dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

side-scroll fizika

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Tankists



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 81
Location: Baldone

PostPosted: Wed Aug 13, 2008 11:37 pm    Post subject: side-scroll fizika

Lieta tāda, ka diezgan padaudz jau no SDL esmu apguvis, un nu uzskatu, ka ir jāpārbauda, ko es protu izdarīt ar šito štrumentu, tāpēc sāku taisīt savu pirmo spēli(side-scroll). Tgada aizdomājos, ka pat tik sīkam niekam ir nepieciešama kaut neliels fizikas pieskāriens(lai spēlētājam būtu gravitācija un kā strādātu lekšana, sadursmes...), bet nav iedeju kā to panākt.
Cik pašam saprašana, ka reāli spēlētājs krīt visu laiku uz leju, javien apakšā nav kautkas, pret ko atdurties.

Jautājums: kā noteikt sadursmi, ja man karte būs no tailiem? jāpārbauda sadursme ar katru tailu, katrā freimā?

uzklausīšu jebkāda veida padomus.
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Vecais_Dumais_Laacis
Guru
Guru


Joined: 29 Jan 2004
Posts: 800

PostPosted: Thu Aug 14, 2008 12:07 am    Post subject:

nu ar katru tailu gluzhi nee - baiss overheads
reaali jaapaarbauda ar tiem tailiem kas ir tuvumaa

praatiigaak buutu izmantot jau gatavu 2d fizikas dzini (piem Box2D) kas reekjinaatu ne tikai koliizijas bet arii responsi uz koliizijaam
_________________
...un ja bites buutu laachi...
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Thu Aug 14, 2008 10:20 am    Post subject:

pēc Box2D proxy'iem skatoties, ar katru tailu testēt nav tik traki, ja testē ar punktu / AA bounding boxu

to pašu punktu no bboxa atsist ir diezgan vienkārši - velocity vektoram nomainīt zīmi tai asij, kurā neatrodas taila mala

pašam Box2D, cik zinu, viss notiek ļoti precīzi, tāpēc būs grūti izspiest tādu primitīvāku, ne tik rijošu simulāciju, uz ko tiecas daudzas spēles

domāju, ka tev pietiktu ar AABB-AABB / 2d vektora-AABB sadursmēm
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group