dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Vortex of Hostility
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti
View previous topic :: View next topic  
Author Message
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Jul 22, 2008 10:11 am    Post subject:

DeRatizators wrote:
taču PhysX var darbināt vienlaicīgi tikia vienu instanci, kas neļaus laist serveri un klientu kopā uz mana dev PC.

Orly?
Nezinu kā tev, bet es uz sava PC varu vienlaicīgi palaist vairākus PhysX sampļus no PhysX SDK un fizika strādā bez problēmām abās divās instancēs.

Bet ja nu PhysX nepatīk, vēl var skatīties arī uz Havok: http://dev.gamez.lv/viewtopic.php?t=1553 Tas ar par brīvu. Vai arī uz Bullet, kas imho arī ļoti labs (pie tam open-source)

Ak jā, un arī jaunais Newton (2.00, pagaidām vēl beta versijā) ir pārsteidzoši ātrs. Viena no galvenajām fīčām tur ir tāda, ka tas māk izmantot vairākas kores. Manā vecajā samplī, ko 2 gadus atpakaļ postēju Newton forumā ar "problēmu", ka tur klucīšu sienas sabrukšana notiek mega lēni (fps nokritās zem 20), ar jauno Newtonu nenotiek pilnīgi nekāds slowdowns. fps mierīgi stāv virs 600.
Back to top
View user's profile Send e-mail
DeRatizators



Joined: 27 Apr 2006
Posts: 492

PostPosted: Tue Jul 22, 2008 11:34 am    Post subject:

bubu wrote:
DeRatizators wrote:
taču PhysX var darbināt vienlaicīgi tikia vienu instanci, kas neļaus laist serveri un klientu kopā uz mana dev PC.

Orly?
Nezinu kā tev, bet es uz sava PC varu vienlaicīgi palaist vairākus PhysX sampļus no PhysX SDK un fizika strādā bez problēmām abās divās instancēs.

Bet ja nu PhysX nepatīk, vēl var skatīties arī uz Havok: http://dev.gamez.lv/viewtopic.php?t=1553 Tas ar par brīvu. Vai arī uz Bullet, kas imho arī ļoti labs (pie tam open-source)

Ak jā, un arī jaunais Newton (2.00, pagaidām vēl beta versijā) ir pārsteidzoši ātrs. Viena no galvenajām fīčām tur ir tāda, ka tas māk izmantot vairākas kores. Manā vecajā samplī, ko 2 gadus atpakaļ postēju Newton forumā ar "problēmu", ka tur klucīšu sienas sabrukšana notiek mega lēni (fps nokritās zem 20), ar jauno Newtonu nenotiek pilnīgi nekāds slowdowns. fps mierīgi stāv virs 600.


Really.
Tā ir zināma problēma. Pavisam nesen bija kaut kāds gļuks draiveros, kas neļāva laist vairakas instances. Problēma gan radās tikai dažiem. :/
Pirms tam man pašam itkā nebija šādu problēmu un ceru ka nebūs arī ar jaunajiem draiveriem :)

Tiks izmantota PhysX, tas jau ir nolemts.
Bullet atkrīt dēļ jebkāda support trūkuma. Nav vēlmes nepārtraukti rakties caur kodu aizkrāmētu ar sarežģītiem rēķiniem bez jebkādas dokumentācijas. Un Bullet ir daudz nepatīkamu ierobežojumu ar jointiem, kas joprojām nav atrisināti... nu vismaz nebija 2 mēnešus atpakaļ.
Newton atkrīt. Manuprāt Newton ir tik pat kā miris. Pēdējo gadu autors velta šim dzinim labi ja 1 dienu mēnesī.
Havok atkrīt jo tajā laikā kad notika izpēte, tas bija tikai par maksu. Iečekoju gan neseno Havok demo, neko tur īpašu neredzēju, dēļ kā būtu jēga pārorientēties.

PhysX ir arī jau integrēts C4 dzinī un es tajā integrācijā ieviesu tīkla atbalstu. Tas vien ir liels bonuss. Reāli, lai pieslēgtu PhysX ar visu tīklu, tagad pietiek iekopēt dažas koda rindas... :] To nevaru teikt par nevienu citu fizikas dzini.
_________________
Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor.
Back to top
View user's profile
S1
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 31 Jul 2005
Posts: 219
Location: Jelgava

PostPosted: Tue Jul 22, 2008 12:19 pm    Post subject:

lasīju, ka PhysicX skaitļošanu spēs veikt GeForce8,9 un GT200, vēlāk varbūt arī 3 un 4 sērijas radeoni. Tas ir tāds pozitīvs moments...
Back to top
View user's profile Send e-mail
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Jul 22, 2008 12:49 pm    Post subject:

DeRatizators wrote:
Bullet atkrīt dēļ jebkāda support trūkuma.

Bulletam ir ļoti labs forums, kurā tā autors aktīvi atbild uz postiņiem. Un vai PhysX'am tev ir kautkāds supports?

