dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Havok Complete for PC free for non-commercial use
Goto page Previous  1, 2
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Matemātika un fizika
View previous topic :: View next topic  
Author Message
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sat May 31, 2008 10:26 pm    Post subject:

1. vajag AI randomākus izveidot
2. float'u neprecizitātes arī var nelielu randomizāciju sataisīt..
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Jun 01, 2008 11:53 am    Post subject:

elvman wrote:
Nezinu iisti vai to var uzskatiit par miinusu, bet palaizhot vienu un to pashu, piemeram, kjiegjelju sienas demo 10 reizes, visi kjiegjelji lidz punkta precizitatei aizlido un paliek vienaas un tajaas pashaas vietaas t.i. netiek iesaistiits nekaads random faktors.

Tā ir fīča.
Iz user guida 3.2.12:
Quote:
Havok simulation is deterministic, meaning that a simluation will yield exactly identical results if it's run several times from the exact same starting point on the same platorm and configuration.

Imho tas pareizi vien ir. Vieglāk developēt ar determinētu uzvedību. Un ja jau vajag dažādu AI darbību, tad nevajag paļauties uz fizikas dziņa neprecizitātēm. Vajag pašu AI taisīt savādāku. Citādi - padomā, kas notiksies, ja izrādīsies, ka vajadzēs fizikas dzini nomainīt uz citu kautkādu iemeslu dēļ. Viss AI pēkšņi uzvedīsies pilnīgi savādāk - atkal lieks darbs uz koeficientu un algoritmu tjūnēšanu.

Kodā/algoritmos vajag pēc vienmēr censties lietot pēc iespējas mazāku coupling'u. Pašam tikai vieglāk no tā vēlāk būs (mainot kodu, uzlabojot esošo, utt).


elvman wrote:
lielgabals, kas nemainiigi staav savaa vietaa. Tas noziimees, ka vienmeer shaujot lodi vinsh radiis vienaadus gruveshus, kas ir ljooti nereaali.

Tas notiksies tikai tādā gadījumā, ja viņš vienmēr izšaus vienā un tai pašā freimā, vienā un tai pašā laikā (dēļ delta laika vērtības, kas tiek padota integrētājam). Ja izšaušana atkarīga no spēlētāja darbības, tad tā ir visai nereāla situācija, jo katru reizi spēlējot spēli, cilvēks nonāks pie tā lielgabala citādākā laikā.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Matemātika un fizika All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group