while(!asleep()) sheep++;
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sat May 24, 2008 11:00 pm    Post subject:

man tā dīvaini likās Shocked ka saki, ka neizmanto gameloop'u
http://dewitters.koonsolo.com/gameloop.html
man tā nešķiet gan..

bet, ja saprotu tevi pareizi, tad, šķiet, ka tev jāizdara tā, lai taimeris beigās nevis vienkārši izslēgtos, bet tā stāvoklis (ieslēgts/izslēgts) mainītos attiecīgi, ja vajadzīgais taustiņš ir nospiests (ja nospiests, tad paliek ieslēgts un attiecīgi taimeris tiek sakonfigurēts tā, kā tas notiek pirms objekta/personāža kustināšanas, ja nav nospiests, tad taimeris vienkārši izslēdzas)
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Tenjou



Joined: 22 Nov 2005
Posts: 275

PostPosted: Sun May 25, 2008 3:15 am    Post subject:

Infernal:
Rēķini pārvietošanos, pie pozīcijas pieskaitot -> deltaTime * ātrums. Kur deltaTime ir laika sprīdis, kas pagajis starp kadriem. Tā Tu iegūsi pārvietošanos ātrumu, kas nav atkarīgs no kadru skaita sekundē, jo vienā sekundē tiks noiets tik cik ir 'ātrums'.
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group