Quote:
Newton atkrīt. Manuprāt Newton ir tik pat kā miris. Pēdējo gadu autors velta šim dzinim labi ja 1 dienu mēnesī.

Tā nav tiesa. Es aktīvi sekoju līdzi Newton aktivitātēm forumā. Jaunās versijas progress tur top ļoti acīmredzamā ātrumā. Reku jaunās versijas topiks: http://newtongamedynamics.com/forum/viewtopic.php?f=9&t=3722
Varbūt tas ir ļoti subjektīvi, bet man šķiet, ka Newton'a simulācijas ir visprecīzākās. Tb klucīši krīt un šķīst visdabiskāk (tml stuffs), nekā citiem dziņiem. Nav jau tā, ka tas (precizitāte) būtu ļooooti aktuāla spēlēm, bet anyway..

Quote:
Havok atkrīt jo tajā laikā kad notika izpēte, tas bija tikai par maksu. Iečekoju gan neseno Havok demo, neko tur īpašu neredzēju, dēļ kā būtu jēga pārorientēties.

Šķiet, ka Havoka labums ir animācijas bibliotēka, kas piesaistīta fizikai.

Nav jau tā, ka uzspiežu liegt tev lietot PhysX, tikai variantus piedāvāju.

S1: nevis spēs, bet jau spēj. Bet nu ne-SLI sistēmām no tā nav īsti nekāda labuma. Grafika ta arī kaut kad ir jārenderē, fizika nedrīkst pārslogot GPU.
http://www.nvidia.com/object/physx_8.06.12_whql.html wrote:
Adds support for NVIDIA PhysX on GeForce 9800 GTX, GeForce GTX 280, and GeForce GTX 260 GPUs, including SLI configurations.

Daudz izdevīgāk manā skatījumā ir fizikai izmantot lieko/-ās kores uz CPU, kuras vairums spēļu vēl joprojām neizmanto.
Back to top
View user's profile Send e-mail
DeRatizators



Joined: 27 Apr 2006
Posts: 492

PostPosted: Tue Jul 22, 2008 1:08 pm    Post subject:

bubu wrote:
DeRatizators wrote:
Bullet atkrīt dēļ jebkāda support trūkuma.

Bulletam ir ļoti labs forums, kurā tā autors aktīvi atbild uz postiņiem. Un vai PhysX'am tev ir kautkāds supports?

Quote:
Newton atkrīt. Manuprāt Newton ir tik pat kā miris. Pēdējo gadu autors velta šim dzinim labi ja 1 dienu mēnesī.

Tā nav tiesa. Es aktīvi sekoju līdzi Newton aktivitātēm forumā. Jaunās versijas progress tur top ļoti acīmredzamā ātrumā. Reku jaunās versijas topiks: http://newtongamedynamics.com/forum/viewtopic.php?f=9&t=3722
Varbūt tas ir ļoti subjektīvi, bet man šķiet, ka Newton'a simulācijas ir visprecīzākās. Tb klucīši krīt un šķīst visdabiskāk (tml stuffs), nekā citiem dziņiem. Nav jau tā, ka tas (precizitāte) būtu ļooooti aktuāla spēlēm, bet anyway..

Quote:
Havok atkrīt jo tajā laikā kad notika izpēte, tas bija tikai par maksu. Iečekoju gan neseno Havok demo, neko tur īpašu neredzēju, dēļ kā būtu jēga pārorientēties.

Šķiet, ka Havoka labums ir animācijas bibliotēka, kas piesaistīta fizikai.

Nav jau tā, ka uzspiežu liegt tev lietot PhysX, tikai variantus piedāvāju.



Esmu viesojies visos tevis minētajos forumos. Škiet tu neesi īpaši vērīgi lasījis Newton autora teikto. Viņš pats vairākas reizes ir apstiprinājis, ka viņš pēdējā laikā tam velta ļoti maz laika. Arī šī tā saucamā jaunā versija tiek testēta škiet jau vairāk par gadu.

Bullet ? Mani nevilina šāds risinājums, kuru nepārrauga kāds 1 cilvēks, pat ja ir pieejams source. (protams var diskutēt ka to dara Erwins, bet nu nepietiekoši...) Sources esamība ir bezjēdzīga, jo nav laika apgūt visas iespējamās kolīziju risināšanas metodes, lai varētu izprast, kur ir kļūda - viņiem vai man kaut kādā viltīgā parametru kombinācijā. Pie tam visur stāv rakstīts, ka tas nav ieteicams nekam vairāk kā izpētes projektiem.

PhysX ir support forums nvidia lapā.
_________________
Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor.
Back to top
View user's profile
DeRatizators



Joined: 27 Apr 2006
Posts: 492

PostPosted: Sat Aug 02, 2008 11:41 pm    Post subject:

Šeit ir redzams sametināts C4Engine ar PhysX un VoH troopera rigu Smile wip
Brīžiem gan izskatās dīvaini, jo nav kārtīgi satjūnēti PhysX jointi.

http://uk.youtube.com/watch?v=nd-FJa9XrJQ


Ģeometrijas priekš PhysX ragdolla daļām tiek ņemtas no hitboxiem.
_________________
Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor.
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Aug 03, 2008 1:14 am    Post subject:

Kas ir hitbox? AABB?
Back to top
View user's profile Send e-mail
DeRatizators



Joined: 27 Apr 2006
Posts: 492

PostPosted: Sun Aug 03, 2008 11:05 am    Post subject:

bubu wrote:
Kas ir hitbox? AABB?


