dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Kazuālo spēlmaņu video karšu statistika
Goto page Previous  1, 2, 3
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Pļāpātuve
View previous topic :: View next topic  
Author Message
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Thu Aug 07, 2008 7:52 pm    Post subject:

Storm wrote:
Lol, taa jau bija nevis fizikas bet tavas sliktaas idejas vaina.

Nu tu kaut ko jauc, visa spēle bija kā eksperimentēšana ar gameplay'u, tur nekā daudz no idejas nebija. Tomēr runa gāja par to, ka efekti ne vienmēr tikai uzlabo spēli.

Storm wrote:
Kaut ko tik plaanpraatiigu dzirdu pirmo reizi. Tu laikam neesi lietas kursaa par to kas notiek speelju biznesaa muusdienaas. Cilveeki peerk effektus. Un tikai tad skataas gamepleju. Ja tev nebuus normaala, kaut vai interesanta nevis "jaudiiga" grafika, neviens nemaz nemeeginaas skatiities gamepleju. Nu, face it! Vispirms skataas un izsijaa peec sejas! Un slikta seja nomac gamepleju. Labs gameplejs sagaadaa baudu, taapat kaa labs visuzaalais izpildiijums, un tas ka tu nemaaki vai negribi izpildiit savu darbu arii vizuaali pievilciigi nenoziimee ka tie kas to maak vai grib taisa sliktaaku gamepleju nekaa tu.

uff..
cik esmu staigājis pa ārzemju forumiem, daudzi vispirms novelk demo un apskatās, kāda spēle..
un kas tavuprāt pabeigtas spēles screenshotos attēlots? grafika un gameplay. 80% ir gameplay, jo tik mazos screenos, kādi tup uz disku vāciņa, grūti saskatīt grafiku. Vēl uz disku vāciņa (parasti spēles pērk veikalos, pēc licences skatoties, ar visiem "pay n' download" ir nedroši) nosaukums, logo, veidotājs, izplatītājs, apraksts - visi arī svarīgi. Internets? Ja tajā skatās, tad var nokļūt arī līdz review'am, kurš momentā var pateikt, ka spēle ir slikta un to nav jāpērk. Es piemēram spēli Just Cause nopirku dēļ stuntiem, kas bija attēloti. Man bija po*** par bloomu, ēnām, šeideriem, etc. Tad es par tiem gandrīz neko nezināju. Tad vēl GTA (3,VC,SA)... kā tas tika tik tālu ar tik salīdzinoši vāju grafiku? Pat debesu krāsa ir nedabiska un pretīga, bet šad tad spēlēt ir jautri..

Ir 50% "grafiķi" un 50% spēlētāji apmēram, bet ar tiem pirmajiem tikt galā ir bezjēdzīgi.. viņi negaida spēles..
Storm wrote:
...Ja tev nebuus normaala, kaut vai interesanta nevis "jaudiiga" grafika...

kas tev ir "normāla" un "interesanta" un "jaudīga"?
Storm wrote:
..neviens nemaz nemeeginaas skatiities gamepleju.

super muļķīgi.. Laughing
Storm wrote:
Un slikta seja nomac gamepleju.

Un Counter-Strike? MU?
Storm wrote:
nenoziimee ka tie kas to maak vai grib taisa sliktaaku gamepleju nekaa tu.

Tas nekur netika apgalvots..
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Thu Aug 07, 2008 8:02 pm    Post subject:

Jaa? Tu zini taadu speeli kaa DOOM? Tu zini kas bija primaarais blieziens vinjas popularitaatei? GRAFIKA! Netici? Iedomaajies cik populaars buutu dooms ja vins buutu taisiits ar vektorgrafiku (ti nevis visi tie jaunumi tam laikam kas tur bija saviesti, bet veco labo vektoru garaa ar wireframe and stuff) Un grafika nav kaut kaadi effekti vai veel kaut kas , kaa tu to meegini pagriezt lai mans viedoklis izklausiitos nepareizs, grafika veido STILU, IDENTITAATI, ATMOSFEERU. Jaunaakaas fiicas gpu ir tikai ierocis panaakt preciizaaku un iespaidiigaaku veelamaa teela atainojumu.

http://www.youtube.com/watch?v=KN0K58EfJSg
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Thu Aug 07, 2008 9:05 pm    Post subject:

Šņak - beidz beidzot ēst tās sēnas. Tevi jau tak brīdināja, ka nebūs labi.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Tosteris65



Joined: 15 Jul 2008
Posts: 10
Location: Ārpus Rīgas

PostPosted: Thu Aug 07, 2008 9:58 pm    Post subject:

Runā par to, ka bezmazvai visu nosaka grafika. Esi dzirdējis par tādu lietu kā DS vai WII? Nebūt ne tie spēcīgākie dzelži, bet they print money.
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Thu Aug 07, 2008 10:11 pm    Post subject:

eh, laikam nepareizi izteicos..
(btw, kas tur ir ar to DOOM? gribi teikt, ka viņš ar jaunākajām tehnoloģijām tika veidots? so what, ja gāja uz ļoti daudziem datoriem?)
es esmu pret to, ka tiek izmantoti šeideri un cool efekti, lai būtu, nevis, ja tiešām vajadzīgi, un ja to nevar izdarīt citādāk..
pret stilu, atmosfēru, utml. neesmu, un nekad neesmu bijis..
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Thu Aug 07, 2008 10:44 pm    Post subject:

Quote:
es esmu pret to, ka tiek izmantoti šeideri...

