|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Fri Jul 04, 2008 9:36 pm Post subject: |
|
Nez, kur jūs tādas problēmas izrakāt. Visu mūžu ar DirectDraw un Direct3D strādāju, bet nekad neuzviena kompja nav bijušas tik milzīgas problēmas. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Jul 04, 2008 10:07 pm Post subject: |
|
visiem datoriem, uz kuriem strādāji, bija videokartes ar hardware vertex processinga supportu? _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Jul 04, 2008 11:27 pm Post subject: |
|
Es D3D neprogrammēju un īsti nezinu ko un kā tas ieteikmē, bet kas liedz izsaukt CreateDevice ar D3DCREATE_SOFTWARE_VERTEXPROCESSING flagu kā ir parādīts DirecX dokumentācijā "Programming Guide" sadaļā "Creating a Device (Direct3D 9)"?
Vai arī, ja jau ļoti gribās, kas liedz pamēģināt vispirms HARDWARE un tad, ja nesanāk (pofig kādu kļūdu atgriež), likt to SOFTWARE? |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Jul 04, 2008 11:35 pm Post subject: |
|
tā jau es darīju, vnk nepareizo erroru gaidīju :/
EDIT: neliels testa bump ..mappings
būs jāpadomā, kā ieveidot vairākas gaismas.. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
S1 Indago dalībnieks
Joined: 31 Jul 2005 Posts: 219 Location: Jelgava
|
Posted: Sat Jul 05, 2008 7:57 pm Post subject: |
|
bubu wrote: | S1: Tev Squares 3D iet? |
strādā, tikai nav pieejams hdr un ēnas
to snake5:
pēdējā versija strādā!
nu spēle arī riktīgā, tādu skroleri vēl nebiju spēlējis, tieši fizika + 2D, reāli |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Sat Jul 05, 2008 10:23 pm Post subject: |
|
snake5 wrote: |
būs jāpadomā, kā ieveidot vairākas gaismas.. |
Viens variants (manupraat ideaals 2D) : deferred rendering. (meklee netaa) _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sat Jul 05, 2008 11:56 pm Post subject: |
|
hm, jāpaskatās.. tas tiešām varētu būt normāls variants, vēl jo vairāk kad nav vajadzības pēc depthbuffera _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Sun Jul 06, 2008 12:57 am Post subject: |
|
Varbuut tad veel ideaalaaks variants ir SDL? Aatraaka izstraade, pie tam cross-platform. Prieksh 2D Direct3D manlieks izmantot ir lieki, ja var izmantot OpenGL. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sun Jul 06, 2008 1:10 am Post subject: |
|
man nepatīk OpenGL tik daudz kā Direct3D
un nevajag cross-platformu, kā redzi, jau pat pārgāju no OAL uz DirectSound un atmaksājās _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Sun Jul 06, 2008 2:44 am Post subject: |
|
Es ceru ka te nesaaksies kari atkal!
Snake, ja tev vajag algoritmisku atbalstu par mineeto rendereesanas veidu, PM ar jautaajumiem. _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Sun Jul 06, 2008 9:30 am Post subject: |
|
Tikai mazs, offtopicīgs komentārs -- šī spēle, ko tu veido, un arī tu pats, snake, imo tikai iegūtu, ja to veidotu cross-platform draudzīgu. Mac'i kļūst arvien populārāki šobrīd un uz tiem orientējas arvien vairāk spēļu izstrādātāju:
http://gamez.lv/index.php?pg=2&news_id=1202
Arī Garage Games, kas ir diezgan pazīstams indie spēļu izdevējs/atbalstītājs, obligātajos nosacījumos, lai viņi izdotu tavu spēli, norāda, ka tai jābūt Mac draudzīgai, jo uz tās platformas vismaz kādu brīdi atpakaļ, spēļu konkrēti pietrūka un no turienes neatkarīgo spēļu veidotājiem plūda lauvas tiesa ienākumu. _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sun Jul 06, 2008 9:54 am Post subject: |
|
elvman wrote: | Varbuut tad veel ideaalaaks variants ir SDL? Aatraaka izstraade, [...] |
Kāpēc tad ātrāka? Ko ta SDL dod "ātrāku" izstrādē? It īpaši, ja jau esi pazīstams (relatīvi sneika ziņā) ar esošu grafikas api (d3d).
Quote: | Prieksh 2D Direct3D manlieks izmantot ir lieki, ja var izmantot OpenGL. |
Ar ko gan lai OGL ir labāks par D3D 2D ziņā? Abi ir grafikas API, kas dod pieeju HW grafikas akselerācijai, pie tam abi nodrošina ekvivalentu funkcionalitāti. OGL vienīgais plus ir cross-platformiskums (nu un arī relatīvi vieglāk iesākt iesācējiem, bet tas nav svarīgi šajā gadījumā). Ne jau tur kautkādas 2D priekšrocības, jo tas ir 3D API tāpat kā D3D. |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Sun Jul 06, 2008 11:43 am Post subject: |
|
Tu galiigi mani paarprati. Pirmkaart, kaut arii ljoti labi paarzinu Direct3D, kad taisiiju snake prieksh gamedev.lv, izmantojot SDL man istraade gaaja nu reizes 10 aatraak, kaut arii ar SDL nekad muuzhaa nebiju straadaajis. Un nebuus visi shie chakari ar draiveriem utt.
Quote: | Prieksh 2D Direct3D manlieks izmantot ir lieki, ja var izmantot OpenGL. |
Tas nebija domaats, ka pliks OpenGL ir labaaks par Direct3D. Es to domaaju taa, ka nafig tev izmantot Direct3D, ja tu vari izmantot SDL (ar OpenGL) un veidot cross platformisku aplikaaciju. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sun Jul 06, 2008 11:46 am Post subject: |
|
Storm, pagaidām man viss skaidrs, bet ja būs kādi jautājumi, tad PMošu ;)
Kamaz, ja arī sadomāšu spēli dot arī Mac spēlētājiem, tad labāk to portēšu pēc pabeigšanas, jo tur jau tāpat ir daudz kas Windowisks iekšā (un arī uz DirectSound pārgāju sākumā bez īpaša iemesla, vēlāk sapratu, ka ar stream'ošanu mazāk problēmu), pagaidām only for Windows :)
EDIT:
vairs jau īpašu problēmu nav ar Direct3D un dažādām grafiskajām kartēm
vēl varbūt šis tas būs, kad pielikšu šeiderus (mēģināšu iztikt ar 1.x un neuzspiežot to esamību spēlētāja datora grafiskajā kartē) _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Last edited by snake5 on Sun Jul 06, 2008 11:51 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sun Jul 06, 2008 11:46 am Post subject: |
|
elvman: Ah, tagad sapratu, ko tu ar to domāji.
Bet nu kā mums visiem jau zināms, tad snjaks uzskata, ka ogl ir grūts un nelietojams un d3d ftw. |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|