|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Jun 30, 2008 6:05 pm Post subject: |
|
snake5 wrote: | būs jāpaskatās renderētājs - ko dara, ja nav hardware vertex processing'a |
Vajag atgriežamos rezultātus no API funkcijām pārbaudīt (HRESULT'us). Un izvadīt normālu kļūdas paziņojumu, nevis izlikties, ka resurss ir izveidojies un lietot to, kad tas nemaz nav izveidojies. Tad arī nebūs problēmu ar mistiskiem krašiem.
Par pašu spēli - lai gan man fraps uzrāda 400fps, taču pati spēle pēc izjūtas spēlējas it kā būtu knapi 10fps. Tb visas kustības lēnas un ar lielu aizturi. (dators = q6600 quad core @2.8GHz, radeon H2400)
Tas pretinieks šoreiz kustējās, bet bija pilnīgi nenormāls - es vēl neesmu līdz kastēm ticisi, kad šis jau lido virsū kā zaļš Halks ar visām kastēm pa priekšu...
Un, imho, Q poga ir pilnīgi lieka. Kāda jēga ir nokrist gar zemi un slidināties uz vēdera? |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Jun 30, 2008 6:23 pm Post subject: |
|
Quote: | Vajag atgriežamos rezultātus no API funkcijām pārbaudīt (HRESULT'us). |
to pirms tam biju aizmirsis izdarīt, bet renderētāju būšu jau šeit salabojis
Quote: | Par pašu spēli - lai gan man fraps uzrāda 400fps, taču pati spēle pēc izjūtas spēlējas it kā būtu knapi 10fps. |
dīvaini... cik zinu, nevienam testētājam tā nav gadījies
tas varbūt tāpēc, ka mana spēle izmanto to taimeri, ko apskata ar QueryPerformanceCounter(), bet dual core procesoriem kaut kas pret to bija laikam.. (man uzlikts AMD Dual Core Optimizer, tā kā es to varu nejust..)
Quote: | Tas pretinieks šoreiz kustējās, bet bija pilnīgi nenormāls... |
viņš laikam kustas nedaudz par ātru, bet tas nav tāds pretinieks, kāds būs fināla versijā
Quote: | Un, imho, Q poga ir pilnīgi lieka. Kāda jēga ir nokrist gar zemi un slidināties uz vēdera? |
Jēga būs - izvairīties no lodēm
tagad vēl darbs ap to kustību nav pabeigts... _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Mon Jun 30, 2008 7:20 pm Post subject: |
|
snake5 wrote: | Storm, nē, AI kustas uzreiz apskatot šķēršļus un izdomājot iespēju, kā kustēties (ar visu lekšanu un krišanu), tiem tikai ir saglabāts mērķis, kuru meklēt |
Tomeer tavaa variantaa ir paaris nepilniibas... piemeeram taa ka vins nestraadaa xD _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm Post subject: |
|
man viss strādā OK..
uploadoju jauno versiju, nevajadzētu būt tādām problēmām vairs..
http://www.box.net/shared/n9b843v280 _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Jun 30, 2008 8:59 pm Post subject: |
|
snake5 wrote: |
dīvaini... cik zinu, nevienam testētājam tā nav gadījies
tas varbūt tāpēc, ka mana spēle izmanto to taimeri, ko apskata ar QueryPerformanceCounter(), bet dual core procesoriem kaut kas pret to bija laikam.. (man uzlikts AMD Dual Core Optimizer, tā kā es to varu nejust..) |
Tu vienmēr visādas problēmas internetā atrodi izlasīt, un tad tev šķiet A un šķiet B... bet ne reizi neizlasi risinājumu...
Man ir uzlikts Windows ielāps, kas QPC mērījumu problēmas novērš. Tā ka problēma ir citur.
FYI - QPC problēmas rodas tikai šādos divus gadījumos (neskaitot, protams, līku tā izmantošanu kā tādu ;)
1) kad tiek salīdzinātas (vai izmantotas rēķinos) vērtības no QPC rezultāta, kuras tikušas dabūtas, kad QPC ticis izsaukts no dažādiem CPU (piemēram diviem dažādiem threadiem vai arī, kad OS pārliek tavu threadu no viena uz citu CPU). Šo gadījumu var viegli novērst izmantojot SetThreadAffinityMask WinAPI fju.