OABB iekš C4. Ragdollam tiek izveidoti PhysX objekti, kas būtība atkārto C4 versiju.


_________________
Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor.
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Aug 03, 2008 11:36 am    Post subject:

izskatās pārāk daudz daļu ragdoll'am, ja pareizi saredzēju - 23
es savai spēlei liku 12 un pilnīgi pietika
Max Payne 2, ja pareizi saredzēju, arī bija tikai 12 daļas, kad settingos ieslēgts high detail ragdolls
izskatīsies jau baigi cool, bet vajadzīgajam efektam tik daudz manuprāt nevajag..
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Aug 03, 2008 11:40 am    Post subject:

DeRatizators wrote:
OABB iekš C4

doh... es arī tiesi gribēju prasīt vai tie ir OABB, nevis AABB :) AABB izskatītos, protams, ka tizli.
Skaidrs.

snake5 wrote:
es savai spēlei liku 12 un pilnīgi pietika

Nu gan salīdzinājums...
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Aug 03, 2008 1:43 pm    Post subject:

kas tev nepatīk manā salīdzinājumā? Very Happy
gribi teikt, ka ķermeņa daļu skaits ir atkarīgs no tā, vai spēle 3d vai 2d?
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
MoKa



Joined: 10 Oct 2007
Posts: 79
Location: Daugavpils

PostPosted: Mon Aug 04, 2008 10:04 am    Post subject:

Что-то очень странное с настройкой RagDoll'а костями. При этом очень большое колличество примитивов на один рагдолл юзается - имхо, но это совсем не оправдано. На 1 весьма нормальный рагдолл хватает 13 капсул, при этом капсулы будут намного лучше выражать коллизию с окружающей средой, чем кубы. При этом эта резиновость, как буд-то он надувной. Зачем делать возвращение позиции сгибания кости? Если можно сделать плавные ограничения. На то и PhysX, у него есть отличные возможности делать хорошие ограничения поворотов костей. При этом в RagDoll'е используются не только Ball типа кости, а также и Henge.
_________________
Текущий Инструментарий: BlitzMax + Xors3D + FastImage + PhysX + sFXe
Back to top
View user's profile Visit poster's website
DeRatizators



Joined: 27 Apr 2006
Posts: 492

PostPosted: Mon Aug 04, 2008 12:09 pm    Post subject:

MoKa wrote:
Что-то очень странное с настройкой RagDoll'а костями. При этом очень большое колличество примитивов на один рагдолл юзается - имхо, но это совсем не оправдано. На 1 весьма нормальный рагдолл хватает 13 капсул, при этом капсулы будут намного лучше выражать коллизию с окружающей средой, чем кубы. При этом эта резиновость, как буд-то он надувной. Зачем делать возвращение позиции сгибания кости? Если можно сделать плавные ограничения. На то и PhysX, у него есть отличные возможности делать хорошие ограничения поворотов костей. При этом в RagDoll'е используются не только Ball типа кости, а также и Henge.



Pirms rakstīt izlasi postus.
Tur skaidri teikts, ka tas ir WIP un ka nav nokonfigurēti jointi.

Tur tika izmantotas kastes un to ir tik daudz, jo tas prasa mazāk darba. Man nav vēlēšanās ķīlēt hitboxus un pēc tam vēl papildus ragdollu.
_________________
Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor.
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Aug 04, 2008 1:26 pm    Post subject:

Quote:
Man nav vēlēšanās ķīlēt hitboxus un pēc tam vēl papildus ragdollu.

attieksme...
veido lielu, kārtīgu projektu, bet negribi domāt par sīkumiem..
es paņēmu 2h no citiem darbiem tikai lai sakonfigurētu ragdollu, dēļ viena sīkuma - lai smukāk krīt (funny, eh?), bet man spēles žanrs to prasa
es jau te redzu lielo AAA spēļu veidotāju attieksmi - "kas grib/var palaist spēli, lai spēlē" Very Happy
20+ daļas ragdollam ir muļķīgi likt, tas pat neizskatās smuki un to ir grūtāk sakonfigurēt
ja šī informācija vēl ir pareiza:
Quote:
VoH will include:
...
intense gunfights;
...
and highly addictive gameplay.

tad kā tu domā iztikt ar tik prasti veidotu crapīgu ragdollu (kā redzi, nekā vēl neesmu teicis par jointiem, ceru, ka būs ok, kaut gan jointu limitu konfigurēšana ir hell of a work)
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Aug 04, 2008 1:39 pm    Post subject:

Shnjagam arī beidzot derētu iemācīties lasīt:
DeRatizators wrote:
wip
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Next
Page 15 of 16

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group