dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Kā lai debugo?
Goto page Previous  1, 2
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem
View previous topic :: View next topic  
Author Message
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Aug 29, 2008 12:33 pm    Post subject:

Storm wrote:
Tur jau tas saals ar to padosanu, ja man piemeeam ir kamera un kamerai ir updeits, taalaak updeitaa vajag padot - inputu un elapsed time prieks kurstinaasanas, tad veel graphics devaisu kaut kaadam teiksim unproject... un taa visu laiku visam visu kaut ko vajag padot... Rezultaataa kods izskataas vienaarsi stulbi.

Par konstruktoriem un klašu memberiem esi dzirdējis? :)
Back to top
View user's profile Send e-mail
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Fri Aug 29, 2008 12:52 pm    Post subject:

Esmu gan, tikai kapeec man jaaglabaa katraai klasei sava statiskaa reference uz *to pasu* mainiigo ja es varu glabaat vienu, vienaa vietaa?
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Fri Aug 29, 2008 12:54 pm    Post subject:

Vieniigais, bubu variantam automātiski vajag reference countošanu. Un ja sanāk circular reference, tad jau vajag kādu garbage collectoru. Manlieks, globālo mainīgo neizmantošana ir tiešām lielu projektu padarīšana. Es visām savām spēlēm esmu izmantojis globālos mainīgos, jo projekti nekad nav bijuši milzīgi un laiks bija svarīgāks.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Aug 29, 2008 1:01 pm    Post subject:

elvman wrote:
Vieniigais, bubu variantam automātiski vajag reference countošanu.
Kāpēc? Es piemēram labi bez tādas iztieku..
Katram objektam stāv pointeris uz Game klasi, no kuras var piekļūt renderētājam, skaņai, inputam, visiem delta time / game time / etc.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Aug 29, 2008 1:04 pm    Post subject:

Ir jau arī weak references, kurām nevajag nekādu garbaga collector. Vajag apzināties, kurš objekts atbild (owns) par kuru. Neviens tak neapšaubīs, ka ne jau kamera atbild par grafikas kontekstu (device), vai arī spēlētāja objekts pār input manageri. Piemēram, programmējot C++'ā bez boosta vajadzētu objektiem kuri tur ownershipu - tiem lietot std::auto_ptr, bet tie, kuri netur - tiem parastu * pointeri. Ar boostu tur sanāktu lietot shared_ptr/weak_ptr.

elvmans pareizi vien saka: "Manlieks, globālo mainīgo neizmantošana ir tiešām lielu projektu padarīšana". Iepriekš rakstītajā tekstā ar "pie projektiem ar lielu koda apjomu" biju domājis kodu ar, piemēram >100'000 rindiņām. Ja projekts aizņem 5000 vai 10000 rindiņu, tas vēl nv tik traki.

Kā jau teicu:
Quote:
Es ļoti labi saprotu, ka to ir grūti saprast.

Ar paša pieredzi to varēs labi saprast.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Tankists



Joined: 18 Dec 2006
Posts: 81
Location: Baldone

PostPosted: Fri Aug 29, 2008 1:54 pm    Post subject:

Esmu iesācējs, tāpēc uzdošu vēl kādu jautājumu, ko nespēju atrisināt.
Failā main.cpp man ir funkcija apply_surface() kura attēlo surfeisu uz ekrāna, bet šī funkcija man ir nepieciešama Tile klasei, kura ir atsevišķos failos(tile.h un tile.cpp), tāpēc debugeris rādā, ka šāda funkcija nav definēta. Kā tikt pie risinājuma?
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Aug 29, 2008 2:04 pm    Post subject:

Kāda gan starpība ko rāda debugeris.. galvenais jau lai viss kompilējas un linkojas.
Ja kautkas nekompilējas, tad drīzāk dari ta, ka iznes to apply_surface funkcijas deklarāciju atsevišķā .h failā, kuru inklūdē tur kur vajag.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group