2) vai arī tad, kad procesors maina savu frekvenci (visādi tur laptopi utml). Bet šis maz ietekmē programmas, kuras nodarbina cpu uz pilnu slodzi (like spēles geimlūps). |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Jun 30, 2008 9:43 pm Post subject: |
|
es jau pirms tava posta uzraku par to SetThreadAffinityMask, tā kā jaunajai versijai vajadzētu strādāt ;)
EDIT: links tas pats būs, bet tas vienmēr aizvedīs uz jaunāko failu _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
S1 Indago dalībnieks
Joined: 31 Jul 2005 Posts: 219 Location: Jelgava
|
Posted: Wed Jul 02, 2008 9:27 am Post subject: |
|
neliels progress, parādījās tukš spēles logs un tad izmeta ķļūdu:
Unexpected Direct3D CreateDevice error - Invalis call.
Tā nelaime ir tajā intel kartē, ir manīti visādi gļuki spēlēs utt., piem šī konkrētā neatbalsta VBO un sazin vēl ko. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Wed Jul 02, 2008 11:11 am Post subject: |
|
veiksmīgi dabūts tieši tas errors, kuru pēc būtības dabūt visgrūtāk :D
pēc kāda laiciņa varētu būt salabots, ceru dabūt to laiku šodien ;)
tā..
http://www.box.net/shared/n9b843v280
bija dažas problēmas ar opciju loga updeitu v2
priekš tiem, kuriem tā vienkārši neaiziet spēle:
palaist config_launcher.exe
combo boxā izvēlēties kādu no izšķirtspējām, kuras dators supportē
saglabāt konfigu, spiežot uz "Save settings"
palaist spēli ar "Run game" _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
S1 Indago dalībnieks
Joined: 31 Jul 2005 Posts: 219 Location: Jelgava
|
Posted: Fri Jul 04, 2008 1:31 pm Post subject: |
|
ieslēdzot config_luancheru, tam pa virsu parādās lodziņš ar kļūdu: Equal diplay mode error. Līdz ar to option logs ir neaktīvs. Spriežot pēc pieredzes, būs grūti atrast kļūdu, ja netiksi pie kompja ar intel karti. |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Fri Jul 04, 2008 2:17 pm Post subject: |
|
Kaa to dara lielaas speelju kompaanijas (un pareizi dara!) -
Quote: | Integrated graphics cards are NOT supported! |
Kamoot, integreetaas kartes nav domaatas speeleem. _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Jul 04, 2008 2:41 pm Post subject: |
|
Storm, es pats ar integrēto (lai gan ne Intel)
S1, tas errors nozīmē to, ka šim display adapterim ir 2 identiskas display modes, kam nevajadzētu nekad būt, anyway tiem erroriem nevajadzētu apstādināt logu (to skaits nav bezgalīgs)
jaunajā versijā.. () .. http://www.box.net/shared/n9b843v280 .. tas errors parādīs nedaudz detalizētāku informāciju, būtu labi, ja tu dažus (2 vai 3) no tiem norakstītu un iepostētu te.. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
S1 Indago dalībnieks
Joined: 31 Jul 2005 Posts: 219 Location: Jelgava
|
Posted: Fri Jul 04, 2008 7:43 pm Post subject: |
|
equal display mode error
dm1: 512x384-70Hz D3DFMT index - 22DM2: 512x384-70Hz; D3DFMT index - 22
dm1: 384x512-70Hz D3DFMT index - 22DM2: 384x512-70Hz; D3DFMT index - 22
dm1: 640x400-70Hz D3DFMT index - 22DM2: 640x400-70Hz; D3DFMT index - 22
dm1: 400x600-70Hz D3DFMT index - 22DM2: 400x600-70Hz; D3DFMT index - 22
izgāju cauri visiem erroriem, un tad bija iespēja padarboties ar options. Tipa uzstādīju izšķirtspēju, paņēmu save un check un itkā ok. palaižot spēli, standarta kļūda: unexpected ... |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Jul 04, 2008 8:35 pm Post subject: |
|
pamēģini lietot 640x480 izšķirtspēju, 32 bitu backbufferi, 70 Hz refresh rate, window mode, bez vsync
ja neiet, tad es mēģināšu saprast kāpēc tā _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Jul 04, 2008 8:42 pm Post subject: |
|
S1: Tev Squares 3D iet? |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Jul 04, 2008 9:04 pm Post subject: |
|
EDIT:
atradu kļūdu (should be)
vnk D3DERR_INVALIDCALL nebija gluži pareizais errors, kuru dot, ja priekš HW vertexprocessinga neatbalstīšanas pēc loģikas būtu jādod D3DERR_NOTAVAILABLE :/
nez, nez...
anyway, ir updeits:
http://www.box.net/shared/n9b843v280
tajā ne tikai izlabota kļūda, bet ir daži tehniski uzlabojumi _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|