dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

2d shooteris ("Gunplay") : UPDATED 20.03.2010
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 27, 28, 29  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti
View previous topic :: View next topic  
Author Message
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Fri Jul 04, 2008 9:36 pm    Post subject:

Nez, kur jūs tādas problēmas izrakāt. Visu mūžu ar DirectDraw un Direct3D strādāju, bet nekad neuzviena kompja nav bijušas tik milzīgas problēmas.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Jul 04, 2008 10:07 pm    Post subject:

visiem datoriem, uz kuriem strādāji, bija videokartes ar hardware vertex processinga supportu?
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Jul 04, 2008 11:27 pm    Post subject:

Es D3D neprogrammēju un īsti nezinu ko un kā tas ieteikmē, bet kas liedz izsaukt CreateDevice ar D3DCREATE_SOFTWARE_VERTEXPROCESSING flagu kā ir parādīts DirecX dokumentācijā "Programming Guide" sadaļā "Creating a Device (Direct3D 9)"?
Vai arī, ja jau ļoti gribās, kas liedz pamēģināt vispirms HARDWARE un tad, ja nesanāk (pofig kādu kļūdu atgriež), likt to SOFTWARE?
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Jul 04, 2008 11:35 pm    Post subject:

tā jau es darīju, vnk nepareizo erroru gaidīju :/

EDIT: neliels testa bump ..mappings Very Happy


būs jāpadomā, kā ieveidot vairākas gaismas..
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
S1
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 31 Jul 2005
Posts: 219
Location: Jelgava

PostPosted: Sat Jul 05, 2008 7:57 pm    Post subject:

bubu wrote:
S1: Tev Squares 3D iet?

strādā, tikai nav pieejams hdr un ēnas

to snake5:
pēdējā versija strādā! Very Happy
nu spēle arī riktīgā, tādu skroleri vēl nebiju spēlējis, tieši fizika + 2D, reāli
Back to top
View user's profile Send e-mail
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Sat Jul 05, 2008 10:23 pm    Post subject:

snake5 wrote:

būs jāpadomā, kā ieveidot vairākas gaismas..


Viens variants (manupraat ideaals 2D) : deferred rendering. (meklee netaa)
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sat Jul 05, 2008 11:56 pm    Post subject:

hm, jāpaskatās.. tas tiešām varētu būt normāls variants, vēl jo vairāk kad nav vajadzības pēc depthbuffera Wink
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Sun Jul 06, 2008 12:57 am    Post subject:

Varbuut tad veel ideaalaaks variants ir SDL? Aatraaka izstraade, pie tam cross-platform. Prieksh 2D Direct3D manlieks izmantot ir lieki, ja var izmantot OpenGL.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Jul 06, 2008 1:10 am    Post subject:

man nepatīk OpenGL tik daudz kā Direct3D Very Happy
un nevajag cross-platformu, kā redzi, jau pat pārgāju no OAL uz DirectSound Wink un atmaksājās Wink
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Sun Jul 06, 2008 2:44 am    Post subject:

Es ceru ka te nesaaksies kari atkal!

Snake, ja tev vajag algoritmisku atbalstu par mineeto rendereesanas veidu, PM ar jautaajumiem. Razz
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Sun Jul 06, 2008 9:30 am    Post subject:

Tikai mazs, offtopicīgs komentārs -- šī spēle, ko tu veido, un arī tu pats, snake, imo tikai iegūtu, ja to veidotu cross-platform draudzīgu. Mac'i kļūst arvien populārāki šobrīd un uz tiem orientējas arvien vairāk spēļu izstrādātāju:

http://gamez.lv/index.php?pg=2&news_id=1202

Arī Garage Games, kas ir diezgan pazīstams indie spēļu izdevējs/atbalstītājs, obligātajos nosacījumos, lai viņi izdotu tavu spēli, norāda, ka tai jābūt Mac draudzīgai, jo uz tās platformas vismaz kādu brīdi atpakaļ, spēļu konkrēti pietrūka un no turienes neatkarīgo spēļu veidotājiem plūda lauvas tiesa ienākumu.
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Jul 06, 2008 9:54 am    Post subject:

elvman wrote:
Varbuut tad veel ideaalaaks variants ir SDL? Aatraaka izstraade, [...]

Kāpēc tad ātrāka? Ko ta SDL dod "ātrāku" izstrādē? It īpaši, ja jau esi pazīstams (relatīvi sneika ziņā) ar esošu grafikas api (d3d).

Quote:
Prieksh 2D Direct3D manlieks izmantot ir lieki, ja var izmantot OpenGL.

Ar ko gan lai OGL ir labāks par D3D 2D ziņā? Abi ir grafikas API, kas dod pieeju HW grafikas akselerācijai, pie tam abi nodrošina ekvivalentu funkcionalitāti. OGL vienīgais plus ir cross-platformiskums (nu un arī relatīvi vieglāk iesākt iesācējiem, bet tas nav svarīgi šajā gadījumā). Ne jau tur kautkādas 2D priekšrocības, jo tas ir 3D API tāpat kā D3D.
Back to top
View user's profile Send e-mail
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Sun Jul 06, 2008 11:43 am    Post subject:

Tu galiigi mani paarprati. Pirmkaart, kaut arii ljoti labi paarzinu Direct3D, kad taisiiju snake prieksh gamedev.lv, izmantojot SDL man istraade gaaja nu reizes 10 aatraak, kaut arii ar SDL nekad muuzhaa nebiju straadaajis. Un nebuus visi shie chakari ar draiveriem utt.
Quote:
Prieksh 2D Direct3D manlieks izmantot ir lieki, ja var izmantot OpenGL.

Tas nebija domaats, ka pliks OpenGL ir labaaks par Direct3D. Es to domaaju taa, ka nafig tev izmantot Direct3D, ja tu vari izmantot SDL (ar OpenGL) un veidot cross platformisku aplikaaciju.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Jul 06, 2008 11:46 am    Post subject:

Storm, pagaidām man viss skaidrs, bet ja būs kādi jautājumi, tad PMošu ;)

Kamaz, ja arī sadomāšu spēli dot arī Mac spēlētājiem, tad labāk to portēšu pēc pabeigšanas, jo tur jau tāpat ir daudz kas Windowisks iekšā (un arī uz DirectSound pārgāju sākumā bez īpaša iemesla, vēlāk sapratu, ka ar stream'ošanu mazāk problēmu), pagaidām only for Windows :)

EDIT:
vairs jau īpašu problēmu nav ar Direct3D un dažādām grafiskajām kartēm Wink
vēl varbūt šis tas būs, kad pielikšu šeiderus (mēģināšu iztikt ar 1.x un neuzspiežot to esamību spēlētāja datora grafiskajā kartē)
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle


Last edited by snake5 on Sun Jul 06, 2008 11:51 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Jul 06, 2008 11:46 am    Post subject:

elvman: Ah, tagad sapratu, ko tu ar to domāji.
Bet nu kā mums visiem jau zināms, tad snjaks uzskata, ka ogl ir grūts un nelietojams un d3d ftw.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 27, 28, 29  Next
Page 12 of 29

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group