Tev acīmredzot ir mazs priekšstats par šeideriem, ja tā izsakies. Neviens normāls (ar nozīmi - tāds, kas pelna iztiku ar to) spēles grafikas/dzinēja geimdeveloperis mūsdienās tev nepiekritīs šim teikumam.

Šeideri nav kūl efekti. Šeideri ir veids kā viegli un efektīvi videokartei likt apstrādāt/rēķināt/izkrāsot pikseļus tādā veidā, ka tu vēlies. Tie tevi nelimitē pie veciem strandarta FFP ierobežojumiem. Tie dod lielāku rīcības brīvibu. Kūl efekti ir tikai sava veida "blakusfekts". Iepriekš tie vienkārši nebija iespējami..

Šeideri ir kā zema līmeņa valoda (C/C++), kurā vari programmēt darbības, kuras veikt GPU, tā vietā lai tam pateiktu tikai augsta līmeņa operācijas (uzzīmēt kvadrātu, izdrukāt faila saturu uz ekrāna...). Un domāju, ka tu piekritīsi, ka lielāko rīcības brīvu un galvenais efektivitāti/performanci no hardwares dod tieši tas zemais līmenis nevis augsta līmeņa abstrakcija (FFP).

Visa GPU tehnoloģija jau vairākus gadus kā ir balstīta uz šeideriem. To pašu FFP mūsdienu videkarte īstenībā sevī iekšienē emulē ar šeideri! Un galvenais ir, ka neviens neatgriezīsies atpakaļ. Paskaties kautvai uz Inteļa topošo Larrabee videokarti, kas iznāks nākamgad - 32 un vēlāk 48 GPU kores (katra ar 4 thrediem), kas ir pilnībā programmējamas un balstītas uz x86 arhitektūru. Reāli tas nozīmē - nekādu limitu un ierobežojumu salīdzinot ar patreizējiem šeideru modeļiem. Pilnīga rīcības brīvība, tam, ko varēs panākt un izveidot ar šeideriem. Tb iespēju ziņā šī videokarte neatpaliks no tā, ko pats var implementēt software renderingā (t.i. jebko), taču performances ziņā būs vairākas kārtas augstāk par software renderingu - būs +/- vienā līmenī ar mūsdienu GPU kartēm. Tā lūk ir videokaršu nākotne (kas tūliņ jau būs tagadne), a tu vēl pret šeideriem esi...

Un runājot par taviem kūl efektiem - salīzini parastu per-vertex difūzo apgaismojumu (FFP) ar, piemēram, Cook-Torrance vai arī Oren-Nayar apgaismojumu, kurus nevar panākt ar FFP. Acīmredzama atšķirība kvalitātē un reālistiskumā. FFP iebūvētais difūzais vai Blinn apgaismojums bieži rada nereālistisku apgaismojumu - īpaši jau metāla vai grumbuļainām virsmām. (šis ir tikai viens piemērs, un to burtiski nevajag uztvert kā vienīgo labumu šeideriem).
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Thu Aug 07, 2008 11:41 pm    Post subject:

snake5 wrote:
... lai būtu, nevis, ja tiešām vajadzīgi, un ja to nevar izdarīt citādāk..

šī daļa ir ļoti svarīga Wink
ja vienkāršam normal mapping'am un nekam citam lieto SM 3, piemēram..
man pret šeideriem kā tādiem arī nav nekas Very Happy
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Aug 08, 2008 12:19 am    Post subject:

Brīdi atpakaļ tu teici ko citu. Ka šeideri esot nevajadzīgi.
snake5 wrote:
Storm wrote:
Visi muusdienu effekti, saderi un fiicas ir ...

...pilnīgi nevajadzīgi priekš normālas spēles ;)
Back to top
View user's profile Send e-mail
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Fri Aug 08, 2008 9:56 am    Post subject:

To be owned even more - snake izlasi sito un pastaasti kaa tu noveerteetu interveetaa dzekinja attieksmi par teemu "grafikas ietekme uz geimpleju un speeleetaaja notureesanu speelee" Respektiivi cik Blizzard tas liekas svariigi vai nesvariigi.

http://multiplayerblog.mtv.com/2008/08/04/diablo-iii-designer-turns-tables/
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Aug 08, 2008 10:29 am    Post subject:

bubu, tas nozīmē, ka šeideri nav obligāti
atkal tāpēc jārāda ar pirkstu uz vecajām konsolēm (un tām, kurām ne tik jaudīgs grafiskais procesors)

Storm, tai spēlei tas ir vajadzīgs, kā jau es teicu,
snake5 wrote:
pret stilu, atmosfēru, utml. neesmu,...

bet to, kas fanu izmainītajos screenshotos, vismaz lielāko daļu var paveikt bez uber tehnoloģijām.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Pļāpātuve All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3
Page 3 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group